Olet kyllä oikeassa, vaikka itsekin veikkasin Ojantakasta. Tuo alivoima kommentti hämäsi :DNo niin, selvähän se nyt oli, että Vanhatalo tänään.. kuten sanoin, kyllä tuo kuvaus häneen sopi paremmin kuin Ojantakaseen (edelleen ei 28-vuotiaasta enää puhuttaisi kehityspotentiaalina, 25-vuotiaasta vielä voi). Lisäksi edes etäiset puheet ihan maalinteko-odotuksista puhuivat nekin Vanhatalon puolesta, kuten todettua..
Mutta, mutta.. kovasti paljon tällä kaverilla on kyllä todistettavaa, että häntä itse omien junnujen eteen kovin herkästi arvottaisin
Vanhatalo on huono hankinta. Toivottavasti olen väärässä.
Jos vasen laita on ensi kaudella Hämeenaho-Talaja-Joensuu-Vanhatalo, niin tuo on kyllä paperilla varmasti Liigan heikoin. Yksi joka osaa pelata kiekolla ja kolme rännittelijää.
No niin on, mutta tarvitaanko me lisää nelosketju pelaajia, kun niitä on jo tarpeeksi?Luultavasti olet väärässä, iso ja osaa tehdä maaleja.
Ne pelit jotka olen nähnyt, ollut pehmeä ja kankea. Tuskin siihen ihan hirveää muutosta saadaan yhdessä kesässä aikaan kun ei olla tähänkään mennessä saatu ( ikää jo 25 vuotta )Kuinka monta peliä olet nähnyt Vanhatalolta?
Tämä yksi Rännittelijä teki viime kaudella kuitenkin 31p.Jos vasen laita on ensi kaudella Hämeenaho-Talaja-Joensuu-Vanhatalo, niin tuo on kyllä paperilla varmasti Liigan heikoin. Yksi joka osaa pelata kiekolla ja kolme rännittelijää.
Tekihän se, mutta silti se vasen kaista on todella heikko jos se on mitä yllä kirjoitin.Tämä yksi Rännittelijä teki viime kaudella kuitenkin 31p.
Aika monta ottelua Vanhatalolta parin vuoden aikana nähneenä pakko olla samaa mieltä. Kokoa tietenkin on ja laukauskin on ihan hyvä, mutta paikoille pääseminen on vaikeaa ja sellainen tiikerinsilmä puuttuu pelaamisesta. Ehkä se Porissa sitten löytyy, mutta todennäköisemmin ei.Ne pelit jotka olen nähnyt, ollut pehmeä ja kankea. Tuskin siihen ihan hirveää muutosta saadaan yhdessä kesässä aikaan kun ei olla tähänkään mennessä saatu ( ikää jo 25 vuotta )
10 maalia voi tehdä, mutta en ihan hirveästi odota Vanhatalolta, mutta tuo hyvää kilpailua.
Ei se ole.. nyt jos katsotaan lähtijöitä (Appelgren, Turgeon, Ruuttu, Barach, Rohdin), niin Vanhataloa ei voi nähdä hankitun noista kenenkään tilalle. Hän tuli nyt ylimääräisenä bonuksena, ja nyt tarvitaan edelleen se laituri joka tulee ikään kuin Rohdinin tilalle. Vaikka sen sitten pitäisikin käytännössä olla leftJos vasen laita on ensi kaudella Hämeenaho-Talaja-Joensuu-Vanhatalo, niin tuo on kyllä paperilla varmasti Liigan heikoin. Yksi joka osaa pelata kiekolla ja kolme rännittelijää.
Eli missä roolissa siis?Eli Vanhatalo hankittiin kuitenkin kärkikenttiin kiekottelemaan kun ei olekkaan mikään rymistelijä?
No tuskin mutta ihan Idi**tti hankinta omasta mielestä kun voisi omista junnuista jotakin peluuttaa samassa roolissa.
Luultavasti olet väärässä, iso ja osaa tehdä maaleja.
Mikä puhuu Vanhtalon maalintekopotentiaalin puolesta? A-junnuissa vuoden yli-ikäisenä tehnyt hyvin pinnoja yhdellä kaudella, muuten tilastot on todella vaatimattomat. Esimerkiksi Jami Virtasella tilastot kovemmat junnu-uralla. Toki ei ihan turhat miehet Tapparan edustukseen mahdu, mutta kaksi viime kautta Sportissa asettavat tämän hankinnan lähtökohtaisesti sinne ynnä muut osastolle. Toivottavasti onnistuu ja todistaa meistä valtaosan vääräksi, mutta veikkaan, ettei kahden vuoden kuluttua miehen perään tulla itkemään. Mutta silti sen sanottuani, toivottavasti onnistuu.
No melkein missä vaan. Käsittämätön hankinta.. Toivottavasti olen väärässä.Eli missä roolissa siis?
Tjuumalaut, ei muuta kun Törrön Mikalle kilauttamaan. Siinä miehessä vasta ominaisuuksia riittää. Tilastoillahan ei ole väliä, vaikka Lassikin lähempänä kolmea kuin kahtakymmentä ikävuotta.Mielestäni kannattaa tilastoja enemmän katsoa pelaajan ominaisuuksia