Mainos

Joulukorttikampanja 2007

• 5 629
  • 18

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Nimimerkki Avojääpommi keksi mainion idean. Lähettäkäämme joulukortit Mobergille, Heinolle ja Nybondakselle, joissa vaadimme mätäpaiseiden ulostamista organisaatiosta, arvostuksen palauttamista punapaidoille ja HIFK:n nostamista takaisin sille kuuluvalle kiekkokartan kärkipaikalle. Kirjoittakaa toki omin sanoin mikä teitä eniten harmittaa, itse aion myös kritisoida rankasti koukkupolvien toistuvaa kieltäytymistä vastaanottaa ulkoista rahoitusta.

Osoitteet saa varmasti jostain numeropalvelusta:
Kimmo Heino, Helsinki
Tom Nybondas, Espoo
Frank Moberg, Kauniainen

Toivottakaamme kaikki sankoin joukoin oikein hyvää joulua isoille herroille ;)

scholl

Jäsen
Itse kyllä olen lähettämässä joulukortit uuden hallituksen jäsenille. Heitä pitää herätellä. Ja nimenomaan työosoitteisiin.

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oikein tiennyt minne kirjoittaa tämä viesti, mutta koska tämä kuulosti ironisuudessa parhaalta ketjulta kirjoitin tänne. HIFK on nimittäin aloittanut jonkin sortin joulukortti kampanjan kausikorttilaisille(tai ainakin oletan niin). Äsken noukin postista HIFKiltä kirjeen ja sisällä oli joulukortti(hyvät joulut yms.) ja 2 vapaalippua HIFK-Pelicans otteluun 15.1.2008 tiistaina. Ovatko muut kausikorttilaiset saaneet tälläistä pakettia HIFK:lta? En itse ainakaan muista HIFKin ikinä(?) jaelleen vapaalippuja noin vain...

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
2 lippua tuli HIFK-Lukko peliin 4.1. Kerran aikaisemmin muistan HIFK:lta tulleen samanlainen joululahja. Silloin tosin liput olivat HIFK-Kalpa matsiin.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäpäs sain kaksi lippua IFK-Ilves peliin, lällällää. Ensimmäinen kerta btw kun en tuntenut kaikkia pelaajia ulkonäöltä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikkis sai libarit Pelsu-peliin. Olen siis ollut kiltti, koska toihan on oikeesti ihan mielenkiintoinen peli. Luulis jollekin kaverille kelpaavan! Ja liput annan vain sellaisille henkilöille, jotka 100% varmasti hallille saapuvat.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK on nimittäin aloittanut jonkin sortin joulukortti kampanjan kausikorttilaisille(tai ainakin oletan niin). Äsken noukin postista HIFKiltä kirjeen ja sisällä oli joulukortti(hyvät joulut yms.) ja 2 vapaalippua HIFK-Pelicans otteluun 15.1.2008 tiistaina. Ovatko muut kausikorttilaiset saaneet tälläistä pakettia HIFK:lta? En itse ainakaan muista HIFKin ikinä(?) jaelleen vapaalippuja noin vain...

Sain itsekin kaksi lippua ensi torstain peliin Kalpaa vastaan. Itse asiassa tämä oli kyllä jo ainakin kolmas kerta kun HIFK muistaa kausikorttilaisiaan vapaalipuilla. Ovat taineet lähetellä lippuja noin parin kolmen vuoden välein.... kyseessä ei aina ole ollut joulukampanja niinkuin nyt.

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kiitos lahjavihjeestä. Pitää panna kiertoon (konttiin)

Minä sain HIFK:lta joulukortin ja 2 lippua 27.12. HIFK-KalPa-peliin, kiitän.
En ole vielä PerusMummon aikana tähän mennessä joulukortteja avannut. Ehkäpä höyrytän kuoren auki & kierrätän. Thanks a Lot.

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Jos oikein muistan, niin tämä oli toinen kerta, kun joulukortin yhteydessä tuli kaksi lippua. Omat flabat on pe 11.1.2008 olevaan HIFK-Ilves matsiin ja vieläpä mielestäni ihan ok katsomoon (E 3), ainakin jos vertaa niihin mitä viimeksi sain. Silloin katsomona oli F 9.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kiitos IFK! Lukko peliin 2 lippua ja lahjoitettu jo eteenpäin. Onneksi oli perjantaimatsi, niin kaverit lähtevät mielellään messiin. Kalpa-matsin liput eivät olisi kelvannut kellekään tutulleni.

Tämä oli ainakin 3. tai 4. kerta, kun näitä lippuja on tullut joululahjana!

bull

Jäsen
Tää on kyl aika hyvä voitelu-kamppis seuralta! :) Tietävät et kyseiset ottelut ei tuu missään nimessä olemaan loppuunmyyty, joten miksi ei sit antaa lippuja jakoon. Ja parempaa paikkaa ku kausikorttilaiset ei oo, pidetään niitä tyytyväisinä. Tai no niin tyytyväisinä ku tilanteessa mahdollista. Joku siellä toimistolla ajattelee, ilmiseslvästi. :)

rossoblu

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nythän voisi viritellä sellaista kampanjaa, että kaikki ilmaislippuja saaneet lähettävät ne takaisin toimistolle saatteella "emme ota lippuja vastaan ennenkuin valmentaja/toimitusjohtaja on erotettu."

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No mä en edes saanut tota joululahjaa, joten haistakaa itse IFK.

Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Ilmaislippuja

Kova on yritys, ettei katsojaluku ala nelosella KalPa-matsissa. Kannattaiskohan jakaa Hurstien joulupuuron yhteydessä lippuja.

Kaikesta huolimatta; oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille jatkislaisille väristä riippumatta.

Toivottaa Snadi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy