Kalapudas on ny ainakin vapaa agentti. Soåra-soppari purettu molemminpuolisen tyytymättömyyden johdosta...
Eiköhän ole Ässien mies. Sopisi Ässien joukkueeseen.
edit. Tosin onko sopivaa roolia keskikaistalla tarjolla Tiivolan jatkosopimuksen myötä. Moni muu tarvitsee sentteriä.
Mielenkiintoinen pelaaja, mutta ei oikein vastaa Ässien tarpeita.
Moni muu jengi kaipaa keskikaistalla vahvistusta enemmän kuin Ässät.
Olen vähän eri mieltä. Hyviä senttereitä tarvitaan aina ja ensi kautta ajatellen olisi aika hyvä pohja Tiivola-Kalapudas. Tuskin se päivänselvää on että vaikka Niemi tänne tulee. Loppukaudeksikin tarvitaan pelimiehiä jos satutaan olemaan 10 joukossa.Mielenkiintoinen pelaaja, mutta ei oikein vastaa Ässien tarpeita.
Mikäs Rekosessa on vikana. Alotusprosenttikin om hyvä.Plääh, olisihan tuo mukavasti esimerkiksi Rekosen paikannut sentterintontilla jo tälläkin kaudella, Viitas-Mikko kyykyttää
Mikäs Rekosessa on vikana. Alotusprosenttikin om hyvä.
Noniiii, mut alotus % yli 50.Tehopisteiden tekeminen on vähän tökkinyt, tosin oli vissiin yhden maalinkin tällä kaudella tehnyt?
Noniiii, mut alotus % yli 50.
Tämän päivän hallihuhujen mukaan viimeistään joulutauolla ovi käy sisään ja ulos.
Tuo olisi kyllä maittava skenaario.Mikäs siinä, otetaan Eero Poriin. Laitetaan vielä hattutemppu tilaukseen tammikuun 11. päivälle. Siinä olis taas draamalle käsikirjoitusta kerrakseen. Voisi vetää etelän suunnassa kannattajilla aika vahvasti huuruun...
Voiko olla, että Elolla itsellä suurimmat halut lähteä Raumalta ja on tehnyt aloitteen itse. Näin ainakin itse ymmärsin alun alkaen ja eihän se ihme olisi. Elon pitäisi pelata nyt elämänsä kiekkoa ja olla liigajoukkueen kantava voima, mutta tällä hetkellä luotto on nolla. Raumalla fanien keskuudessa ihmetellään ja pidetään mahdottomana, että Eloa voitaisiin päästää Raumalta, mutta jos mies on itse tehnyt aloitteen ja ilmoittanut ettei halua olla Raumalla, niin on myös selkeä toimenpide, että jätetään kokoonpanon ulkopuolelle.