Viestin lähetti Nikke
Jotenkin mulle tuo paluu vanhaan ei kuulosta hyvältä. En myöskään usko että sponsorit/fanit lisääntyisivät nimenvaihdoksen myötä. Päinvastoin, mielestäni junnuja käy peleissä nykyään paljon enemmän LänsiAuto-Areenan tulon myötä ja näille(kin) junnuille/ihmisille Blues on SE joukkue eikä Kiekko-Espoo.
En ajatellut tarkoittamillasi tavoilla "paluuta vanhaan". En usko, että sponsorit lisääntyisin yksin sen takia. En usko, että nimi vaihdettaisiin ilman kunnollisia, ostettuja tutkimuksia asiasta. En ainakaan usko, että nimi vaihdettaisiin ilman perinpohjaista harkintaa. Minulla vain välähti mieleen, että kun kerran uudistetaan, tehdään se sitten kunnolla.
En edelleenkään usko nimeen Blues lataantuvan mitään sellaisia positiivisia mielleyhtymiä, miksi se olisi koskematon. Seuran polkuun nimen aikana latautuu myös paljon miinusta, kuten yleisökato, sähläilyt nimillä johdossa, valmentajilla ja pelillinen harmaus.
Nimenvaihdosta suuremmaksi asiaksi olen kuullut tarpeen ja järkevyyden junioritoiminnan hoitamiseksi. Espossa lie paljon junnuseuroja, jotka tekevät töitä lasten liikunnallisen kasvatuksen eteen ilman, että siellä on kovin tiivistä yhteistä. Olisiko Bluesilla mahdollisuus toimia yhteistyössä näiden kanssa "kattoseurana" niitä ehkä vähän jopa tukien? Joku joka on asiasta paremmin kartalla osannee kertoa tarkemmin.