Toivottavasti Kurrin ja Vuorisen papereissa joukkue on nyt:
Harju-x-Omark
Hagman-x-Moses
Huhtala-x-Pöysti
Sallinen-Hahl-Rita
Ben-Amor, Sillanpää, Mäki
Salminen
Väänänen-Gunderson
Ohtamaa-Karalahti
x-Lajunen
Korpikari-Todd
Peltola, Saari, Sneck
Karlsson
Helenius
Kautto
Voutilainen
Tuleeko Jokerit todennäköisesti pelaamaan neljällä pakkiparilla? Miten Erkka on seurajoukkueissaan aiemmin toiminut?
Seurajoukkueissa ei ole ollut mahdollista vetää neljällä pakkiparilla piiitkään aikaan ja Erkan filosofia on niistä ajoista useaan kertaan päivittynyt. Nyt mm-kisoissahan vedettiin käytännössä 7 pakilla.
Toivottavasti Kurrin ja Vuorisen papereissa joukkue on nyt:
Harju-x-Omark
Hagman-x-Moses
Huhtala-x-Pöysti
Sallinen-Hahl-Rita
Oliko Olli Palolalla vielä sopimusta ensi kaudeksi? Sopisi loistavasti kakkosen laitaan.
Itse olen helvetin tyytyväinen työhän mitä Jokereissa on nyt tehty. Myöhemmin julkaistavat sentterit kruunaavat kakun.
Onko siellä tietoa nimistä, kun kerta varmasti kruunaavat koko homman?
Onko siellä tietoa nimistä, kun kerta varmasti kruunaavat koko homman?
Palolasta ja Jormakasta vielä sen verran, kun huhuissa pyörivät, että miehillä ei ole sopimuksissaan KHL-pykälää. Se KHL-seura joka miehet haluaa, joutuu pulittamaan Tapparalle aika sievoisen summan.
Kannattaa vielä huomioida sellainen pointti, että nyt kun Jokereissa on ammattilaiset pelaajavalintoja tekemässä, he ovat rakentaneet joukkuetta roolittaen maalivahtia myöten. Joukkueen rakentamisessa on näkynyt sama piirre kuin maajoukkueenkin eli on olemassa lista pelaajista rooleittain ja kun haetaan tiettyn roolin pelaajaa, nimiä on valmiina. Samalla syntyy tilanteita joissa ulkopuoliset ihmettelevät miksi A valittiin Jokereihin mutta B ei päässyt mukaan vaikka on joidenkin mielestä parempi kuin A.
On huima muutos sitten Hjallis-Virmas aikoihin!
Itse olen helvetin tyytyväinen työhän mitä Jokereissa on nyt tehty. Myöhemmin julkaistavat sentterit kruunaavat kakun.
Palolalla ei mitenkään voi olla sopimuksessaan KHL-pykälää, mutta ihmettelen kovasti mikäli Jormakalle ei sellaista ole. Hän siirtyi kuitenkin vuosi sitten Tapparaan maajoukkuepelaajan statuksella.
Jormakka allekirjoitti sopimuksen Tapparan kanssa jo 2012 syksyllä, ei todellakaan siis maajoukkuepelaajan statuksella.
Ja pelasi kuitenkin koko kauden 12-13 Pelicanseissa?
Huoh, eli senttereitä ei ole vielä signattuna. Perkeleen perkele... Toivottavasti ei kävisi vuoden takaista.
Huoh, eli senttereitä ei ole vielä signattuna. Perkeleen perkele... Toivottavasti ei kävisi vuoden takaista.
Ihan varmasti on sopimukset, tuntuu että Jokereilla on taktiikka tiputella joka viikko jotain julkisuuteen, että homma pysyy pinnalla.
Tällä viikolla on jo tullut asioita julkisuuteen, niin tuskinpa tällä viikolla tulee pelaajajulkistuksia.
Eikös olisi ollut optimaalista julkaista joku sopimus sinä päivänä kuin kausikorttimyynti alkoi?
Jokereilla on taktiikka tiputella joka viikko jotain julkisuuteen, että homma pysyy pinnalla.
Tai sitten se johtuu vain siitä, että yritetään tuolla saada itselle lisäaikaa etsiä niitä senttereitä jostain toiselta planeetalta.