Re: Re: Uskomatonta urputusta
Viestin lähetti Muerte
Olen Iso-Horstin kanssa samaa mieltä. Turha tässä on itkeä kun ei ole todellakaan vielä ne kuuluisat housuissa. Ja vaikka tässä otetaan seuraavat viisi peliäkin turpaan, ilmoittamatta mitään vahvistuksista niin ei vieläkään ole aika mestata yhtään ketään.
Minä olen ymmärtänyt, ettei täällä esitetyllä Joken kritiikillä ole tämän kauden pelillisten suoritusten kanssa tekemistä. Vielä. Kritiikki kumpuaa tiedotuksen puutteesta, joukkueen selkeästä heikentymisestä (varsinkin verrattuna pelaajabudjetin pieneen laskuun) ja NHL-työsulun käsittelystä.
Kritiikin kärki katkeaisi heti, kun organisaatio tiedottaisi rehellisesti missä mennään ja perustelisi tehtyjä päätöksiä. Olivat päätökset mitä tahansa. Ehkä päätöksiä ei ole tehty, vaan odotetaan Ihmemies MacGyverin ratkaisevan kiperän tilanteen viime hetkellä klemmarin ja erkkarin avulla, ihan kuin näköradiossa 80-luvulla. Päälle pari jaksoa Nalle Luppakorvaa, niin johan saadaan onnellinen loppu.
Pelilliseen menestykseen tai menestyksen puutteeseen otetaan kantaa ihan varmasti parin viikon sisään, koska kolme pistettä syyskuussa merkitsevät yhtä paljon kuin kolme pistettä tammikuussa. Latteata, mutta totta.
Viestin lähetti Muerte
Narvanmaan meriitit ovat kiistattomat, paljon on hänellä vielä oppimista, mutta myös moni toimitusjohtaja voi ottaa oppia Jokesta. Kun Jortikka aina muistuttaa toimittajia mestaruusviireistä Elyseen katossa niin aivan huoletta voi Narvanmaa tehdä aivan samoin.
Mitkä meriitit? Toimitusjohtajana.
Viirejä on pian hallissa enemmän kuin katsojia. Ei niillä viireillä ole mitään muuta kuin nostalgia-arvoa, jos nykyisyyden toiminta on puuhastelua. Viirejä per vuosi luku pysyy todennäköisesti SM-liigan kärjessä tai lähellä kärkeä vielä hyvän aikaa, mutta tarkoitus on hankkia niitä lisää.
Viestin lähetti Muerte
Kyllähän meidän Liiga-pörssi managereiden on aivan turha alkaa neuvomaan kuinka TPS:n kaltaista organisaatiota täytyy johtaa ja tehdä ostoksia.
Asiakkaita, eli meitä kannattajia on hyvä kuunnella myös Joken ja eikö tähänkin ole jo tulossa jonkinlainen parannus kun Oloneuvos on fiksusti järjestänyt tapaamisen. Te, jotka sinne menette niin tässä NHL-tapauksessa on varmasti kysyttävää.
Ensiksi olet sitä mieltä, että meidän on turha neuvoa liigaseuroja ja seuraavassa kappaleessa Joken on hyvä kuunnella meitä?
Toivottavasti joku kuuntelee ja tekee jotain.
Minulle on ihan sama, vaikka putiikin johtajana toimisi Hans Moleman, jos homma pyörii siihen malliin, että katsomossa on kansaa, kassaan tulee enemmän kuin sieltä lähtee ja joukkueella on hyvät saumat pelata keväisin pitkään.