Minni Hiiri osastolta näyttää.
Jep, tätä itsekin peräänkuuluttanut koko kevään.
Tuota Tapparaa kun katsoo niin älyttömän vahva maalinedustoilla. Kyllä tuo vain on niin tärkeä osa-alue, että siitä ei voi luistaa.
Meillä ei ole budjettia hankkia ojanmäkiä tai merelöitä ketkä laukauksillaan tekis tuhoa. Vaatii kollektiivisen paketin, jossa hallitaan maalinedustoja.
Pakisto kaipais mun mielestä pari erittäin jämäkkää pakkia, ketkä siivois maalinedustaa. Kantolan jalka ei riitä, joten on rasite viisikolle. Kantnerkaan ei kauhean nopea ole, mutta ainakin kokoa ois tuohon rooliin. Räsänen toki eliittiä tuossa maalinedustalla, mutta Könösen ja Kantnerin poistuessa jää yksin tuohon rooliin.
Toivottavasti KalPassa ymmärretään ensi kauden suhteen se fakta, että tulee olemaan viimeinen kausi tuolla rungolla, mitä on monta vuotta kasvatettu ja moni pelaaja on parhaassa iskussaan.
Täysin samaa mieltä! Käytännössä yhellä vierasvoitolla mekin voitais olla tuolla finaaleissa nyt. Lähelle se jäi.
Rissanen, Kiiskinen ja Lappalainen ei enää tuosta nopeudu. Nyt ois oikeasti se sauma iskeä, kun esimerkiksi Ilveksen ja Tapparankin projektit alkaa ns. alusta. Kärpätkin aika sekaluutta ollut, puhumattakaan Tepsistä. Parin vuoden päästä nuo isot nousee kuopistaan, niin vaatii jälleen kauden mallia 16-17. Silloinkin epäilen, että Saarelainen, Pulkkanen, Muhonen ja kumppanit eivät vielä ole johtavia pelaajia.
Katsoin Suomen u18 puolivälierän. Emil Kuusla jäi mieleen. Siinä olisi mielestäni erittäin potenttiaalinen haku tulevaisuutta ajatellen. Muhonen ei kentällä ollut, mutta pelasi lohkossa mielestäni perusvarmaa peliä.
Kyllähän mitalipeleihin pääsy vaatii, että koko joukkue suorittaa potenttiaalinsa yli. Onko Rissasesta 50 pisteen mieheksi vielä? Kuka nousee taustalta esiin? Jatkaako Jatkola huippuotteitaan?
Vaikka moni täällä (minä mukaan lukien) olen ollut skeptinen tulevaa kautta ajatellen, niin silti kutkuttava kausi tulossa. Vai liekkö omaa maalailua vain..