Joukkueen rakennus kaudelle 2024–2025

  • 576 674
  • 4 704

SeppoKaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa, Suomen maajoukkueet
Jos ja kun Ortio-huhu pitää paikkaansa, niin tässähän saa mennä ihan hyvin mielin nukkumaan. Odotusarvona kun Rubin menettää 20-35 matsia, niin uusi hankinta oli välttämättömyys. Vaikkakin itse antaisin Rovion pelata niin pitkään kuin nolla kestää. :)
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Voiton Vuori(nen)?

Ulkolaisvierailijoille monumentti esitellään Rocks of Hope, Hope of Rocks tai The Rocky Road to Hope.

Siihen on veistetty Kiven, Vuorisen ja sanotaan ny sitte vaikka Toivolan naamataulut. Lisätään Rautakallio ja meillä on oma Mount Rushmore!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hyvä paikko. Tavallaan olisi ollut jännää testata Rovion rahkeet, mutta kenties Ässäjohdon mielestä hieman liiankin jännää ja nimimies sisään.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Tämän takia koko keissi on ihan älytön että Kaarlehto tuodaan takaisin. Ollaan yks kierros pelattu mistä 3p ja ässiä pyörittävästä tahosta huokuu paniikki ja pelko. Toivotaan että joukkue pitää pään edes kasassa vaikka ei siitä helppoa tehdä.
Mikä paniikki ja pelko? Harjoituksiin tarvitaan 2 maalivahtia ja Kaarlehdolle Ässät maksaa edelleen palkkaa...

No keissi saatiin jo päätökseen ja varmaa kaikki negapetterit saa hetke vilkuil peilii
 

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, SJK, Bayern München
Jos nyt Ortio on tulossa niin Kaarlehdon kutsu takaisin takaisin saa vielä typerämmän kuvan.
Todennäköisesti Ortio tulon myötä ilmoitetaan, että Kaarlehto ei kuulu enää harjoitus vahvuuteen.
Eli tämä skenaario ei sitten ole tyhmä?
-Kutsutaan takaisin harjoitusvahvuuteen (lauantai) ja seuraavana tiistaina potkitaan pihalle.

Makes sense.

Edit. Olettaen, että huominen on tämä Ortion ilmoituspäivä.
 

nuukapuuha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks #88
Edelleen hätäinen ratkaisu kutsua Kaarlehto takaisin jos Ortio tulee niin Kaarlehdolla tehdä mitään. Seuraa tiedotuspolitiikkaa juupas eipäs juupas, niin ei nämä nyt harkittuja ratkaisuja kaikki ole olleet. Mun osalta asia tässä. Ne jotka Fanittaa epäjohdonmukaisuutta niin eikun viiri salkoon.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Edelleen hätäinen ratkaisu kutsua Kaarlehto takaisin jos Ortio tulee niin Kaarlehdolla tehdä mitään. Seuraa tiedotuspolitiikkaa juupas eipäs juupas, niin ei nämä nyt harkittuja ratkaisuja kaikki ole olleet. Mun osalta asia tässä. Ne jotka Fanittaa epäjohdonmukaisuutta niin eikun viiri salkoon.
Ihan vain veikkaus:

Silloin kuin tietoa uusinta tietoa Kaarlehdosta puskettiin ulos, Ortion kanssa ei välttämättä ollut pahvia tehtynä.

Tilanteet voi muuttua muutamassa tunnissa. Se on eri asia, haluaako sitten kuinka nopeasti tulla milläkin ulostulolla esiin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtökohtaisesti ei olisi voinut kuvitella parempaa naarausta tällaiseen pätkäpestiin. Nopeaa ja hyvää reagointia. Vähän kyllä yllätyin, että Ässät kuitenkin lähti markkinoille, vaikka Kaarlehto on edelleen palkkalistoilla.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos nyt Ortio on tulossa niin Kaarlehdon kutsu takaisin takaisin saa vielä typerämmän kuvan.
Todennäköisesti Ortio tulon myötä ilmoitetaan, että Kaarlehto ei kuulu enää harjoitus vahvuuteen.

Mun mielestä näin nopea reagointi Rubinin loukkaantumiseen osoittaa kyllä nimenomaan hyvää toimintaa Vuoriselta ja Ässiltä. Osoittaa myös sen, että Ässien urheilujohto haluaa joukkueen voittavan pelejä siten, että hyvä korvaaja löydetään nopeasti liigan eliittitason maalivahdin joutuessa sairaslomalle.

Ortio on hyvän tason palkkaus tähän kohtaan. Mä en nyt ihan ymmärrä, mikä tästä tekee Ässien kannalta niin kauhean ongelmallista. Varsinkin kun Kaarlehto ei todellakaan ole mikään huippuveskari, ei lähellekään sitä. Tässä tilanteessa vedetään luultavasti maajoukkuetaukoon asti kaksikolla Ortio-Rovio, jossa kombinaatiossa motivoitunut Rovio pystyy taas imemään oppia kokeneelta kollegalta.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, iso peukku Ortion hankinnalle. Onkohan Kaarlehdolle jo ilmoitettu että korvaaja löydetty ei asiaa treeneihin. Ihmetyttää muutenkin miksi Kaarlehto edes pyydettiin takaisin näin hätäisesti, kun korvaajaa kuitenkin haettiin ulkopuolelta. Olisi ollut ymmärrettävää jos sunnitelmana olisi ollut vetää Rovio-Kaarlehto kaksikolla Rubinin paluuseen asti.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Edelleen hätäinen ratkaisu kutsua Kaarlehto takaisin jos Ortio tulee niin Kaarlehdolla tehdä mitään. Seuraa tiedotuspolitiikkaa juupas eipäs juupas, niin ei nämä nyt harkittuja ratkaisuja kaikki ole olleet. Mun osalta asia tässä. Ne jotka Fanittaa epäjohdonmukaisuutta niin eikun viiri salkoon.
Arvostan kyllä miten NHL-vahtia signatessa täälläkin keskitytään olennaiseen. Toivottavasti ei nyt ihan mennyt pasmat sekaisin tästä hirvittävästä epäkohdasta?
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Mun mielestä näin nopea reagointi Rubinin loukkaantumiseen osoittaa kyllä nimenomaan hyvää toimintaa Vuoriselta ja Ässiltä. Osoittaa myös sen, että Ässien urheilujohto haluaa joukkueen voittavan pelejä siten, että hyvä korvaaja löydetään nopeasti liigan eliittitason maalivahdin joutuessa sairaslomalle.

Ortio on hyvän tason palkkaus tähän kohtaan. Mä en nyt ihan ymmärrä, mikä tästä tekee Ässien kannalta niin kauhean ongelmallista. Varsinkin kun Kaarlehto ei todellakaan ole mikään huippuveskari, ei lähellekään sitä. Tässä tilanteessa vedetään luultavasti maajoukkuetaukoon asti kaksikolla Ortio-Rovio, jossa kombinaatiossa motivoitunut Rovio pystyy taas imemään oppia kokeneelta kollegalta.
Samaa mieltä, edes minä en löydä tästä tilanteesta mitään negatiivista. Jos tämä on panikoimista niin toivottavasti panikoidaan myös pakiston kanssa.

Ortio voi onnistuessaan olla yksi liigan parhaita maalivahteja, ja on ymmärtääkseni tykätty jätkä kopissa. Kaarlehdolla voi heittää vesililintua.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edelleen hätäinen ratkaisu kutsua Kaarlehto takaisin jos Ortio tulee niin Kaarlehdolla tehdä mitään. Seuraa tiedotuspolitiikkaa juupas eipäs juupas, niin ei nämä nyt harkittuja ratkaisuja kaikki ole olleet. Mun osalta asia tässä. Ne jotka Fanittaa epäjohdonmukaisuutta niin eikun viiri salkoon.
Voi jeesus.

Kaarlehto jolle Ässät maksaa palkkaa kutsuttiin lauantaina maanantaiksi takaisin treeneihin, että Ässillä on varmuudella kaksi maalivahtia treeneissä. Silloin EI TIEDETTY Rubinin ennustetta mutta oli selvää ettei maanantaina treenaa.

Diagnoosi saatiin, laitettiin langat kuumiksi päivän aikana ja saatiin naarattua Ortio.

Ässillä oli kaksi veskaria treeneissä ja Kaarlehto saa jatkaa seuran etsimistä.

Paniikki oli täällä osalla porukkaa pään sisällä - ei Ässien toimsitolla.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos nyt Ortio on tulossa niin Kaarlehdon kutsu takaisin takaisin saa vielä typerämmän kuvan.
Todennäköisesti Ortio tulon myötä ilmoitetaan, että Kaarlehto ei kuulu enää harjoitus vahvuuteen.
Kyllä on nyt sellainen fiilis, että hakemalla haetaan sitä valittamisen aihetta. En ihan ymmärrä, ja eikös tuollaiselle rutinalle perustettu jo oma ketjunsa?

Sarjassamme väärin voitettu, jos nyt hommataan liigan parhaan veskan tilalle nimi, joka ei Rubinin rinnalla kalpene.

Mun ymmärtääkseni Rubinin loukkaantuessa oli pakko saada harjoituksiin toinen täysi-ikäinen maalivahti, ja sattumalta nyt meillä sellainen oli vielä ihan sopimuksella valmiiksi sidottuna.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jaahas, iso peukku Ortion hankinnalle. Onkohan Kaarlehdolle jo ilmoitettu että korvaaja löydetty ei asiaa treeneihin. Ihmetyttää muutenkin miksi Kaarlehto edes pyydettiin takaisin näin hätäisesti, kun korvaajaa kuitenkin haettiin ulkopuolelta. Olisi ollut ymmärrettävää jos sunnitelmana olisi ollut vetää Rovio-Kaarlehto kaksikolla Rubinin paluuseen asti.
Että tänään pystyttiin treenaamaan kahdella maalivahdilla.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ortio todellakin täyttää Rubinin saappaat ja voimme olla huoleti tulevasta. Ainoa pieni kiusallinen etiäinen hiipii mieleen, eli meneekö nyt sit pakkirahat sen sileän tien.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: oppi

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos ja kun Ortio-huhu pitää paikkaansa, niin tässähän saa mennä ihan hyvin mielin nukkumaan. Odotusarvona kun Rubin menettää 20-35 matsia, niin uusi hankinta oli välttämättömyys. Vaikkakin itse antaisin Rovion pelata niin pitkään kuin nolla kestää. :)

SK kertoilee omiin tietoihinsa vedoten, että Ortio tulee Ässiin. Maajoukkuetauko mainittu.
 

SONN1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ortiosta peukku. Mielestäni toimistoa nyt ei kannata alkaa tyhjästä hehkuttaa. Hankinta oli tehtävä, mikäli 8 sakkiin mielii ja kuka tahansa Ortion kaltainen pelaaja on valmis hyvällä liksalla pätkäsoppariin, koska se ei sido liian pitkäksi aikaa ja antaa vielä mahdollisuuden siirtyä loppukaudeksi jonnekin, missä on tarvetta ja käsi taskussa.

Vuorisen keskinkertaisuutta on nyt aivan turha alkaa muuksi muuttamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös