Miten olisi Kristian Kudroc Jokereihin. Olisi vapaana. Isokokoinen, osaa tehdä pisteitä.
Jos slaaveja haetaan, niin eikö saman tien voisi ottaa sen mestaruustsekin? Slovakeista jäi huono maku Nagyn takia.
Miten olisi Kristian Kudroc Jokereihin. Olisi vapaana. Isokokoinen, osaa tehdä pisteitä.
Riku Helenius ja Jere Sallinen kahden vuoden sopimuksilla Jokereihin.
Salliseen olen tyytyväinen, mutta Riku Helenius on mulle iso kysymysmerkki. Toivon, että hän ei ole lähtökohtaisesti ykkösveska, tai että ainakin hommataan tasavertainen kakkonen Heleniuksen pariksi! En viitsi kuitenkaan suuremmin tuomita Heleniusta, koska potentiaalia hänessähän on ollut, joten annetaan ajan näyttää.Riku Helenius ja Jere Sallinen kahden vuoden sopimuksilla Jokereihin.
Riku Helenius ja Jere Sallinen kahden vuoden sopimuksilla Jokereihin.
Itkuparkua ja vähän tilastoja
Tässä ollaan kasaamassa lätkäjengiä, eikä mitään liigatason kaverikerhoa.
Mutta mihin liigaan tätä ollaan kasaamassa? Nämä viimeisimmät hankinnat ei olisi vahvistuksia vaikka Jokerit kasaisi jengiään liigaan, näinhän ei ole vaan nämä hankinna on olevinaan pelaajia joita KHL-Jokerit tarvitsee. En ihmettele nähdyn kaltaisella pelaajapolitiikalla että omat junnut karkaa muualle.
SHL:n karsintasarjassa kymmenessä pelissä Sallisen pisteet 4+3=7. Hyökkääjä oli karsintasarjan paras maalintekijä ja kolmanneksi paras pistemies.Syystä kaveri pistettiin loppukaudeksi länsinaapuriin, jossa ei muuten esittänyt yhtään sen parempia otteita.
Ei tuo hyökkäys nyt kovin vakuuttavalta vielä näytä. Jos vielä huhutut "varmat" Hagman ja Moses tulevat, niin alkaa laituriosasto olemaan melko täysi ja näyttäisi tältä:
Omark-X-Harju
Hagman-X-Moses
Huhtala-X-Sallinen
Rita-Hahl-Pöysti
Mäki-Sillanpää-Penamuuri
Oikeasti, KHLään menossa?
Hagman ei jotenkin sovi mun mielestä Erkan profiiliin. Ei ole eteenpäin menevä, eikä työteliäs, ei monipuolinen, eikä pysty yksilönä ratkaisemaan kovia pelejä. Siksi en usko huhuun.
Hagman ei jotenkin sovi mun mielestä Erkan profiiliin. Ei ole eteenpäin menevä, eikä työteliäs, ei monipuolinen, eikä pysty yksilönä ratkaisemaan kovia pelejä. Siksi en usko huhuun.
Kyllä minä olisin hänen kohdallaan helvetin paljon luottavaisempi kuin Mosesin tai huhutun Davisin kohdalla.
Oletan myös, ettei niitä ykkös/kakkoskentän tähtipelaajia voida edes julkistaa vielä, koska osalla saattaa jatkua vielä kausi! Niinpä nyt on ollut tyytyminen työhevosten ja lupaavien nuorehkojen pelaajien sopimuksiin. Eikä tosiaankaan aiottu ilmoittaa yhtään sopimusta ennen kauden loppua. Nyt tai taas se kausi loppu liian aikaisin. Maltti on valttia.
Harju - X - Omark
X/Hagman - X - X/Pihlström
Huhtala - X - X/Moses
Sallinen - Hahl - Rita/Pöysti
Rita/Pöysti, Mäki, Sillanpää, Ben-Amor
Tollasena kokoonpanon näen.