Joukkueen rakennus kaudelle 2021–2022

  • 523 647
  • 3 600

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Jortikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Seuraavaksi odotetaan, että Kärki lähtee jonnekin muualle.. ja Salminen. Siinä sitä onkin sitten taas kiva fiilis omistaa kausikortti, jolla pääsee katsomaan suomisarjan -tasoista kiekkoa. Kyllä taisi olla viimeinen kausarivuosi tämä mulla. Alkaa riittää.
Isossa kuvassa olen huolissani Ässien tulevaisuudesta. Ilmeisesti ei Porilaisia kiinnosta liigalätkä. Ilman koronarajoituksia oli hallissa 1200 henkeä. Ei riitä liigakiekon yleisömääräksi. Koronarajoitukset tietysti ottaa aivoon myös, mutta sen siedän ettei kausaria voi käyttää jos on rajoitukset. En niitä menetettyjä pelejä haikaile, mutta sitä en jaksa enää sietää, että pelin laatu on surkeaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Seuraavaksi odotetaan, että Kärki lähtee jonnekin muualle.. ja Salminen.

Itse asiassa seuraava lähtijä pitäisi olla Lindsten, nyt kun on vihdoin päässyt pois sairastuvalta. Eikös jo viime vuoden puolella joku kertonut, että Walli ja Lindsten olisi niitä keille ollaan kerrottu, että saa katsella muita seuroja?
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Itse asiassa seuraava lähtijä pitäisi olla Lindsten, nyt kun on vihdoin päässyt pois sairastuvalta. Eikös jo viime vuoden puolella joku kertonut, että Walli ja Lindsten olisi niitä keille ollaan kerrottu, että saa katsella muita seuroja?

On niitä muitakin kelle näin on kerrottu.

Muutaman ainakin tiedän mutta tarkkaa määrää en tiedä.
 

Jortikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Itse asiassa seuraava lähtijä pitäisi olla Lindsten, nyt kun on vihdoin päässyt pois sairastuvalta. Eikös jo viime vuoden puolella joku kertonut, että Walli ja Lindsten olisi niitä keille ollaan kerrottu, että saa katsella muita seuroja?
Lindstenistä odotin paljon enemmän kun ässiin tuli. Saikkikone siitä vain lopulta tuli ja sellaista ei mikään joukkue halua riveihinsä
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kyllä noita Liiga-pelaajia alkaa ulkomaillekin virrata ennenkuin sarjat menevät kiinni: Juhola Ruotsiin, Walli Tanskaan ja nyt myös SaiPan Halloran Ruotsin SHL:ään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt olisi varmaan hyvä idea laittaa lihoiksi ne pelaajat, jotka eivät ole ensi kauden suunnitelmissa. Tai tietysti tarvitaan myös ostajat, joiden löytäminen näinä vaikeina taloudellisina aikoina voi olla haastavaa. En usko, että esimerkiksi Lindsten siirtyisi mihinkään, koska loukkaantumishistorian tietää jokainen seurajohtaja.

Vuosikymmeniä olen Ässiä seurannut ja sitä aion tehdä jatkossakin. Tänään tuli silti ensimmäistä kertaa tällä kaudella mieleen se, että tämä kausi voisi jo päättyä. On vaan nyt sen verran kyllästyttävää seurattavaa ja eniten vituttaa tämä yleisön puute halleissa. Itse aion tällä kaudella vielä tehdä ainakin yhden pyhiinvaellusmatkan Isomäkeen, jos vain rajoituksia poistetaan ja pelejäkin pääsee katsomaan.

Itse uskon tulevaisuuteen, koska meillä on hyvät nuoret ja hyvä valmennus. Joukkueeseen pitää silti löytää esimerkiksi tätä kautta paremmat ulkomaalaiset, vaikka Barach on ollut tietysti hyvä. Toivottavasti pelaajabudjettia pystytään nostamaan.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Laitetaan nyt tämän kauden ketjuun viimeisen siirtopäivän kunniaksi tämä. Ilvesfoorumin puolella spekuloidaan Ilveksen asioista tietävän nimimerkin suulla, että Ässistä olisi tulossa jotain Ilvekseen vielä tänään. Mainittu nimet Matinpalo ja Ruuttu, joista Matinpalosta kohistaan enemmän. Lisäksi on tosiaan mainittu samassa yhteydessä Ilves ja Albin Eriksson 1+1 mallisella sopimuksella. Näiden huhujen todenperäisyys selviää tänään.

Ässien puolesta toivoisin, että näistä rivejään vahvistaneista joukkueista (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät) saataisiin joku kehityskelpoinen pelaaja Ässiin sopimuksella, joka kattaisi loppukauden ja ensi kauden. Kauppa menee tänään kiinni klo 24..
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaan nyt tämän kauden ketjuun viimeisen siirtopäivän kunniaksi tämä. Ilvesfoorumin puolella spekuloidaan Ilveksen asioista tietävän nimimerkin suulla, että Ässistä olisi tulossa jotain Ilvekseen vielä tänään. Mainittu nimet Matinpalo ja Ruuttu, joista Matinpalosta kohistaan enemmän. Lisäksi on tosiaan mainittu samassa yhteydessä Ilves ja Albin Eriksson 1+1 mallisella sopimuksella. Näiden huhujen todenperäisyys selviää tänään.

Ässien puolesta toivoisin, että näistä rivejään vahvistaneista joukkueista (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät) saataisiin joku kehityskelpoinen pelaaja Ässiin sopimuksella, joka kattaisi loppukauden ja ensi kauden. Kauppa menee tänään kiinni klo 24..
Olisi pojillekkin hienoa päästä pelaamaan pleijareita, toivottavsti on totta.
Hifk tarvitsee vielä molaria, mahtaisiko Söde riittää heille...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien puolesta toivoisin, että näistä rivejään vahvistaneista joukkueista (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät) saataisiin joku kehityskelpoinen pelaaja Ässiin sopimuksella, joka kattaisi loppukauden ja ensi kauden. Kauppa menee tänään kiinni klo 24..
Joo, olisi hienoa. Mulla on mennyt usko Ässien kykyyn näissä asioissa.

Niin paljon vituttaa kaikki. Tuntuu, että Tommi on mies, jonka on pyydetty tuomaan kaupasta sitruuna mutta Tommi tuo banaanin. Jos kysytään, miksi toit banaanin niin Tommi vastaa, että se oli saman värinen kuin sitruuna, mutta vastasi asenteeltaan paremmin meidän arvoja.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo, olisi hienoa. Mulla on mennyt usko Ässien kykyyn näissä asioissa.

Niin paljon vituttaa kaikki. Tuntuu, että Tommi on mies, jonka on pyydetty tuomaan kaupasta sitruuna mutta Tommi tuo banaanin. Jos kysytään, miksi toit banaanin niin Tommi vastaa, että se oli saman värinen kuin sitruuna, mutta vastasi asenteeltaan paremmin meidän arvoja.

No jos tänään ei tule ketään uutta pelaajaa Ässiin, niin runkosarjan loppu ja Ässien kauden loppu häämöttää tuossa kolmen viikon kuluttua. Sen jälkeen pitkin kevättä Ässät julkaisee jatkoja ja uusien pelaajien sopimuksia, kunhan näiden kaudet päättyvät. Jatkosopimuksia on kuitenkin tehty ja uusia pelaajia hankittu, mutta niiden julkaisuja ei voi vielä tehdä. Tietysti uusia pelaajia hankitaan myös myöhemmin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jos tänään ei tule ketään uutta pelaajaa Ässiin, niin runkosarjan loppu ja Ässien kauden loppu häämöttää tuossa kolmen viikon kuluttua. Sen jälkeen pitkin kevättä Ässät julkaisee jatkoja ja uusien pelaajien sopimuksia, kunhan näiden kaudet päättyvät. Jatkosopimuksia on kuitenkin tehty ja uusia pelaajia hankittu, mutta niiden julkaisuja ei voi vielä tehdä. Tietysti uusia pelaajia hankitaan myös myöhemmin.
Tarkoitin tuolla edellisellä avautumisella tulevaisuutta yleensä, en tätä siirtorajaa.

Olen hyvin pettynyt näihin seuramme arvoihin sopineisiin pelaajiin.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Ensinnä vaadittiin joukkueen tyhjennysmyyntejä, nyt nähdään tarvetta joukkueen vahvistamiselle, kun seisemän merkityksetöntä peliä on jäljellä? Kerttulan suoraselkäisen linjan mukaan kumpaakaan ei tapahdu, vaan kausi vedetään loppuun näillä. Minusta ihan oikein niin.

Kun nyt tiputtiin taas viimeiseksi pistekeskiarvolla, niin varmaa on, että jossain on pahasti epäonnistuttu. Ei niinkään ehkä yksittäisissä pelaajahankinnoissa, kuin kokonaisuudessa. Jäähän tästä nyt jotain käteen ensi kautta ajatellen, jatkajia ja nuoria, varsinkin Kiven tultua valmentajaksi hänkin. Mutta ei Kivikään saanut tuota joukkuetta voittamaan yhtään sen enempää kuin Selinkään, joten ongelma on aika syvällä. Ensi kaudeksi ongelma täytyy poistaa, ei saa tulla enää yhtään tällaista kautta lisää.

Ollaan kolmisenkymmentä pistettä kymppisijan alapuolella, täytyyhän nyt edes siitä pystyä taistelemaan ensi kaudella. Prkl.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen siinä käsityksessä, että Ilves haluaisi Albinin heti loppukaudeksi. Ilveksellä on hyökkäyksessä joitain loukkaantumisia, joiden takia Eriksson voisi olla hyvä leveyshankinta.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen siinä käsityksessä, että Ilves haluaisi Albinin heti loppukaudeksi. Ilveksellä on hyökkäyksessä joitain loukkaantumisia, joiden takia Eriksson voisi olla hyvä leveyshankinta.
Toisaalta kun Ipan tämänpäiväistä rosteria katsoo niin siellä on ihan pelimiehiä neljässä kentässä ja puutuiskohan Nikolishin vielä sunnuntailta.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Täksi kaudeksi jo?

Itse ymmärsin että juurikin näin. Tämä tosin mutulla, en lähtenyt utelemaan sen enempää.

Ilves kuitenkin rakentelee joukkuetta sillä silmällä tähän loppukauteen ettei ihan jokainen koronatartunta lopettaisi kautta vaan pystyisivät pelaamaan jollakin rosterilla tilanteessa kuin tilanteessa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ymmärsin että juurikin näin. Tämä tosin mutulla, en lähtenyt utelemaan sen enempää.

Ilves kuitenkin rakentelee joukkuetta sillä silmällä tähän loppukauteen ettei ihan jokainen koronatartunta lopettaisi kautta vaan pystyisivät pelaamaan jollakin rosterilla tilanteessa kuin tilanteessa.
Fiksusti ajattelevat, jos reserviä pitävät.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Joo, olisi hienoa. Mulla on mennyt usko Ässien kykyyn näissä asioissa.

Niin paljon vituttaa kaikki. Tuntuu, että Tommi on mies, jonka on pyydetty tuomaan kaupasta sitruuna mutta Tommi tuo banaanin. Jos kysytään, miksi toit banaanin niin Tommi vastaa, että se oli saman värinen kuin sitruuna, mutta vastasi asenteeltaan paremmin meidän arvoja.
Aika hyvin tiivistetty ja olen aivan samaa mieltä. Tommi sopisi enemmän jonkun yrityksen toimariksi kuin jääkiekkojoukkueen kasaajaksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aika hyvin tiivistetty ja olen aivan samaa mieltä. Tommi sopisi enemmän jonkun yrityksen toimariksi kuin jääkiekkojoukkueen kasaajaksi.

Jatkoajan Ässäosiosta löytyisi monen monta parempaa joukkueen kasaajaa. Esimerkiksi Jatkoajan Ässäpuolen väkivaltaosasto tarjoaisi hyviä tipsejä tällä saralla.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Itse olen siinä käsityksessä, että Ilves haluaisi Albinin heti loppukaudeksi. Ilveksellä on hyökkäyksessä joitain loukkaantumisia, joiden takia Eriksson voisi olla hyvä leveyshankinta.
Myydään kaikki - sarjapaikkaa myöden. Kerttula voi sit kasata ensi kaudeksi joukkueen Venäjän 2-liigaan tai johonkin Kirgisiaan. Pistää vituttamaan aika huolella kun katselee tätä saatanan taaperrusta ja muistelee niitä hetkiä varhaisella kasarilla kun pääsi näkemään ekat liigapelit Isomäen latoon ja kuinka 1-ketju Java-Ruuttu-Makkonen nöyryytti vastustajia.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rasmus Korhonen täksi viikoksi lainalle Sportiin. Sääntö, jonka mukaan pelaaja voidaan lainata toiseen seuraan enintään viikoksi siirtorajan jälkeen.

Jukuri matkalla ilmeisesti Raumalle.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei näköjään saatu kenestäkään korvauksia tai taloudellista hyötyä loppukauteen, kun KHL pelurit täytti markkinat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös