Ei tuo Ruuttun sopimus vielä mitään aihetta mestaruussaunan lämmitykseen anna, mutta annetaan kaverin näyttää. Alla kuitenkin ihan mukava kausi Allsvenskanissa ja urakehitys näyttää vihdoinkin olevan menossa eteenpäin. Ei ole varmasti kovin kallis hankinta, joten suurempaa riskiä ei ole. Joku valitti aikaisemmin 2-vuotisesta sopimuksesta, mutta itse näen tämän vain hyvänä asiana, kun kyseesä kuitenkin nuori pelaaja. Harmittaisi vietävästi, jos KalPan "liigatasolle kasvattama" pelaaja heti läpimurtokauden jälkeen siirtyy johonkin toiseen seuraan pelaamaan.
HokiHero tuossa edellisellä sivulla jo hyvin hahmottelikin kärkiketjujen koostumuksia ja yhtä sentteriä tuo huutaa. Itse haluaisin nähdä niin, että Sebok on lähtökohtaisesti kolmossentteri, ja kakkosen keskelle hommataan koodinimi "joshgreen". Aloitustilastoon olisi tärkeää saada parannusta ja myös maalintekopotentiaalia olisi tilauksessa. Tähän mennessä hankinnat ovat olleet lähinnä junnutasoa, joten luulisi budjetissa olevan vielä hieman tilaa, vaikka seuran taloustilanne on mikä on.
Tässä vielä oma toivepelaaja: Jake Dowell
(linkki: Elite Prospect)
HokiHero tuossa edellisellä sivulla jo hyvin hahmottelikin kärkiketjujen koostumuksia ja yhtä sentteriä tuo huutaa. Itse haluaisin nähdä niin, että Sebok on lähtökohtaisesti kolmossentteri, ja kakkosen keskelle hommataan koodinimi "joshgreen". Aloitustilastoon olisi tärkeää saada parannusta ja myös maalintekopotentiaalia olisi tilauksessa. Tähän mennessä hankinnat ovat olleet lähinnä junnutasoa, joten luulisi budjetissa olevan vielä hieman tilaa, vaikka seuran taloustilanne on mikä on.
Tässä vielä oma toivepelaaja: Jake Dowell
(linkki: Elite Prospect)