Joukkueen rakennus kaudelle 2023–2024

  • 227 926
  • 1 159

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pitäisikö kysellä Joose Antosen perään Kärpistä? Teki viime kaudella kuitenkin 35p ja nyt on Kärpissä ollut todella vaikeaa. Näkisin että pidempikin diili olisi Kuopioon mahdollinen.
Ei helvetissä. Niin flegu-ukko kun olla ja voi. Riittää, että joukkueessa on jo flegu-Migu
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka siellä Jatkolakin upeasti liittyi maalintekijöiden katraaseen, niin siitä huolimatta nyt ois oikeesti paikallaan panostaa sen vähän ja hitusen ylikin mitä kukkaro sallii. Se semmonen oletusarvoltaan kovahko maalitykki.
Muu ois turhaa.
Niinpä. Nyt olisi sauma vähintään siihen välieräpaikkaan. Mutta "Kantner 2.0:aa" huutas.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

siinäkö on meille hyökki?
 
Suosikkijoukkue
Old time hockey, Hamilton Mustangs

siinäkö on meille hyökki?
Vaikka HIFK näyttäisi vastikään löytäneen ECHL-liigasta kelpo maalinsylkijän, ei tarkoita sitä, että jokainen arpa voittaa.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mielestäni tällaista "ECHL-arpaa" kannattaisi nyt testata. Ei kovin korkealta tipahda, jos ukko ei sopeudu Kuopioon tai on tyhjä arpa. Taas voittavan arvan raaputtaminen tässä vaiheessa saattaisi poikia hyvän laiturin myös ensi kaudelle. Taloudellinen riski olisi huomattavasti pienempi vrt. siihen, että tehdään kesällä soppari ala "Simpson" ja todetaan sitten, että metsään meni. Mitään takuuvarmaa maalitykkiä ei KalPa ole kuitenkaan hankkimassa ja mielestäni arpa kannattaisi raaputtaa nyt eikä kesällä. Ei joukkue nytkään mikään sysipaska ole, mutta miettikääpä jos ykköskenttään löydettäisiin jostain ihan pelimies.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kyllä taisi siirrot jäädä vain Hutskoon ja vajaahan tuo rosteri on ellei Kiiskinen tee ihmettä ja ole jälleen pelikunnossa.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse en odottanut yhtään mitään ja olin jopa kohtuu varma siitä, että ei tänne vittu ketään tuu. Siksi itsellä ihan positiiviset fiilikset. Eihän Hutsko välttämättä mikään sateentekijä ole, mutta tapahtuipa kerrankin edes jotain. Yleensä siirtorajalla ollaan KalPassa lähinnä kaiveltu nenää ja katseltu mitä muut tekee.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse en odottanut yhtään mitään ja olin jopa kohtuu varma siitä, että ei tänne vittu ketään tuu. Siksi itsellä ihan positiiviset fiilikset. Eihän Hutsko välttämättä mikään sateentekijä ole, mutta tapahtuipa kerrankin edes jotain. Yleensä siirtorajalla ollaan KalPassa lähinnä kaiveltu nenää ja katseltu mitä muut tekee.
Hyökkäykseen tarvittiin peluria ja kun tämä saattoi Sissonsin kauppaamisen myötä mennä jopa taloudellisesti plussan puolelle, niin hyvin hoidettu siinäkin mielessä. Toki ei olisi haitannut vaikka se toinenkin hyökkääjä olisi löytynyt.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyökkäykseen tarvittiin peluria ja kun tämä saattoi Sissonsin kauppaamisen myötä mennä jopa taloudellisesti plussan puolelle, niin hyvin hoidettu siinäkin mielessä. Toki ei olisi haitannut vaikka se toinenkin hyökkääjä olisi löytynyt.
Täysin samaa mieltä ja vielä kun otetaan huomioon tuo Sissonsin halu siirtyä muualle ja peliesitykset Joulukuusta lähtien niin tämä oli ainoa oikea ratkaisu. Itse ainakin koitan muistaa sen ,että KalPaa kun kannattaa niin ne resurssit on rajalliset ja siksi olen ihan tyytyväinen tähän Hutskoonkin vaikka tottakai minullekkin olisi lisä peluritkin kelvannut.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Täysin samaa mieltä ja vielä kun otetaan huomioon tuo Sissonsin halu siirtyä muualle ja peliesitykset Joulukuusta lähtien niin tämä oli ainoa oikea ratkaisu. Itse ainakin koitan muistaa sen ,että KalPaa kun kannattaa niin ne resurssit on rajalliset ja siksi olen ihan tyytyväinen tähän Hutskoonkin vaikka tottakai minullekkin olisi lisä peluritkin kelvannut.
Sissonssin otteet olivat reilu 10 viimeistä peliä, niin kiekko varmaa toimintaa. Ettei Salmelankaan ollessa kiekollinen pelottanut yhtä paljon kuin Sissonssin "taiteilu" kiekollisena "huippu" kiekon menettäjänä.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sissonssin otteet olivat reilu 10 viimeistä peliä, niin kiekko varmaa toimintaa. Ettei Salmelankaan ollessa kiekollinen pelottanut yhtä paljon kuin Sissonssin "taiteilu" kiekollisena "huippu" kiekon menettäjänä.
Näinhän se oli ja Ylivoimakin oli aivan huikeeta osaamista.. taito se on sekin miten kun saat ylivoiman onnistuu kiekko päätymään omaan maaliin kerta toisensa jälkeen ,ehkä se Jukurit peli kuvasti parhaiten tuota tilanetta mikä Sissonsin kanssa oli ensin hirvee taistelu alivoimalla 5vs3 alivoimapelaajilta ja Jatkolalta ja sitten KalPan yv ja muutama sekuntti ennen erän loppua ei jaksanut Sissons puolustaa ja Jukurit teki alivoimamaalin jolla voitti ottelun. Taitaa olla vielä Sissonsilla tekemistä tuon ammattilaisuuden kanssa jos pelaaminen loppuu siihen kun itse haluaa muualle siirtyä.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hutsko näyttäisi olevan loistava esimerkki siitä, että ketään ei pidä hankkia vain hankkimisen ilosta. Hetken tietenkin toivoa antaa, mutta realismi KalPan budjetilla siirtorajalla saatavasta maalintekijälaiturista taitaa olla tässä.

Jospa ensi kaudella aiemmin.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hutsko näyttäisi olevan loistava esimerkki siitä, että ketään ei pidä hankkia vain hankkimisen ilosta. Hetken tietenkin toivoa antaa, mutta realismi KalPan budjetilla siirtorajalla saatavasta maalintekijälaiturista taitaa olla tässä.

Jospa ensi kaudella aiemmin.
Toki Hutskolla loukki heti ensimmäisessä pelissä ja kun kyseessä päävamma, niin eihän näistä tiedä, kuinka vaikuttaa. Muuten täysin samaa mieltä siitä, että KalPan olisi paras kasata joukkue täysin valmiiksi jo keväällä ja ainoastaan jos tulee paljon loukkeja, niin sitten toki pakko yrittää saada paikkaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös