Noutolokku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mikkolahan oli jo viime kaudella vakiokokoonpano-ukko. Pelasi välissä U20 kisat ja oli loppukaudesta A junnujen mukana voittamassa pronssia. Ollut CHL peleissä KalPan ehkäpä paras pakki. Sopanen on kokoonsa nähden suhkot pehmeä, mutta myös kuten odota osasi myös hidas. Pelinavaus kestää hieman liikaa ja sitten on jo kiire. Ruuskanen sen sijaan oli mielestäni jo viime kauden lopun peleissä miehekäs. Ottaisin miehen ennen Sopasta mielellään pelaavaan kokopanoon. Taitaa lähtökohtaisesti pelata kuitenkin vielä tämän kauden A.ssa. Otto Leskinen ei ole iso kokoinen, mutta lähtökohtasesti laittaisin hänetkin Sopasen edelle.Kuka Kalpan isoista nuorista puolustajista Sopanen-Ruuskanen-Mikkola on tämän syksyn esityksillä lähimpänä vakiokokoonpanon paikkaa? Mihin järjestykseen herrat laitetaan näin kauden alussa. Itse olen nähnyt vain Joensuussa pelatun SaiPa matsin. Siinä Ruuskanen oli hyvä. Sen perusteella Mikkola-Ruuskanen-Sopanen on mun järjestys.
Mitens Ruuttu on veivaillut nämä CHL matsit? Olisko siinä eka pelaaja jolle etsitään uutta työantaja vai kutsuuko Idensalmi?
Ruuttu ei ole kummia esittänyt. Menee siinä sivussa kuten esim Piipposen Topi. Hyvä puoli hänen pelissään on sentään se, että pyrkii päättämään hyökkäyksen laukaukseen aina. Lie se selitää tuon viime kauden maalimääränkin, että välillä menee sisäänkin vedot. Ei taida olla Ruuttu kuitenkaan ekana liipaisimella kun taidettiin 2v pahvi sorvata kerralla kouraan?