Veikkaan jatkajien olevan Makkonen, Kuparinen, Suoranta, Mäkelä, Kärki, Peltola sekä Appelgrenin optio käytetään.
Aika pitkä lista. Vähän vaikea uskoa noin massiiviseen tässä kohtaa vuotta, kunhan nyt pari nimeäkin tulisi julki....
Veikkaan jatkajien olevan Makkonen, Kuparinen, Suoranta, Mäkelä, Kärki, Peltola sekä Appelgrenin optio käytetään.
Aika pitkä lista. Vähän vaikea uskoa noin massiiviseen tässä kohtaa vuotta, kunhan nyt pari nimeäkin tulisi julki....
Toki sinne pakistoon tarvitaan lihaakin ja jos kokoonpanoon mahdutetaan Taimi, Seppälä, Salonen, Vuorisalo, Tuohilampi ja Ketola, niin riittääkö massaosastoksi Walli ja Mäkelä?
Mulle on kyl jääny Wallista sellanen kuva, että häneltä sitä Weemäisyyttä löytyy roppakaupalla. Pelin luvussa taitaa olla ne Wallin isoimmat ongelmat ja ne ongelmat saattaisi korjaantua kun pääsisi pelaamaan enemmän...Ei riitä. Vaikka pojilla on kokoa niin molemmilta puuttuu tarvittava määrä veemäisyyttä maalinedessä. Tätä yleensä luonteessa joko on tai ei, voi olla vaikea ominaisuus "opiskella" vuosien varrella...
Mulle on kyl jääny Wallista sellanen kuva, että häneltä sitä Weemäisyyttä löytyy roppakaupalla....
Blood on vanha konkari hommassaan ja osaa ajoittaa "kusipäisyyden" oikeisiin kohtiin ottelua. Walli on ihan poika näissä hommissa. Junnuissa toimi, pitäisi saada se sama peli Liigaan.Sanotaan sitten niin, että sytytyslanka on liian pitkä. Kohde ehtii omaan vaihtoaitioon ennen kuin Walli antaa sitä kovaa muikkaria. Esimerkiksi Bloodilla on pikkaisen lyhyempi lanka, joskus tosin jopa liian lyhyt.
Jos huomenna aamulla joku olisi toimiston suunnasta aktiivinen ja laittaisi jonkun pienen maininnan, että milloin nämät sopimukset julkaistaisiin, niin olisi edes se mukava uutinen. Olisikohan tuo ajankohta tulevana vuotena samaan aikaan, kun ilmoitetaan Taimen sopimus. Itse ainakin veikkaisin tuota. Keskikaistaa siellä kuitenkin on käsittääkseni kiinnitetty.Luulen, että joululahjaa ei ole tulossa.
Mutta huolissani en ole.
Jos huomenna aamulla joku olisi toimiston suunnasta aktiivinen ja laittaisi jonkun pienen maininnan, että milloin nämät sopimukset julkaistaisiin, niin olisi edes se mukava uutinen. Olisikohan tuo ajankohta tulevana vuotena samaan aikaan, kun ilmoitetaan Taimen sopimus. Itse ainakin veikkaisin tuota. Keskikaistaa siellä kuitenkin on käsittääkseni kiinnitetty.
Oiskohan viivytykseen syy Lukko peli. Laganierin siirtyminen sinne ja Karhunen, Taimi sisään... itse jättäisin Karhusen ottamatta ellei Andylla oikeasti ole vaivaa alla."Kun Ässät jäi joulutauolle pari viikkoa sitten, urheilujohtaja Jari Korpisalo lupaili sopimusuutisia.
–Jatkosopimuksia on tehty. Niitä julkaistaan lähiaikoina, Korpisalo totesi tuolloin.
Tauolla Ässät ei kuitenkaan tarjonnut kannattajilleen joululahjaa ensi kauden pelaajapakan palasilla. Tuliko siis mutkia matkaan?
–Kyllä me olemme pari jatkosopimusta tehneet, Korpisalo vakuuttaa ja pitää yhä kiinni julkaisuajankohdasta "lähiaikoina". "
Odotellaan, ehkä noita tulee julki "lähiaikoina"....
Ei Andy voi kaikkia pelejä pelata. Kiviaholla tuntuma niin kateissa, ettei näköjään hänellekään voi vastuuta antaa. Pidän maalivahtiosaston vahvistamista ylioimaisesti tärkeimpänä kevään menestystä silmällä pitäen. Laganier-huhuja pidän aivan käsittämättöminä. Ymmärrän toki, että uhrauksia on tehtävä, jos halutaan voittava maalivahti saada kevääksi. Taimen tulon myötä urhaisin mieluumminen jonkun jämäpuolustajan ja Korhosen, kuin Laganierin. Hänellä on kuitenkin kyky ratkoa pelejä yksinään, kunhan sille päälle sattuu.Oiskohan viivytykseen syy Lukko peli. Laganierin siirtyminen sinne ja Karhunen, Taimi sisään... itse jättäisin Karhusen ottamatta ellei Andylla oikeasti ole vaivaa alla.
Lisäksi toki odotan Kuprun ja Insamin jatkoja ainakin..
Laganier-huhuja pidän aivan käsittämättöminä. Ymmärrän toki, että uhrauksia on tehtävä, jos halutaan voittava maalivahti saada kevääksi. Taimen tulon myötä urhaisin mieluumminen jonkun jämäpuolustajan ja Korhosen, kuin Laganierin. Hänellä on kuitenkin kyky ratkoa pelejä yksinään, kunhan sille päälle sattuu.
Laganier-huhuja pidän aivan käsittämättöminä. Ymmärrän toki, että uhrauksia on tehtävä, jos halutaan voittava maalivahti saada kevääksi. Taimen tulon myötä urhaisin mieluumminen jonkun jämäpuolustajan ja Korhosen, kuin Laganierin. Hänellä on kuitenkin kyky ratkoa pelejä yksinään, kunhan sille päälle sattuu.
Vastailen tänne oikeaan ketjuun...Kova pitää olla sitten vaihtuvuus ensi kauden jengissä. Salmion kanssa paras alakenttien pelaaja Ässissä. Saavat vieläpä vastuuta yv ja av. Tässä vieläpä lisäarvoa verraten näihin Varttisiin, Sahoihin ja Juholoihin. Varsinkin tuo ylivoima osaaminen/tehokkuus.
Toki mielipiteet ymmärrän. Ei siinä. Itse pidän Insamia tällä hetkellä Ässille erittäin tärkeänä miehenä. On toinen niistä laitureista jotka ovat nousseet Salmisen ja Suorannan poissaollessa ottamaan vastuuta.
Jatkoa vaan!
Ja mitkä ominaisuudet tekee Insamista hyvän YV pelaajan? Muuta kun se, että pisteitä on kertynyt tilanteisiin nähden hyvällä prosentilla.
Ja minä haluaisin nähdä niitä ihan jokaisella paikalla ja jokaisessa tilanteessa. En vain usko, että Marco pystyy säilyttämään tehokkuutensa. Otannat näissä tilastoissa on pieniä ja ns. tilastovirheiden mahdollisuus suuri..Itse ainakin haluaisin nähdä nimestä riippumatta ylivoimalla pelaajia, jotka viimeistelevät hyvällä prosentilla. Pelkkä pyöritys ei riitä jossei tulosta tule.
Näitä lukiessa tulee väkisinkin mieleen, ettet edes halua nähdä Insamissa mitään hyvää. Oikein etsimällä etsitään jotain negatiivista, miksi?Ja minä haluaisin nähdä niitä ihan jokaisella paikalla ja jokaisessa tilanteessa. En vain usko, että Marco pystyy säilyttämään tehokkuutensa. Otannat näissä tilastoissa on pieniä ja ns. tilastovirheiden mahdollisuus suuri..
Itse haluan ottaa huomioon myös sen, miten pelaaja mahdollisesti pärjää, kun vastaan tulee kovia joukkueita. Voisin kuvitella, että Insamin ominaisuuksilla ollaan varsinkin hyökkäyssuuntaan vaikeuksissa, kun joku kovavireinen joukkue tulee pudotuspeleissä vastaan.
No kun ei mee mun kaaliin, että noin heikoilla ominaisuuksilla varustettu kaveri vois olla hyvä :) Siksi en osaa ennustaa hänelle valoisaa tulevaisuutta ammattijääkiekon parissa. Ja siksi haluaisin Marcon paikalle jonkun jolla on mahdollisuudet kehittyä paremmaksi. Kai mulla sitten vaan on vähän yleistä mielipidettä kovempi vaatimustaso.Näitä lukiessa tulee väkisinkin mieleen, ettet edes halua nähdä Insamissa mitään hyvää. Oikein etsimällä etsitään jotain negatiivista, miksi?
Vastailen tänne oikeaan ketjuun...
Ässillä on todennäköisesti aika hyvä mahdollisuus kiinnittää Suoranta tulevalle kaudelle kohtuu edullisella sopimuksella. Simon ei ole päässyt pelaamaan juuri lainkaan ja pikkuhiljaa pitäisi tulevan kauden työnantaja alkaa olemaan selvillä. Jos lisätään Suoranta sopimuksen alaisten laitureiden joukkoon, tilanne näyttää nyt tältä:
Salminen
Lähteenmäki
Suoranta
Salmio
Varttinen
Juhola
Lamberg
Jos ajatellaan niin, että tuohon hankittaisiin vielä kaksi laituria lisää, niin olisi hyvä jos he olisivat profiililtaan lähempänä Salmista kuin Insamia. Ja mitkä ominaisuudet tekee Insamista hyvän YV pelaajan? Muuta kun se, että pisteitä on kertynyt tilanteisiin nähden hyvällä prosentilla. Ja jos Insam on huippu AV osaaja, miksi hän on pelannut vain 20 minuuttia alivoimaa? Mikä Ässähyökkääjistä 8. eniten.
Taimen tulon myötä urhaisin mieluumminen jonkun jämäpuolustajan ja Korhosen, kuin Laganierin. Hänellä on kuitenkin kyky ratkoa pelejä yksinään, kunhan sille päälle sattuu.