Sivustaseuraajan kommentti
Olen seuraillut tätä keskustelua sivusta, ja minua ihmetyttää useampikin asia:
1. Toimintanne on jo täydellistä Penailua sillä kommentit "haluamme parhaat pelaajat, mutta ne pitää saada halvalla" sekä "vahvistuksia ei enää ole saatavilla", ovat kuin suoraan kauden 2001-2002 Hifkiä käsittelevistä ketjuista. Dejavu -ilmiö iski vahvana, sanotaan näin.
2. Sitten ihmettelen myöskin sitä että näin moni teistä on tyytyväinen tuohon Narvanmaan antiin. Siis eihän äijä sanonut käytännössä yhtään mitään, muutama kaunis korulause joiden paikkansapitävyyttä kukaan ei edes tiedä eikä voi tarkistaa, muutama kulmien kohottelua herättävä kommentti ja muuten vain normaalia blaa-blaa-kaikkiok-näillämennään -linjaa.
Eikö ketään esim. kiinnosta mistä tämä "hallittu alasajo" johtuu? Miksi tähän on tultu? Onko Tepsissä eletty niin totaalisesti yli varojen että velkaa on jo poskettomasti? Ja "suunnilleen" saatiin ne pelaajat ketä haluttiin? Eikö tämänkin olisi voinut kertoa jo kesällä ennen kausikorttien myyntiä, että joukkue ei tule olemaan hääppöinen? Play-off paikastakin joudutaan taistelemaan kynsin ja hampain? Ilmeisesti sitten ei.
Ja mitä case-Jortikkaan tulee, niin en usko tähän kommenttiin alkuunkaan, tai sitten Jortsu itse on puhunut potaskaa Narvanmaalle. Nimittäin cobol, joka oikeasti tietää missä Jokereissa mennään, on kertonut "100% varmuudella" että Jortikka valmentaa Jokereita ensi kaudella. Tämän on vahvistanut myös moni muu joka todella tietää missä mennään. Minun nähdäkseni tässä haastattelussa sanottiin vain Jortikasta puhuttaessa vertauskuvallisesti legendaarinen "valmennusjohto nauttii täyttä johdon luottamusta", joka tarkoittaa siis sitä että kenkää tulee huomenna. Eli Jortikalla on sopimus, mutta sitä ei voi eikä kannata sanoa vielä ääneen.
Ja myöskin minua hämmästyttää se että Tepsin johdossa istuu noin monta kallispalkkaista miestä, mutta joukkue on "hallitussa alasajossa". Yritysmaailmassakin tällä hetkellä downsizing on trendikästä, mutta yllättäen sielläkään tarkastelun kohteena ei ole johto ja sen mahdollinen tarpeettomuus, vaan vain ne rivimiehet. Kukapa nyt omaa oksaansa haluaisi leikata.