Kyllä mä uskon Kuprun jatkoon. On ennen kaikkea henkisellä puolella korvaamattoman tärkeä kaveri kopissa. Jos Kuprulla yhtään on lahjoja, niin häntä voisi tulevaisuudessa harkita valmennusryhmään. En olisi Udeakaan pitänyt huonona vaihtoehtona. Mutta ensi kauden joukkueesta muutama ajatus:
Nyt varmoja ovat alla sellaisenaan, toiveeni ovat suluissa ja tyypiltään tarvittavat lainausmerkeissä:
Salminen - Kärki - Lähteenmäki
(Suoranta) - (McRae) - Kotkaniemi
Salmio - "Makkonen" - (Appelgren)
(Huhtanen) - (Kupru) - Varttinen
Juhola, Lamberg, Näistä Lamberg on oikeasti sellainen, jolla en käyttöä keksi. Noin 1000 kertaa mieluummin laittaisin ne rahat Huhtasen taskuun, koska Hupi pystyy tarjoamaan saman pienemmällä hinnalla ja jopa enemmän. Makkoselle toivoisin jatkoa, mutta tämä syöksykierre, jossa joukkue on tekee kaikkien otteet huonon näköiseksi. Siksi en oikein osaa päättää haluanko Makkosen jatkavan vai jonkun samantyyppisen tilalle. Kyllähän Laganiääri olisi kova sana, mutta tuskin jatkaa täällä. McRae, kun jätää 90% vedoista pois ja syöttää näille snipereille, niin tulosta syntyy. Kaikkihan riippuu käytettävissä olevasta rahasta. Mielelläni näkisin Niemen Mikan tuossa ykkösen keskellä, mutta riittääkö massi ja haluaako Mika kotikonnuille?
Taimi - Seppälä
Tommila - Peltola
"Iso paha susi omaan päähän, jolla kauhulaukaus" - (Mäkelä)
(Vuorisalo) - Tuohilampi
Kärkinelikko on kasassa. Vuorisalo on parantanut, joten hänelle jatkot ja katsotaan, miten kehittyy. Tuohilampi rotaatiopakkina, koska sopimus on ja tuskin eroon päästään. Mäkelä on joutunut aivan liian isoon rooliin, mutta parantanut niin, että hänelle voisi jatkoa tarjota, koska oletan olevan melko edullinen.
Veripena on kiva jamppa, mutta turha. Hänestä ei ole oman pään isännäksi, ei osaa ampua ollenkaan ja istuu aivan liikaa jäähyllä oli syy sitten nimi, numero, naama tai teot, niin se tulee liian kalliiksi joukkueelle. Olen fanittanut Matukkaa, mutta näiden julkaistujen jatkojen jälkeen olen sitä mieltä, että ensi kauden joukkue kaipaa jotain aivan muuta. Junnut täydentää tätä pakistoa ajoittain.
"Rynnäs"
Bernard
Andy ei ole riittävä mestaruutta tavoittelevan joukkueen maalivahti ainakaan tällä hetkellä. Tarvitsemme tuohon jonkun oikean ykkösmolarin ensi kaudeksi.