Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta mutun ja jonkin sortin sisäpiiritiedon yhdistelmänä olen melko varma että Rynnäs ei pelaa Ässissä ensi kaudella. Saa nauraa jos olen väärässä...Eiköhän se Rynnäs ole ainakin toinen kassari.
Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta mutun ja jonkin sortin sisäpiiritiedon yhdistelmänä olen melko varma että Rynnäs ei pelaa Ässissä ensi kaudella. Saa nauraa jos olen väärässä...Eiköhän se Rynnäs ole ainakin toinen kassari.
Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta mutun ja jonkin sortin sisäpiiritiedon yhdistelmänä olen melko varma että Rynnäs ei pelaa Ässissä ensi kaudella. Saa nauraa jos olen väärässä...
"Minulla on hyvin luottavainen olo, että meillä on ensi kaudella laadukas maalivahtikaksikko." Sanoo Kerttula.
Pakko se on luottaa herraan, mutta ei tämä kovin hyvältä kuullosta. Taitaa herralla itselläkin jo vähän täristä paikat, että jääkö sinne haaviin ketään.
Kyseessä sama seura mihin Spinkin kaksosia huhuttu. Sää nähdä, että onko Ingolstadissa vielä tilaa uusille hyökkääjille.
Voisi kuvitella, että jos kaksosilla olisi soppari Ingolstadtiin niin se olisi julkistettu samalla kertaa kuin nuo 2 muutakin uutta hyökkääjää
Eliten mukaan Foucault ja Sparre on julkaistu jo 15.4.
Ok, olin tässä kohtaa täysin @ValkMan viestin eilisestä julkaisusta varassa. Hyvä, että korjasit asian
Maalivahtikaksikosta ei taida tulla tälläkään viikolla uutisia. Ensi viikolla luulisi jotain jo kuuluvan tuosta osastosta. Samalla tuo Spinkien tilanne kutkuttaa edelleen kitalaessa vailla varmuutta mistään.
Miksi tälläistä paskaa on joukkueenrakennusketjussa. "Täysin vahvistamattomat" tiedot voisi laittaa sinne mutuiluketjuun.Täysin vahvistamattomien tietojen mukaan Ässät joutuu turvautumaan maalivahtien rekrytoinnissa ns. plan B:hen. Alkuperäiset kaavaillut kun eivät ole johtaneet toivottuun lopputulemaan. Keitä nämä plan B veskarit sitten ovat, tuntuu olevan kohtalaisen tarkkaan vaalittu salaisuus
Aittokallio toiseksi veskariksi parivuotisella pahvilla ja Pihlajamäki tryoutille.
Seuraavaksi JR?
Ihmettelen miksi eivät samaan aikaan julkaisseet...