Fancy Jasper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IceHearts
Hammassuojat on myös hyvä lahja.pölynimuri tai kattila toimii aina.
Hammassuojat on myös hyvä lahja.pölynimuri tai kattila toimii aina.
Kai kuitenkin paketoit sen pitkittäin, et kierteellä?Ostin uuden letkun keskuspölynimuriin, kun vaimo valitteli että vanha on rikki ja haittaa hänen siivoamistaan. Huono puoli tuossa on se, että pakkaus on melko kookoas, eivätkä suostuneet kaupassa laittamaan sitä lahjapaperiin. Kai se on itse paketoitava, ettei yllätys mene pilalle.
Nopeasti ketjua lukiessani ensimmäinen mielleyhtymäni tähän oli lahjaksi saadut kondomit. Toisaalta se voisi olla vaimoihmiseltä hyvä kosto.Tilanteesta voi yrittää luikerrella ulos toteamalla, että ostin kasvunvaraa... Toimii... tai sitten (arvatenkin yleensä) ei!
Vähän tympeähkösti ilmaistu tuo minun lopetukseni. Kukin tyylillään ehdottomasti. Lähinnä vain tykkään kuitenkin jotain hommata ja rehellisesti sanottuna myös saada, ja tällä järjestelyllä kankeasti kierrämme mahdolliset ohilaukaukset. Olen samaa mieltä, että onnistunut lahja vaatii yleensä ajatusta ja vaivaa, joten kiireessä helpompaa on joko sopia olla antamatta tai sitten tehdä täsmähankinta sovitusti.Tässäkin me ihmiset olemme kovin erilaisia. Mulle lahjan saaminen on aika lailla neutraali tapahtuma, en oikein osaa ilahtua siitä vaan menee kiusalliseksi teeskentelyksi. Antaminen taas vaatii onnistuakseen tarkkaa harkintaa ja tuottaa ylimääräistä stressiä.
Kuulostaa aikamoiselta insinööriratkaisulta ostaa itse omat lahjansa. Jokainen toki toimii niin kuin itse parhaaksi näkee. Ehkä, jos mitään järkevää ei tulisi muuten ostettua, kannattaa pidättäytyä koko prosessista. Sekin on ihan ok.
Liivithän saa vaihtaa. Alushousuja ei. Ja totta, jos vaimolla on joku suosikkimerkki niin sama merkki ja koko on yleensä hyvä valita. Muuten voi olla pientä heittoa.Alusvaatteissa ne liivit on aina riski. Vaikka kuinka tiedät kuppikoot ja muut, niin joihinkin ei ne vaimon kannut kuitenkaan istu. Ei kenkiäkään voi pelkän numeron perusteella ostaa.
Vaimokke tykkää ostella lahjoja ja ne hänen antamansa lahjat pyörii arvossaan siellä 500€ luokassa, joskus ylikin. Luo tietysti omat paineensa sille, etten minäkään kehtaa ihan millään kaulahuivi ja hierontalahjakortti kombolla mennä. Huomenna käyn hakemassa läppärin, edellisensä alkanut hidastumaan siinä määrin.
Myös kuorimaveitsi on joka vuotinen hittituote.
- Merkki-kalsarit, esim Calvin Klein. Samat parikymppiä, toimii ellei muijasi ole fläsä.
Tarkoitako, että merkkialusvaatteet eivät toimi sinulle tai muulle lahjanantajalle, jos muija on fläsä vai ei toimi lahjansaajalle?
Meillä kysytään mitä sitä toivotaan ja niillä mennään. Tänä vuonna toivoi yöpaitaa.
Ostin uuden letkun keskuspölynimuriin, kun vaimo valitteli että vanha on rikki ja haittaa hänen siivoamistaan. Huono puoli tuossa on se, että pakkaus on melko kookoas, eivätkä suostuneet kaupassa laittamaan sitä lahjapaperiin. Kai se on itse paketoitava, ettei yllätys mene pilalle.
Kultaa kannattaa ostaa. Se säilyttää arvonsa ja on siten realisoitavissa jos perheen talous sakkaa.
Ostaa sen mistä vaan, niin loppujenlopuksi nainen maksaa saman verran kuin ilman korttia ja iye sitten vähän enemmän.