Joukkueen rakennus kaudelle 2021–2022

  • 156 799
  • 593

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Tämän Simontaival asian saan varmistettua, ainakin oli jossain kohdin p-amerikkaan ensi kaudeksi menossa mutta korona on voinut muuttaa ajatuksia.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Kuinkakohan Humalojan kävi, kun Pelicansin puolustaja taklasi häntä päähän? Ainakaan ei pelannut Miska enää loppu matsin aikana.

Harmittavaa, sillä häneltäkin löytyy historiasta näitä aivotärähdyksiä.
 

Uncle Ben

Jäsen
Niin, tässä ketjussa rakennellaan ensi kauden joukkuetta, että kyllä Bracco varmaan karanteenista ennen kauden alkua pääsisi. :) Ei tosin kuulune ensi kauden joukkueeseen.

Humaloja voisi olla lähempänä jatkosopimusta, mutta tuskin mitenkään varmaa ja selvää sekään. Lähtökohtaisesti ehkä vähän kallis nelossentteri.

Kasper Simontaival taas kuulostaisi ihan mielenkiintoiselle huhulle. KalPa voi hyvinkin olla hänen palveluksistaan kiinnostunut, mutta saattaapa joku muukin olla.
 

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
Tapparan omilla foorumeilla huhuillaan Jarkko Malista myös KalPaan tämän Simontaipaleen lisäksi kaudelle 21-22. Kuulema hallilla kuultua tämäkin.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Tapparan omilla foorumeilla huhuillaan Jarkko Malista myös KalPaan tämän Simontaipaleen lisäksi kaudelle 21-22. Kuulema hallilla kuultua tämäkin.
Molemmat olisivat oikein mieluisia pelaajia. Rissanen-Malinen sentterikaksikon ympärille olisi hyvä rakentaa kaksi ensimmäistä ketjua. Väitän, että isommalla vastuulla Jarkko on n. 40 tehopisteen mies.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Hmm, jos on Rissanen, Räsänen ja Malinen, niin Unkarin poika kai sitten lähtee. Ehkä on jo aikakin hänen kannaltaan, huhujahan nämä silti vasta.

Jokainen kuopiolainen lätkäfani on varmaan kuullut tämän tarinan Malisen "tulisesta" lähdöstä aikoinaan, josko ajan kulku olisi sitten vähän lepyttänyt mieltä. En itse tuon tarinan paikkansapitävyydestä itse asiassa edes tiedä.
 
Hmm, jos on Rissanen, Räsänen ja Malinen, niin Unkarin poika kai sitten lähtee. Ehkä on jo aikakin hänen kannaltaan, huhujahan nämä silti vasta.

Jokainen kuopiolainen lätkäfani on varmaan kuullut tämän tarinan Malisen "tulisesta" lähdöstä aikoinaan, josko ajan kulku olisi sitten vähän lepyttänyt mieltä. En itse tuon tarinan paikkansapitävyydestä itse asiassa edes tiedä.
En ole itse asiassa tätä tarinaa kuullut.

Kyllähän nelikolla Rissanen-Räsänen-Malinen-"Humaloja" kelpaisi lähteä kauteen.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
En ole itse asiassa tätä tarinaa kuullut.

Kyllähän nelikolla Rissanen-Räsänen-Malinen-"Humaloja" kelpaisi lähteä kauteen.

Äh, jäin heti liioittelusta kiinni. Kuuleman mukaan Malinen olisi siis lähtenyt KalPasta vihaisena kai peliajan puutteesta ja ollut sitä mieltä, ettei tulisi enää takaisin. Mutta yksityiskohdat voivat olla minullakin väärin, ja mitäpä menneitä muistelemaan jos takaisin on tulossa.
 

hessum63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat ja SuKiKa
Severi Immosen sopimus kestää vielä ainakin kauteen 22-23. Turhaa on Malista raahata jäähdyttelemään ja samalla Immosen kehitystä jarruttamaan. Maliselle pitää kuitenkin maksaa kaudesta ihan paperirahaa. Mun mielestä Malinen, ei jatkoon.
 

Uncle Ben

Jäsen
Kyllähän nelikolla Rissanen-Räsänen-Malinen-"Humaloja" kelpaisi lähteä kauteen.

Kuulostaa melko kalliilta sentterinelikolta. Tosin Jarkko Malinen saattaa hyvin kuulua niihin pelaajiin, joiden on jatkossa pakko tinkiä selvästi palkkapyynnöstään, jos meinaa ammattikiekkoilijan uraa ylipäänsä jatkaa.

Severi Immosen sopimus kestää vielä ainakin kauteen 22-23. Turhaa on Malista raahata jäähdyttelemään ja samalla Immosen kehitystä jarruttamaan. Maliselle pitää kuitenkin maksaa kaudesta ihan paperirahaa. Mun mielestä Malinen, ei jatkoon.
En tietenkään tiedä millaiset intressit ja motivaatio Malisella vielä on kiekkouran suhteen, mutta jotenkin hänestä jää minullekin jo vähän sellainen jäähdyttelijäfiilis, pelaa Tapparassa melko isolla palkalla melko pienessä roolissa. Vieläkö intoa ja paloa riittäisi ikään kuin uuteen vaiheeseen uralla... jos riittää ja palkkakin laskee riittävästi, niin mikäpä ettei, mutta mitenkään varauksettoman innostunut en ole tästä ideasta.

Toki Malisen saapuminen voisi tarkoittaa sitä, ettei Humalojalle jatkoa tehtäisi ja se voisi olla jotenkin perusteltu skenaario.
 

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
Vieläkö intoa ja paloa riittäisi ikään kuin uuteen vaiheeseen uralla... jos riittää ja palkkakin laskee riittävästi, niin mikäpä ettei, mutta mitenkään varauksettoman innostunut en ole tästä ideasta.

Itse melko samoilla mietteillä, mutta toisaalta aika hataralla pohjalla tosiaan tuo huhu. Simontaival olisi loistava kaappaus, mutta Malisesta tulee vähän mieleen 2010-luvun alkupuolen hankinnat, kun isolla rahalla hankittiin laskukäyrässä olevia kokeneita pelaajia.

En kuitenkaan suuresti valita, jos Malinen lopulta tänne päätyy halvalla sopimuksella. Olisi varmaan vielä ihan pelimies varsinkin pienemmässä seurassa. Ehkä tuo ”uusi vaihe” ja into löytyisi sen kautta sitten, että palaisi kasvattajaseuraan pitkän tauon jälkeen.
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Ensi kaudeksi on sopimus neljän puolustajan kanssa. Lappalainen - Riekkinen - Mattila - Hjorth. Toiveissa olisi tietysti Nousiaisen ja Seppälän jatkot. Huttunen on nyt nähty ja Graham voi olla hinta/laatu-suhteeltaan liian kallis. Katselin tuossa, että Kinnusen Sakulla päättyy sopimus Allsvenskanissa, jossa on tähän mennessä tehnyt 30 peliin 0+9 (+2). Siinä voisi olla pienenevään budjettiin soveltuva pakki.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Ensi kaudeksi on sopimus neljän puolustajan kanssa. Lappalainen - Riekkinen - Mattila - Hjorth. Toiveissa olisi tietysti Nousiaisen ja Seppälän jatkot. Huttunen on nyt nähty ja Graham voi olla hinta/laatu-suhteeltaan liian kallis. Katselin tuossa, että Kinnusen Sakulla päättyy sopimus Allsvenskanissa, jossa on tähän mennessä tehnyt 30 peliin 0+9 (+2). Siinä voisi olla pienenevään budjettiin soveltuva pakki.
Kyllä Kinnunen myös mun rosteriin mahtuisi mainiosti kolmanteen pakkipariin / 7. puolustajaksi. Hintalappukaan tuskin päätä huimaa joten ehdottomasti sisään vain, mutta huomioiden oikea roolitus.
 

Uncle Ben

Jäsen
Katselin tuossa, että Kinnusen Sakulla päättyy sopimus Allsvenskanissa, jossa on tähän mennessä tehnyt 30 peliin 0+9 (+2). Siinä voisi olla pienenevään budjettiin soveltuva pakki.

Miksei voisi ollakin, mutta ennen sitä KalPa varmaan funtsii, käytetäänkö Hugo Gallet'n ja/tai Roope Laavaisen optiot. Pelkästään nuo optiot käyttämällä KalPalla olisi jo tämän tyylinen pakisto kasassa.

Joona Riekkinen – Kim Nousiainen
Lasse Lappalainen – (Roope Laavainen)
Jesper Mattila – Eric Hjorth
(Hugo Gallet) – Atte Lehikoinen

Rahahan tuossa sitten varmasti paljon ratkaisee, mitä pakiston osalta lopulta tapahtuu, mutta noin yleisesti ottaen tilanne on minusta kuitenkin ihan kohtalaisen hyvä.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Klemetti-Rissanen-"Bracco"
Korhonen-Malinen-"Ruuttu"
Tavernier-Räsänen-Simontaival
Knuutinen-"Humaloja"-Vartiainen
Aaltonen-Mäenpää-Kapanen


Nousiainen-Riekkinen
"Maione"-Mattila
Lappalainen-"Seppälä"
Gallet-Laavainen
Hjorth

"Kilpeläinen"
"Perhonen"


Olisihan tuossa jo jotain pohjaa ensi kauden joukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös