Näyttää valmiilta ja toimivalta. Kuka kerkee kertoo Vuoriselle äkkii..Tammela-Tiivola-Pooley, ai että...
Näyttää valmiilta ja toimivalta. Kuka kerkee kertoo Vuoriselle äkkii..Tammela-Tiivola-Pooley, ai että...
Vastapainona tälle, niin jokunen sopimus on myös saatu ”Piken ansiosta”@ValkMan Kangasniemi meni ohi.
Oli sopparia tarjottu jo mutta Piken remmiin astuminen torppasi tämän.
@ValkMan Kangasniemi meni ohi.
Vastapainona tälle, niin jokunen sopimus on myös saatu ”Piken ansiosta”
Vastapainona tälle, niin jokunen sopimus on myös saatu ”Piken ansiosta”
Kyllä oli ja ei toiminut ilmeisesti kemiat kauhean hyvin.Joo, laitoin Kangasniemen tuohon listaan yhtenä esimerkkinä pelaajasta, johon voisi olla mahdollisuudet. Satuin vain unohtamaan, että tämä Kangasniemi ja Ässien yhteistyö on nyt luokkaa mahdoton tehtävä. Oliko nyt niin, että Kangasniemen ja Pikkarainen olivat aiemmin samassa joukkueessa ja sekään ei päättynyt hyvin.
Ainakin Tammela, joka on kyllä hyvä hankinta. Onko joitain muita tullut Piken ansiosta?
@ValkMan Kangasniemi meni ohi.
Joo, laitoin Kangasniemen tuohon listaan yhtenä esimerkkinä pelaajasta, johon voisi olla mahdollisuudet. Satuin vain unohtamaan, että tämä Kangasniemi ja Ässien yhteistyö on nyt luokkaa mahdoton tehtävä. Oliko nyt niin, että Kangasniemen ja Pikkarainen olivat aiemmin samassa joukkueessa ja sekään ei päättynyt hyvin.
Kyllähän tuo itselleni ainakin kelpaisi ykköspakiksi. Kiekollisesti taitava ja ilkeä pakki joka on hyvä omissa, jäi itselleni mieleen Sportista.Olen miettinyt voisiko Reece Scarlett olla Ässien tyylinen pelaaja, tehnyt kuitenkin AHL:ssä ja DEL-liigassa ihan hyvää tulosta ja viime kaudella ei ehkä loukkaantumisen päässyt sille tasolle mitä väläytteli esim. pitsiturnauksessa
Tuosta en kyllä löytänyt mitään tietoa ja muutenkin siis ihan mutuilua. Sopisi Vuorisen hankintapolitiikkaan siinä mielessä, ettei ole ihan katsomaton kortti Liigassa.Kyllähän tuo itselleni ainakin kelpaisi ykköspakiksi. Kiekollisesti taitava ja ilkeä pakki joka on hyvä omissa, jäi itselleni mieleen Sportista.
Mihinköhän tuota Scarlettia on huhuttu?
Kyllähän tuo itselleni ainakin kelpaisi ykköspakiksi. Kiekollisesti taitava ja ilkeä pakki joka on hyvä omissa, jäi itselleni mieleen Sportista.
Mihinköhän tuota Scarlettia on huhuttu?
En noita alkukauden pelejä nähnyt, joten kommentoin sen perusteella mitä näin loppukaudesta.Pelasi vain viisi peliä alkukaudella ennen pitkää loukkia. Oli niissä peleissä kyllä erittäin vakuuttava, ajattelin Sportin löytäneen todellisen helmen. Loukin jälkeen ei päässyt enää samalle tasolle suhteessa muihin.
Pelasi aika kovia minuutteja Sportissa: runkosarjan keskiarvo 23:37 ja sääleissä 25:58.
Ei välttämättä mikään huikea ylivoimapakki, mutta sellainen klassinen isojen minuuttien kärkipakki. Mulle kelpaisi.
Onko edes hänen jatkonsa mitenkään mahdollista? Itse kuvittelin täysin menetetyksi, täällä olleiden juttujen perusteella.Lefebvre on juuri se, mitä tuo rosteri huutaa, mutta ei kannata henkeä pidätellä hänen kanssa.
En usko. Ei jostain syystä oikein viihtynyt Porissa.Onko edes hänen jatkonsa mitenkään mahdollista?
Ah-hah-hah :D viikonlopun huutonaurut vielä tässä vaiheessa.. tässä taas kunnon palstatotuus. Ihan siis vaan, kun mies itse kahdessakin eri jutussa kauden aikana kertoi viihtyvänsä mainiosti, koska Pori on niin sopivan kokoinen ja ennen kaikkea turvallinen. Ja vaimo & lapsi viihtyvät samoista syistä (jos nyt pienen lapsen viihtymistä voi jotenkin järkevästi mitata). En nyt vain parhaalla tahdollakaan usko hänen ihan pokkana valehdelleen..En usko. Ei jostain syystä oikein viihtynyt Porissa.
Kun eivät ollut ihan vain pelkkää hokijargonia, kun nimenomaan korosti esimerkiksi Porin turvallisuutta perheen näkökulmasta, ja sehän oli vaimonkin näkemys ollut. Hyvä siis elää pikkulapsi arkea.. ja toisin sanoen sinäkin siis myönnät levitteleväsi täällä faktana jonkun mielipiteitä, jotka ovat kuitenkin täysin toisen käden tietoa@PataJaska Luuletko siis, että SKlle Lefebvre mainitsisi, että en ole viihtynyt Porissa? No ei.
Kommentit oli luokkaa hokijargoni, "Pori on kiva paikka, olen viihtynyt, sopimusta ei ole mihinkään, en pois sulje jatkoa Ässissä"
Usko sinä niitä SKn juttuja, itse olen oman tiedon pelaajistosta kuullut.
Niin, eli tiedät mitä Lefebvre päässään oikeasti ajattelee?Kun eivät ollut ihan vain pelkkää hokijargonia, kun nimenomaan korosti esimerkiksi Porin turvallisuutta perheen näkökulmasta, ja sehän oli vaimonkin näkemys ollut. Hyvä siis elää pikkulapsi arkea.. ja toisin sanoen sinäkin siis myönnät levitteleväsi täällä faktana jonkun mielipiteitä, jotka ovat kuitenkin täysin toisen käden tietoa
Tosin yhtään enempää tästä nyt on alkaa vääntää, koska Lefe yhtäkaikki ei varmaankaan Ässissä jatka..
Niin, eli tiedät mitä Lefebvre päässään oikeasti ajattelee?
Pelaajat ovat keskenään sen noin 8 kuukautta, eiköhän tossa ajassa tulla tutuiksi, keskustella ja opita toisesta ihmisestä aika paljon. Se ei ole mielipide, jos pelaaja sanoo ettei toinen viihtynyt kovin hyvin Porissa.
Ei tuo @Seeepra n mainitsema Lefebvren viihtyvyys Porissa hatusta heitettyä ole vaan sen perusteella mitä itse olen ymmärtänyt, ilmeisesti ei tosiaan ole kauheasti välittänyt Porista. Vaikuttaako tähän joukkueen menestys ja pelitapa? Varmasti, eikä kenelläkään tietysti mitään faktaa ole Lefen viihtyvyydestä vaan täysin toisen käden infon varassa ollaan.Toiset tykkää äidistä ja toiset aidanseipäästä...(?)
Nykyään sentäs NFL:ää taitaa näkyä Suomessakin jotakin kautta, mutta ei se nyt täysin uskomattomalta kuulosta jos ensimmäistä kauttaan keskikokoisessa suomalaisessa kaupungissa pitkää ja pimeää talvea viettävä pohjoisamerikkalainen ei nauti kaikesta täysin siemauksin. Vaikka Porista olisikin kysymys.