Minä ostin ja olen samaa mieltä siitä kausivideosta. Uskon että JMJ jatkaaMoni ei sitä ostanut.
Minä ostin ja olen samaa mieltä siitä kausivideosta. Uskon että JMJ jatkaaMoni ei sitä ostanut.
Itselle jäi sellaiset fiilikset tosta Vuorisen jutusta et Järvinen jatkaa ja myös Erholtz näillä näkymin. Lefen tilalle toinen ulkomaalainen ykköspakki. Sit saa nähdä tuleeko jotain vielä, esim. laituri.
Jos JMJ ja Erholtz jatkaa ja vielä tulee hyökkääjä niin omasta mielestä viimisen pitäis olla sentterilaituri, koodinimi Barach.
Ideaalissa tilanteessa myös pakistoon tulisi ykköspakin lisäksi joku potentiaalisesti kiekolliseen rooliin pystyvä pakki mutta ei lähdetä hurjastelemaan. Itse en usko Puutio-huhuun mutta avosylin ottaisin Ässiin.
Ei todellakaan lähdetä, koska kivenkovaan täällä on kerrottu Puution olevan 100% varmuudella tulossa, koska olisi tehnyt sopimuksen Ässiin jo kauan sitten viime syksynä..Ideaalissa tilanteessa myös pakistoon tulisi ykköspakin lisäksi joku potentiaalisesti kiekolliseen rooliin pystyvä pakki mutta ei lähdetä hurjastelemaan. Itse en usko Puutio-huhuun mutta avosylin ottaisin Ässiin.
Pakiston suhteenhan on tilanne, että tuohon nykyisten viiden lisäksi tarvitaan vielä määrällisesti (ainakin) neljä pakkia, jolloin ollaan yhdeksessä pakissa millä määrällä kauden voi aloittaa.
Määttä-Riekkinen-Salmela-Kucerik-Viljanen (top7 pakit)
Hellman-Vuori (rotaatiopakit)
Kaksi pakkia tarvitaan vielä noiden lisäksi ja molemmat tuonne top7 kategoriaan
Ei todellakaan lähdetä, koska kivenkovaan täällä on kerrottu Puution olevan 100% varmuudella tulossa, koska olisi tehnyt sopimuksen Ässiin jo kauan sitten viime syksynä..
Miten sanoa paljon sanomalla ainoastaan "en kommentoi"? Miksi Vuorinen ei olisi voinut todeta samalla tavalla kuin Lefebvrestä, mikäli sopimusta JMJ:n kanssa ei olisi tehty?Vuorisen haastattelusta ensimmäinen ajatus oli, että haa, Järvinen on tehnyt sopimuksen jatkosta. Toinenkin tulkinta on mahdollinen eli että on jo tehnyt sopimuksen muualle, mutta Vuorinen ei katso asiakseen kommentoida sitä. Saa nähdä.
Itselläkin tunne, että eiköhän Järvinen jatka. On kyllä kova ukko ja kokeneena pelaajana hänellä on hurjan iso rooli myös ensi kaudella. Täydellinen roolimalli meidän nuorille hyökkääjille.
Sentteriosasto on kunnossa jos Davidssonin korvaava ns. ykkössentteri on vielä tulossa. Viisi sentteriä taistelemassa pelipaikoista ja Knihti tuurailee saikkuja ja poissaoloja. Kelpais ainaki mulle.
"Ykkössentteri"
Järvinen
Tiivola
Ojantakanen
Juhola
+ Knihti
Tähän nyt vain sen verran, että Knihti pystyy hyvin pelaamaan myös laidassa. Pelasi junnujen mestarijoukkueesta myös laidassa.
Tällaista tuskin tulee käymään. Kyllä Tiivola on lähtökohtaisesti kakkossentteri. Ja JMJ tai joku muu ykkönen.Itselläkin tunne, että eiköhän Järvinen jatka. On kyllä kova ukko ja kokeneena pelaajana hänellä on hurjan iso rooli myös ensi kaudella. Täydellinen roolimalli meidän nuorille hyökkääjille.
Sentteriosasto on kunnossa jos Davidssonin korvaava ns. ykkössentteri on vielä tulossa. Viisi sentteriä taistelemassa pelipaikoista ja Knihti tuurailee saikkuja ja poissaoloja. Kelpais ainaki mulle.
"Ykkössentteri"
Järvinen
Tiivola
Ojantakanen
Juhola
+ Knihti
Tällaista tuskin tulee käymään. Kyllä Tiivola on lähtökohtaisesti kakkossentteri. Ja JMJ tai joku muu ykkönen.
Sitten Juhola, Ojantakanen, Knihti, Ylitalo akseli.
Miksi olisi?Todennäköisesti JMJ ja Tiivola ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja. En jaksa uskoa, että molemmat patapaidassa nähtäisiin.
Ei voida mitenkään olla tilanteessa, jossa Järvinen-Tiivola olisi liian kallis/hyvä 1. ja 2. ketjun sentterikaksikko. Pelaajabudjetti olisi kasvanut, ja top-2 sentterit paperilla heikentyneet, mutta liian kalliit?JMJ-Tiivola-Juhola-Knihti-Ojantakanen olisi sentterikalustona paras yli kymmeneen vuoteen Ässissä. Dixon-Niemi-Uusikartano-Sillanpään lasken vielä kovemmaksi. Todennäköisesti JMJ ja Tiivola ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja. En jaksa uskoa, että molemmat patapaidassa nähtäisiin.
Sommittelisin JMJ-Tiivola-X-Juhola.Lähempänä ainakin pitäisi olla tilannetta, että sentteristö olisi Järvinen-X-Tiivola, kuin että Järvinen-Tiivola olisi liian kallis. Siinä vaiheessa olisi mennyt jotain isosti vikaan.
Mihinköhän muuten on hävinnyt puheista Karl Henriksson, joka oli jossain kohtaa jo niin vahvasti nimenä esillä..Jos JMJ-Tiivola on Ässien kärkisentterit, ei tossa ole "edes" 300 tuhatta euroa kiinni. Odotan sinne kolmosen keskelle hakua ECHLstä.
Mihinköhän muuten on hävinnyt puheista Karl Henriksson, joka oli jossain kohtaa jo niin vahvasti nimenä esillä..