Matinmikko lähti taas lainalle Hermekseen. Lainasopimus on voimassa toistaiseksi
Kohta Kerttula kiittelee viime vuosista ja toivottaa jatkoja?
Matinmikko lähti taas lainalle Hermekseen. Lainasopimus on voimassa toistaiseksi
Seuraavaksi odotetaan, että Kärki lähtee jonnekin muualle.. ja Salminen.
Itse asiassa seuraava lähtijä pitäisi olla Lindsten, nyt kun on vihdoin päässyt pois sairastuvalta. Eikös jo viime vuoden puolella joku kertonut, että Walli ja Lindsten olisi niitä keille ollaan kerrottu, että saa katsella muita seuroja?
Lindstenistä odotin paljon enemmän kun ässiin tuli. Saikkikone siitä vain lopulta tuli ja sellaista ei mikään joukkue halua riveihinsäItse asiassa seuraava lähtijä pitäisi olla Lindsten, nyt kun on vihdoin päässyt pois sairastuvalta. Eikös jo viime vuoden puolella joku kertonut, että Walli ja Lindsten olisi niitä keille ollaan kerrottu, että saa katsella muita seuroja?
Olisi pojillekkin hienoa päästä pelaamaan pleijareita, toivottavsti on totta.Laitetaan nyt tämän kauden ketjuun viimeisen siirtopäivän kunniaksi tämä. Ilvesfoorumin puolella spekuloidaan Ilveksen asioista tietävän nimimerkin suulla, että Ässistä olisi tulossa jotain Ilvekseen vielä tänään. Mainittu nimet Matinpalo ja Ruuttu, joista Matinpalosta kohistaan enemmän. Lisäksi on tosiaan mainittu samassa yhteydessä Ilves ja Albin Eriksson 1+1 mallisella sopimuksella. Näiden huhujen todenperäisyys selviää tänään.
Ässien puolesta toivoisin, että näistä rivejään vahvistaneista joukkueista (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät) saataisiin joku kehityskelpoinen pelaaja Ässiin sopimuksella, joka kattaisi loppukauden ja ensi kauden. Kauppa menee tänään kiinni klo 24..
Joo, olisi hienoa. Mulla on mennyt usko Ässien kykyyn näissä asioissa.Ässien puolesta toivoisin, että näistä rivejään vahvistaneista joukkueista (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät) saataisiin joku kehityskelpoinen pelaaja Ässiin sopimuksella, joka kattaisi loppukauden ja ensi kauden. Kauppa menee tänään kiinni klo 24..
Joo, olisi hienoa. Mulla on mennyt usko Ässien kykyyn näissä asioissa.
Niin paljon vituttaa kaikki. Tuntuu, että Tommi on mies, jonka on pyydetty tuomaan kaupasta sitruuna mutta Tommi tuo banaanin. Jos kysytään, miksi toit banaanin niin Tommi vastaa, että se oli saman värinen kuin sitruuna, mutta vastasi asenteeltaan paremmin meidän arvoja.
Tarkoitin tuolla edellisellä avautumisella tulevaisuutta yleensä, en tätä siirtorajaa.No jos tänään ei tule ketään uutta pelaajaa Ässiin, niin runkosarjan loppu ja Ässien kauden loppu häämöttää tuossa kolmen viikon kuluttua. Sen jälkeen pitkin kevättä Ässät julkaisee jatkoja ja uusien pelaajien sopimuksia, kunhan näiden kaudet päättyvät. Jatkosopimuksia on kuitenkin tehty ja uusia pelaajia hankittu, mutta niiden julkaisuja ei voi vielä tehdä. Tietysti uusia pelaajia hankitaan myös myöhemmin.
Täksi kaudeksi jo?Albinista on tosiaan ainakin Ilves tarjouksen laittanut sisään.
Toisaalta kun Ipan tämänpäiväistä rosteria katsoo niin siellä on ihan pelimiehiä neljässä kentässä ja puutuiskohan Nikolishin vielä sunnuntailta.Itse olen siinä käsityksessä, että Ilves haluaisi Albinin heti loppukaudeksi. Ilveksellä on hyökkäyksessä joitain loukkaantumisia, joiden takia Eriksson voisi olla hyvä leveyshankinta.
Täksi kaudeksi jo?
Fiksusti ajattelevat, jos reserviä pitävät.Itse ymmärsin että juurikin näin. Tämä tosin mutulla, en lähtenyt utelemaan sen enempää.
Ilves kuitenkin rakentelee joukkuetta sillä silmällä tähän loppukauteen ettei ihan jokainen koronatartunta lopettaisi kautta vaan pystyisivät pelaamaan jollakin rosterilla tilanteessa kuin tilanteessa.
Aika hyvin tiivistetty ja olen aivan samaa mieltä. Tommi sopisi enemmän jonkun yrityksen toimariksi kuin jääkiekkojoukkueen kasaajaksi.Joo, olisi hienoa. Mulla on mennyt usko Ässien kykyyn näissä asioissa.
Niin paljon vituttaa kaikki. Tuntuu, että Tommi on mies, jonka on pyydetty tuomaan kaupasta sitruuna mutta Tommi tuo banaanin. Jos kysytään, miksi toit banaanin niin Tommi vastaa, että se oli saman värinen kuin sitruuna, mutta vastasi asenteeltaan paremmin meidän arvoja.
Aika hyvin tiivistetty ja olen aivan samaa mieltä. Tommi sopisi enemmän jonkun yrityksen toimariksi kuin jääkiekkojoukkueen kasaajaksi.
Myydään kaikki - sarjapaikkaa myöden. Kerttula voi sit kasata ensi kaudeksi joukkueen Venäjän 2-liigaan tai johonkin Kirgisiaan. Pistää vituttamaan aika huolella kun katselee tätä saatanan taaperrusta ja muistelee niitä hetkiä varhaisella kasarilla kun pääsi näkemään ekat liigapelit Isomäen latoon ja kuinka 1-ketju Java-Ruuttu-Makkonen nöyryytti vastustajia.Itse olen siinä käsityksessä, että Ilves haluaisi Albinin heti loppukaudeksi. Ilveksellä on hyökkäyksessä joitain loukkaantumisia, joiden takia Eriksson voisi olla hyvä leveyshankinta.