Joululauluja

  • 14 766
  • 62

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tähän täytyy esittää lisäkysymys. Onko tämä Spotifyhyn aukeava kappale Viikate Timo Rautiaisen laululla höystettynä, vai onko Viikate tehnyt täysin oman versiointinsa? Itsellä kun ei tuo Spotify ole käytössä. Ja tarkoitan tätä kappaletta. Linkki Youtubeen.

Se on juuri tuo, minkä linkitit. Unohdin mainita Timo Rautiaisen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nämä joululaulut menevät sen verran vakavaan nippuun
Juuri tuon vuoksi mielestäni tuo versio onkin paljon parempi. Minä kun en kykene ymmärtämään sitä, että minkä ihmeen takia jouluista ja hautajaisista pitää tekemällä tehdä synkistelyjuhlia. Ahdistua voi koska tahansa, mutta sen kerran kun kokoonnun perheen kanssa joulunviettoon, toivon kyseessä olevan iloisen tapahtuman.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nämä joululaulut menevät sen verran vakavaan nippuun meikäläisellä, ettei kykene ymmärtämään tällaisia marcojen tulkintoja kun tuon biisin on vetänyt Loiri noin potenssiin kymmenen parempana tuotoksena. Itse laulu tässä kun se juttu on.
Mulle taas ei jostain syystä oo koskaan tu Loiri uponnut. En sitten syytä tiedä. Mutta tylsäähän se olisi, jos kaikki samsata tykkäis ;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Juuri tuon vuoksi mielestäni tuo versio onkin paljon parempi. Minä kun en kykene ymmärtämään sitä, että minkä ihmeen takia jouluista ja hautajaisista pitää tekemällä tehdä synkistelyjuhlia.

Ei ole kyse synkistelystä vaan siitä miten lauluja tulkitaan. Onhan jululaulujen joukossa paljon iloisia tipetiptap-biisejäkin. No miksi hautajaisissa synkistellään...outo juttu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulle taas ei jostain syystä oo koskaan tu Loiri uponnut. En sitten syytä tiedä. Mutta tylsäähän se olisi, jos kaikki samsata tykkäis ;)

No kerro millaiset joululaulut sulle on uponnut ja kenen esittäminä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No kerro millaiset joululaulut sulle on uponnut ja kenen esittäminä.
No en isommin ole joululaulujen ystävä muutenkaan. Noita Raskasta joulua-levyjä kuuntelen jos jotain joulumusaa täytyy saada. Ja siis normaalisti kuuntelen muutakin kuin metallia, niin ettei ole edes mikään "pakko olla metallia"-asenne kyseessä.

Ja ei minulla mitään Loiria vastaan ole, ei vaan koskaan ole sen kummemmin koskettanut se musiikki. Ymmärrän kyllä, että jotkut silti pitävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös