Joukkueen rakennus kaudelle 2022–2023

  • 669 707
  • 5 116

TryOut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto Maple Leafs
Itse uskon, että Rohdinin julkistus on lykkääntynyt nimen omaan siksi, ettei tulisi sitä "antikliimaksia", koska se on jo käytännössä tiedossa. Eli uskon/toivon, että maanantaina julkistetaan myös toinen soppari.

Nimistä ei minulla ole tietoa, mutta sen verran olen vihiä saanut, että useammalle pakille on syöttejä tyrkytetty viime viikkojen aikana, joten olisiko toinen joku näistä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse uskon, että Rohdinin julkistus on lykkääntynyt nimen omaan siksi, ettei tulisi sitä "antikliimaksia", koska se on jo käytännössä tiedossa.

Ei johdu pelkästään siitä. Ruotsalaisten kanssa on muillakin ollut julkistamisia vasta heinäkuun loppupuolella, siinä on joku sopimustekninen juttu miksi näin on.

1.8. kuulostaa juurikin sellaiselta päivämäärältä, että sillä on merkitystä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Noinkohan @Belak nostaisi tapetille tämän itsestäänselvyyden? Siis Rohdinin sopparin.
Jotenkin elättelen lapsenomaista toivetta muistakin julkistuksista kuin vain pelkästä Rohdinista juuri tämän takia, että tämä mainittu nimimerkki asiasta mainitsi täällä. Heti jotenkin uskalsi olettaa, että kyse olisi ainakin kahdesta pelaajasta.. ja onhan tässä viime aikoina puhetta ollut vaikka mistä aktiviisesta kuhinasta kulisseissa

Toki täytyy samalla henkisesti varautua siihen ettei tule kuin Rohdin, niin ei sitten ihan murru maanantaina pettymyksen alle. Tavallaan järki sanoo, että jos tulisi muitakin niin aika todennäköisesti niistä täällä vähintään huhuttaisiin. Vaan toki sitten toisaalta Kerttulan aikana esimerkiksi Tarasov tuli puskista, Meyer tuli puskista, Wännström tuli puskista.. onneksi tuossa viikonloppuna pitäisi olla kaikenlaista ohjelmaa lapsen kanssa, niin aika kuluu mukavasti odottaessa :D
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Yllätyksetkin tosiaan olisivat kivoja, jos pakki on sainattu olisi siinä melkoinen yllätys.
Kyllä yks pakki olisi pitänyt jo saada tässä ajassa lisää tuonne joten sen ei pitäisi olla mitenkään yllätys. Hyökkääjällä ei ole ollut mikään kiire, mutta Rohdin on kuitenkin jo sainattu. Pidän itse sitä enemmän yllätyksenä pakkeja ollaan tilattu ja hyökkääjä saatiin, jolle ei ollut niin kiireellistä tarvetta.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kyllä yks pakki olisi pitänyt jo saada tässä ajassa lisää tuonne joten sen ei pitäisi olla mitenkään yllätys. Hyökkääjällä ei ole ollut mikään kiire, mutta Rohdin on kuitenkin jo sainattu. Pidän itse sitä enemmän yllätyksenä pakkeja ollaan tilattu ja hyökkääjä saatiin, jolle ei ollut niin kiireellistä tarvetta.
Pakista ei ole ollut mitään kunnollista huhua edes, siinä mielessä sainaus nyt tulisi yllätyksenä. Olihan selvää, että ainakin yksi hyökkääjä tulee, tuli Rohdin, mikä on ollut tiedossa jo kauan, ei mikään yllätys. Voihan näitä käännellä miten kukin lystää, mutta minulle pakin sopimuksen julkaiseminen olisi yllätys.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen hetken pyöritellyt päässä, että voisiko Meyer palata Ässiin. Mielestäni kokonaisuus hyökkäyksessä paljon parempi kun oli 20-21, jossa näitä vapaamatkustajia oli enempi tai vähempi, ja vaihtuvuus oli suurta.

Nyt oikeastaan hyökkäyksestä en osaa näin etukäteen nimetä ketään surffaajaksi, joten voisiko Meyer mahtua sinne? Kivi voisi saada hänet pelaamaan hieman kurinalaisemmin kun Selin. Maalitykki Wännströmiä ei ole, mutta Rohdin, Viitala, Ruuttu omaa myös hyvän laukauksen jolla voi tehdä tuhoa. Rehellisesti sanottuna olisin valmis ottamaan yhden surffarin jengiin.

Kyllähän tuo hyökkäys minusta paranisi ja paljon jos Meyer Poriin eksyisi.

Joensuu - Barach - Erholtz
Meyer - Graber - Rohdin
Talaja - JMJ - Ruuttu/Viitala
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen hetken pyöritellyt päässä, että voisiko Meyer palata Ässiin. Mielestäni kokonaisuus hyökkäyksessä paljon parempi kun oli 20-21, jossa näitä vapaamatkustajia oli enempi tai vähempi, ja vaihtuvuus oli suurta.

Nyt oikeastaan hyökkäyksestä en osaa näin etukäteen nimetä ketään surffaajaksi, joten voisiko Meyer mahtua sinne? Kivi voisi saada hänet pelaamaan hieman kurinalaisemmin kun Selin. Maalitykki Wännströmiä ei ole, mutta Rohdin, Viitala, Ruuttu omaa myös hyvän laukauksen jolla voi tehdä tuhoa. Rehellisesti sanottuna olisin valmis ottamaan yhden surffarin jengiin.

Kyllähän tuo hyökkäys minusta paranisi ja paljon jos Meyer Poriin eksyisi.

Joensuu - Barach - Erholtz
Meyer - Graber - Rohdin
Talaja - JMJ - Ruuttu/Viitala
Miksi ihmeessä Meyer palaisi? Mistä tällainen pyörittely joukkueen rakennus ketjussa, onko siis jotain huhua vai oliko tämä jotain omaa mutua?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen hetken pyöritellyt päässä, että voisiko Meyer palata Ässiin. Mielestäni kokonaisuus hyökkäyksessä paljon parempi kun oli 20-21, jossa näitä vapaamatkustajia oli enempi tai vähempi, ja vaihtuvuus oli suurta.

Nyt oikeastaan hyökkäyksestä en osaa näin etukäteen nimetä ketään surffaajaksi, joten voisiko Meyer mahtua sinne? Kivi voisi saada hänet pelaamaan hieman kurinalaisemmin kun Selin. Maalitykki Wännströmiä ei ole, mutta Rohdin, Viitala, Ruuttu omaa myös hyvän laukauksen jolla voi tehdä tuhoa. Rehellisesti sanottuna olisin valmis ottamaan yhden surffarin jengiin.

Kyllähän tuo hyökkäys minusta paranisi ja paljon jos Meyer Poriin eksyisi.

Joensuu - Barach - Erholtz
Meyer - Graber - Rohdin
Talaja - JMJ - Ruuttu/Viitala

Meyeriä en halua takaisin, enkä usko että Ässät olisi edes tarjonnut sopimusta. Vaikka teki Ässä-kaudellaan paljon pisteitä, niin selkeästi oli ongelmia myös. Olikohan se nyt niin, että Ässät ei edes tarjonnut jatkosopimusta?
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Barach voisi houkutella tämän entisen joukkuekaverinsa Ässien pakistoon ;)
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Barach voisi houkutella tämän entisen joukkuekaverinsa Ässien pakistoon ;)
Olisi varmasti Liigassakin pirun kova jätkä. Tehojen puolesta pyyhkii Nikujen ja Reunasen mennen tullen.

Toivottavasti Kerttula ValkManin mainitsemia tarjoaa kivoja summia myös hymynaamojen kera :)
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisi varmasti Liigassakin pirun kova jätkä. Tehojen puolesta pyyhkii Nikujen ja Reunasen mennen tullen.

Toivottavasti Kerttula ValkManin mainitsemia tarjoaa kivoja summia myös hymynaamojen kera :)

Mutta kun sillä Nikulla on se NHL-status....Tosiaan Duszak on vielä ainakin virallisesti ilman julkistettua sopimusta. Samaa äijää olen tosiaan katsellut, että on viime kaudella mättänyt ihan sairaasti pisteitä tuolla AHL:ssa.

Tosiaan huhumylly näihin pakkihankintoihin liittyen on ollut aika tyhjä. Joko Kerttula on tukkinut vuotajien turvat tai sitten meillä ei ole yhtään uutta pakkisopimusta. Huomenna toivottavasti selviää tämäkin asia.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mutta kun sillä Nikulla on se NHL-status....Tosiaan Duszak on vielä ainakin virallisesti ilman julkistettua sopimusta. Samaa äijää olen tosiaan katsellut, että on viime kaudella mättänyt ihan sairaasti pisteitä tuolla AHL:ssa.

Tosiaan huhumylly näihin pakkihankintoihin liittyen on ollut aika tyhjä. Joko Kerttula on tukkinut vuotajien turvat tai sitten meillä ei ole yhtään uutta pakkisopimusta. Huomenna toivottavasti selviää tämäkin asia.
Nikun NHL status on joo ihan totta.

En usko, että pakeille on vielä tehty soppareita, toki pelkkä mutu. Harvemmin kai näitä AHLstä tulleita pelaajia on etukäteen tiedetty, toki Barach ja Muutri tiedettiin IG-seuraamisten takia.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tosiaan huhumylly näihin pakkihankintoihin liittyen on ollut aika tyhjä. Joko Kerttula on tukkinut vuotajien turvat tai sitten meillä ei ole yhtään uutta pakkisopimusta. Huomenna toivottavasti selviää tämäkin asia.

Etkös juuri kertonut hetki sitten, että tiedät nimiä (mutta et voi niitä kertoa) joille Kerttula on tarjonnut sopimusta tai ollut muuten vain kiinnostunut? Siihen lausuntoon vedottuna jossain täytyy olla vuotoja edelleen tai sitten kirjoittelit lämpimiksesi
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Etkös juuri kertonut hetki sitten, että tiedät nimiä (mutta et voi niitä kertoa) joille Kerttula on tarjonnut sopimusta tai ollut muuten vain kiinnostunut? Siihen lausuntoon vedottuna jossain täytyy olla vuotoja edelleen tai sitten kirjoittelit lämpimiksesi

Hyökkääjänimiä on ollut kesän aikana enemmän esillä ja puolustajanimiä todellakin vähän. Siis nyt puhutaan kiinnostuksesta ja tarjouksista. Ainoa varma "uusi" sopimus on Rohdin, joka ei ole tietenkään enää mikään yllätys.

Kuitenkin odotan, että huomenna tulee muutakin kuin Rohdin. Nimenomaan puolustaja. Joukkueenhan ei pitäisi olla täysin valmis Pitsiin mennessä
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuota itsekin mietin, aiemmat sopparit tulleet aikaisintaan siinä 11:00-12:00 muistaakseni. En silti hengitystäni pidättele toista sopparia odotellessa.
Kyllä uskoisin että jotain uutista vielä tänään tulee. Eihän tuohon Rohdin uutiseen ollut lisätty edes perinteistä muistutusta ja linkkiä kausikortti ostoksille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös