Hauska lempinimi, mutta tiiä sitten mahtaako se Joukaa naurattaa vai itkettää :DMahtava homma.. Harjavallan Hupi on tosiaan juuri se, joka tässä vielä tarvittaisiin. Nyt sitten ollaan tilanteessa, että kaikki muut sopimuksettomat saavat mennä
Hyviä jatkoja on kyllä tehty. Salmio, Appelgren ja Juhola juurikin se kolmikko, joka nykyisistä hyökkääjistä kannattikin pitää.
Juholan sopparin myötä 3-4 ketjussa alkaa olla täyttä. Kohta pitäisi alkaa tippumaan jotain kunnon vahvistuksia.
Niin no, kymmenen kaveria on tainnut Ässissäkin tehdä tällä kaudella ennätystehonsa.Telian lähetyksessä sanoivat Pelicansilla olevan jopa 10pelaajaa jotka tekevät kauden ennätystehonsa. Mietin että onpas paljon, mutta sama voi helposti olla ensi kaudella Ässillä edessä. Kyllä ainakin kuusi jätkää tekevät ennätystehonsa. Mihin se sitten riittää jää nähtäväksi.
Niin no, kymmenen kaveria on tainnut Ässissäkin tehdä tällä kaudella ennätystehonsa.
Kerttula puheli järkeviä seuran kehittämisestä. Hän on kiinnittänyt juuri ne pelaajat nykyjoukkueesta, joilla on jotain käyttöä.
Rekosen laittaisin ulos. Tänäänkin täysin velttoa peliä. Ei tehdä mitään tuolla neppailijailla. Ilmoittaisin ettei pelaa täällä peliäkään ensi vuonna. Jos sitten ymmärtäisi kerätä varusteensa ja häipyä. Kerttula puheli järkeviä seuran kehittämisestä. Hän on kiinnittänyt juuri ne pelaajat nykyjoukkueesta, joilla on jotain käyttöä. Uutta sopimusta vaan Kerttulalle. Ettei olla taas syyskuussa sormi suussa kun pelimiehet alkavat tekemään sopimuksia. Myönsi avoimesti että tämän vuoden juna meni ohi Suomen huippujen tehdessä sopimukset jo syksyllä.
Hiukan hymyilyttää ajatus Ässäfanista tällä kaudella Isomäessä olutta nauttimassa... Taustalla näkyy tulostaulu "kukin keksiköön itse sopivat lukemat"... Ässäfanin päällä on ajatuskupla jossa lukee "onneks o sentää Huhtane".Mun pelkona on että jos Hupi ei saa jatkoa niin ensi kauden joukkue tulee olemaan historian munattomin Patalauma. Pelkkiä mikkihiiriä täynnä potenttiaalia + Marttinen. Toivottavasti olen väärässä. Monta ruutua on täytettävänä niin saattaa sinne joku rotta tai kahjo mahtuakkin. Mut nää on näitä.
Mun pelkona on että jos Hupi ei saa jatkoa niin ensi kauden joukkue tulee olemaan historian munattomin Patalauma. Pelkkiä mikkihiiriä täynnä potenttiaalia + Marttinen. Toivottavasti olen väärässä. Monta ruutua on täytettävänä niin saattaa sinne joku rotta tai kahjo mahtuakkin. Mut nää on näitä.
Joo Pihlajamäen olisi hyvä nähdä yrittämässä. Tehnyt 45 matsiin 10+18 mestiksessä. Itse tykkäsin tyylistä, jolla muutaman matsin on liigaa pelannut.Valtteri Pihlajamäen tryout voisi olla paikallaan?
Oikeat miehet on kiinnitetty. Mistään ihan liiasta on turha puhua. Ei puolta joukkuetta pysty vaihtamaan kerralla, sen nyt pitäisi kaikkien ymmärtää. Nyt on potentiaalisia nuoria kiinnitetty Varttinen ja Juhola. Pelimiehet ns. Parhaassa iässä Salmio ja Appelgren. Lähteenmäki olisi vielä mahdollinen, jos tiedetään vammasta se ettei satavarmasti sitä ole enää ensi kaudella ja pelaisi tuntuvasti halvemmalla. Tuskin 2 v loukkaantumishistorialla paljon ottajia on. Mielestäni Kerttula on tehnyt todella hyvää työtä tähän mennessä. Maalivahti on löydettävä ja sen on osuttava. Hyökkäykseen pitää löytää 1. Sentteri. Tiivola- Kivenmäki ovat pelanneet hyvin yhteen viime aikoina. Siinä on valmis hyvä aihio 2. Ketjuksi.Ihan liikaa on tehty jatkosopimuksia. Uutta ja nälkäisempää kaveria tilalle vaan runsain mitoin. Juholaa lukuunottamatta joka jätkä otti tänäänkin miinuksia.
Toivoisin näkeväni, että yhdelle soturille annettaisiin edes tryout näyttö paikka. Kyseessä Valtteri Pihlajamäki, joka vetänyt Mestiksessä hyvän kauden ja todella työteliäs kaveri. Vieläpä omia junnuja.