Puttepossu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
Kiiskinen-Rissanen-Hartikainen ykkösketju ja kannu Kuopioon?
Huups.. väärä ketju :)Niin, tässä ketjussa rakennellaan ensi kauden joukkuetta, että kyllä Bracco varmaan karanteenista ennen kauden alkua pääsisi. :)
Molemmat olisivat oikein mieluisia pelaajia. Rissanen-Malinen sentterikaksikon ympärille olisi hyvä rakentaa kaksi ensimmäistä ketjua. Väitän, että isommalla vastuulla Jarkko on n. 40 tehopisteen mies.Tapparan omilla foorumeilla huhuillaan Jarkko Malista myös KalPaan tämän Simontaipaleen lisäksi kaudelle 21-22. Kuulema hallilla kuultua tämäkin.
En ole itse asiassa tätä tarinaa kuullut.Hmm, jos on Rissanen, Räsänen ja Malinen, niin Unkarin poika kai sitten lähtee. Ehkä on jo aikakin hänen kannaltaan, huhujahan nämä silti vasta.
Jokainen kuopiolainen lätkäfani on varmaan kuullut tämän tarinan Malisen "tulisesta" lähdöstä aikoinaan, josko ajan kulku olisi sitten vähän lepyttänyt mieltä. En itse tuon tarinan paikkansapitävyydestä itse asiassa edes tiedä.
En ole itse asiassa tätä tarinaa kuullut.
Kyllähän nelikolla Rissanen-Räsänen-Malinen-"Humaloja" kelpaisi lähteä kauteen.
Kyllähän nelikolla Rissanen-Räsänen-Malinen-"Humaloja" kelpaisi lähteä kauteen.
En tietenkään tiedä millaiset intressit ja motivaatio Malisella vielä on kiekkouran suhteen, mutta jotenkin hänestä jää minullekin jo vähän sellainen jäähdyttelijäfiilis, pelaa Tapparassa melko isolla palkalla melko pienessä roolissa. Vieläkö intoa ja paloa riittäisi ikään kuin uuteen vaiheeseen uralla... jos riittää ja palkkakin laskee riittävästi, niin mikäpä ettei, mutta mitenkään varauksettoman innostunut en ole tästä ideasta.Severi Immosen sopimus kestää vielä ainakin kauteen 22-23. Turhaa on Malista raahata jäähdyttelemään ja samalla Immosen kehitystä jarruttamaan. Maliselle pitää kuitenkin maksaa kaudesta ihan paperirahaa. Mun mielestä Malinen, ei jatkoon.
Vieläkö intoa ja paloa riittäisi ikään kuin uuteen vaiheeseen uralla... jos riittää ja palkkakin laskee riittävästi, niin mikäpä ettei, mutta mitenkään varauksettoman innostunut en ole tästä ideasta.
Jokainen kuopiolainen lätkäfani on varmaan kuullut tämän tarinan Malisen "tulisesta" lähdöstä aikoinaan,
.
Eikö Nousianen tehnyt jo jatkosopimuksen Kalpan kanssa?
Kyllä Kinnunen myös mun rosteriin mahtuisi mainiosti kolmanteen pakkipariin / 7. puolustajaksi. Hintalappukaan tuskin päätä huimaa joten ehdottomasti sisään vain, mutta huomioiden oikea roolitus.Ensi kaudeksi on sopimus neljän puolustajan kanssa. Lappalainen - Riekkinen - Mattila - Hjorth. Toiveissa olisi tietysti Nousiaisen ja Seppälän jatkot. Huttunen on nyt nähty ja Graham voi olla hinta/laatu-suhteeltaan liian kallis. Katselin tuossa, että Kinnusen Sakulla päättyy sopimus Allsvenskanissa, jossa on tähän mennessä tehnyt 30 peliin 0+9 (+2). Siinä voisi olla pienenevään budjettiin soveltuva pakki.
Katselin tuossa, että Kinnusen Sakulla päättyy sopimus Allsvenskanissa, jossa on tähän mennessä tehnyt 30 peliin 0+9 (+2). Siinä voisi olla pienenevään budjettiin soveltuva pakki.