Joukkueen rakennus kaudelle 2019–2020

  • 764 576
  • 4 271
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Mielenkiintoinen pelaaja, mutta ei oikein vastaa Ässien tarpeita.
Olen vähän eri mieltä. Hyviä senttereitä tarvitaan aina ja ensi kautta ajatellen olisi aika hyvä pohja Tiivola-Kalapudas. Tuskin se päivänselvää on että vaikka Niemi tänne tulee. Loppukaudeksikin tarvitaan pelimiehiä jos satutaan olemaan 10 joukossa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Plääh, olisihan tuo mukavasti esimerkiksi Rekosen paikannut sentterintontilla jo tälläkin kaudella, Viitas-Mikko kyykyttää
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Noniiii, mut alotus % yli 50.

Joo ja Hirvosella yli 64% mutta kun niitä maalejakin pitäisi saada tehtyä.

edit: ja turha tässä on rekosia ja kumppaneita sen enempää vertailla, ihmettelin vain kuin jonkun mielestä Kalapudakselle ei olisi löytynyt paikkaa Ässien sentterinelikosta. Onneksi Jypiltä löytyi, eihän siellä ollutkaan kuin Immosia, Hytösiä ja Siikosia ennestään
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kivenmäki-Tiivola-Killinen
Spink-Spink-Elo
Lähteenmäki-Rekonen-Hirvonen
Salmio-Appelgren-rotaatiopelaaja

Tuolla voisi jo mennä kohti siirtorajaa....
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Tää tapaus Kalapudas kyllä ihmetyttää. Eikö Kerttula nähnyt kaverille mitään käyttöä eikä oikeesti ollut kiinnostunut edes neuvottelemaan vaikka tiedossa oli jo jonkin aikaa että Sportista tulee lähtö heti tai ainakin pian - vai eikö sitä massia ollutkaan sitten loppupeleissä edes 'puttaan sainaamiseen vaan nähtiin että nää Atte Mäkiset yms. vastaa paremmin Ässien tarpeisiin ja budjettiin. JYPissä ei suuren suurta roolia ole tarjolla ellei vallan ihmeitä ryhdy tekemään.
Vaikka Ässillä ei nyt aivan huutavaa tarvetta sentteristä olekaan, niin kyllähän 'puttaa olis selvä upgreidi Rekoseen ja Appelgröönin nähden.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taisi @vero jo aikaisemmin huhuilla, että Kalapudaksella on jo soppari muualle ensi kaudeksi. Selittäisi vain loppukauden pahvin ja sen miksi Kerttula ei ehkä ollut kiinnostunut kaverista
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mäkin mietin, josko olis sopimus johonkin ensi kaudeksi. Loppukausi+ensi kausi ei siis tulisi kysymykseen.

Vahvan viime kauden ja EHT-pelien jälkeen ei kuitenkaan liiku millään jämäpelaajan statuksella, otaksun. JYP on jaloillaan ja suuntaamassa mitalipeleihin. Josko tässä tahto, intressit ja sopiva korvaus sitten kohtasivat.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mikäs siinä, otetaan Eero Poriin. Laitetaan vielä hattutemppu tilaukseen tammikuun 11. päivälle. Siinä olis taas draamalle käsikirjoitusta kerrakseen. Voisi vetää etelän suunnassa kannattajilla aika vahvasti huuruun...
Tuo olisi kyllä maittava skenaario.
Eikö @Puke n banaanikin lopu juuri sopivasti noihin aikoihin? Siitä olisi sitten hyvä ottaa loppukauden verran pelikieltoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vähemmästäkin nousee puke raumlaisse kurkkuun, jos Elo palaisi kotiin.

Tää huhu tuntuu hyvältä, kun saataisiin mitä odotetaan saapuvan!
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voiko olla, että Elolla itsellä suurimmat halut lähteä Raumalta ja on tehnyt aloitteen itse. Näin ainakin itse ymmärsin alun alkaen ja eihän se ihme olisi. Elon pitäisi pelata nyt elämänsä kiekkoa ja olla liigajoukkueen kantava voima, mutta tällä hetkellä luotto on nolla. Raumalla fanien keskuudessa ihmetellään ja pidetään mahdottomana, että Eloa voitaisiin päästää Raumalta, mutta jos mies on itse tehnyt aloitteen ja ilmoittanut ettei halua olla Raumalla, niin on myös selkeä toimenpide, että jätetään kokoonpanon ulkopuolelle.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@San Jose Shark #50

Kalaputaan kohdalla on turha ihmetellä tämän kauden osalta. Ässiltä puuttuu käytännössä kolmossentteri, joten hän nyt ei oikein olisi osunut. Sitä paitsi jos kerran mies pääsee lähes pomminvarmasta jumbosta lähes pomminvarmaan mitalijoukkueeseen, niin ei siinä pata paljon paina

Elo olisi edelleen aina mielenkiintoinen, mutta täällä ovat kaikki huhuilut menneet tänä syksynä mönkään, joten en itse anna enää millekään puheille sen kummempaa painoarvoa..
 

Myrvold

Jäsen
Voiko olla, että Elolla itsellä suurimmat halut lähteä Raumalta ja on tehnyt aloitteen itse. Näin ainakin itse ymmärsin alun alkaen ja eihän se ihme olisi. Elon pitäisi pelata nyt elämänsä kiekkoa ja olla liigajoukkueen kantava voima, mutta tällä hetkellä luotto on nolla. Raumalla fanien keskuudessa ihmetellään ja pidetään mahdottomana, että Eloa voitaisiin päästää Raumalta, mutta jos mies on itse tehnyt aloitteen ja ilmoittanut ettei halua olla Raumalla, niin on myös selkeä toimenpide, että jätetään kokoonpanon ulkopuolelle.

Tämä lienee ainoa skenaario miksi huhu Elon siirtyminen Lukosta muualle voisi pitää kutinsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös