Minä en ymmärrä mitä järkeä on kilpailla jos tavoitteena on jotakin muuta kuin olla paras.
Tärkeintä ei ole voitto vaan osallistuminen? *hymiö*
Minä en ymmärrä mitä järkeä on kilpailla jos tavoitteena on jotakin muuta kuin olla paras.
Tavoitteeksi kannattaisi asettaa pelillisiä ja suorittamiseen liittyviä asioita (oppia varioimaan pelaamista kauden aikana, olla parempi joukkue yhdessä ja tottakai kaikki voitaisiin yrittää olla parempia ihmisiä), eikä niinkään sitä että ollaan sijalla 10-12. Tavoitteena voittaa kauden viimeinen peli.
Ei se tavoite olla paras näy millään tavalla KalPan toiminnassa ja joukkueen rakentamisessa. On hyvin vaikeaa silloin itsekään asettaa tavoitteeksi mestaruutta tällä hetkellä. Se on valitettavaa, mutta totta. Kannattajilla on toki mestaruus tähtäimessä, myös itselläni, mutta organisaatio ei tähän huutoon vastaa, joten ihan turha tässä on kannua odotella torille ihan lähiaikoina.Minä en ymmärrä mitä järkeä on kilpailla jos tavoitteena on jotakin muuta kuin olla paras.
Tavoitteeksi kannattaisi asettaa pelillisiä ja suorittamiseen liittyviä asioita (oppia varioimaan pelaamista kauden aikana, olla parempi joukkue yhdessä ja tottakai kaikki voitaisiin yrittää olla parempia ihmisiä), eikä niinkään sitä että ollaan sijalla 10-12. Tavoitteena voittaa kauden viimeinen peli.
Tottapa turiset. Kuopiolaisia ei enää montaa vuotta kiinnosta katsella joukkuetta, jonka korkein tavoite on päästä säälipleijareihin. Kiekkobuumihan lopahti melkein saman tien kun sijoitukset alkoivat huonontua. En usko, että KalPan perse kestää enää viittäkään vuotta tällä menolla.
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt miksi säästöt tehdään aina ensimmäisenä joukkueesta, toki sieltä se on helpoin tehdä. Huonona esimerkkinä voisin sanoa, jos mulla olisi ravintola jossa ei käy asiakkaita, käyttäisin entistä huonompia raaka aineita ja laskisin ruuan laatua saadakseni lisää asiakkaita toivoen että ravintola joskus kannattaisi. Eihän tuolla joukkuueen karsimisella saada taloudellistatulosta parannettua yhtään, sieltä johtoportaasta pitäisi aloittaa ja laittaa Kimmoa ja kumppaneita pihalle vetämästä 100k vuosipalkkaa nolla näytöillä ja uutta ukkoa tilalle.
Erittäin hyvin sanottu.En ole kyllä ikinä ymmärtänyt miksi säästöt tehdään aina ensimmäisenä joukkueesta, toki sieltä se on helpoin tehdä. Huonona esimerkkinä voisin sanoa, jos mulla olisi ravintola jossa ei käy asiakkaita, käyttäisin entistä huonompia raaka aineita ja laskisin ruuan laatua saadakseni lisää asiakkaita toivoen että ravintola joskus kannattaisi. Eihän tuolla joukkuueen karsimisella saada taloudellistatulosta parannettua yhtään, sieltä johtoportaasta pitäisi aloittaa ja laittaa Kimmoa ja kumppaneita pihalle vetämästä 100k vuosipalkkaa nolla näytöillä ja uutta ukkoa tilalle.
Eihän tuolla joukkuueen karsimisella saada taloudellistatulosta parannettua yhtään, sieltä johtoportaasta pitäisi aloittaa ja laittaa Kimmoa ja kumppaneita pihalle vetämästä 100k vuosipalkkaa nolla näytöillä ja uutta ukkoa tilalle.
Millä tavalla näitä säästöjä johtoportaasta olisi Kimmon (ja keiden muiden?) kenkimisellä saavutettavissa? Vetäisikö ammattilaisjoukkue kauden läpi ilman maalivahtivalmentajaa ja urheilutoimenjohtajaa, vai tulisiko joku huippukoutsi/ UTJ ilmaiseksi tai verkkaripalkalla tilalle? Kimmon verotettavat tulot olivat muuten ainakin vielä vuonna 2014 75k€. En sano etteikö voisi tulla toimeen vähemmälläkin, kuten me jotkut hyvänpäivän fanit.
Kuten sanoin, nolla tuloksen tavoitteluun mun mielestä väärä tapa on heikentää itse myytävää tuotetta, muutoksen on alettava paljon ylempää tai meillä ei kohta pelata enää liigakiekkoa.
E:pahoittelut lyhkäisestä vastauksesta kiireistä johtuen, mutta varmaan ymmärrät pointtini.
Tuossa on vaan se vika ettei Junnila ja Nuutinen ole liigatason kavereita missään mittapuussa, ja melkein voisin sanoa Ruutustakin samaa mutta annan hänelle pienen mahdollisuuden näyttää osaamistaan. Nuo kaksi on jo nähty. Ja olen erittäin pettynyt jos tuleva sentteri ei ole merkittävästi Sebokia parempi. Viime kauteen lähdettäessä Ruohomaa ja Rissanen olivat kärkisentterit.
Kyllä se on ihan paskapuhetta että Kuopioon pitää maksaa takapajula -lisää. Tuonne pikkukylä Vaasaan on Westerosista ihan yhtä pitkä matka kuin tänne Talvivaaraan. Eiköhän syyt ole muualla jota Kimmot yms ei luonnollisesti myönnä.