Mielenkiintoisia kannanottoja ja pointteja. Itse olen pohtinut näitä rakennuspalikoita myös tämän huhutun 200-300k€ tappion näkökulmasta. Tällä kaudella maksoi ihan vtusti Ryan(~250k€) Ude(~200k€)Marttinen(~120k€), joista ei ole ollut juuri mitään vastinetta rahoille tällä kaudella. Ensi kauden rakennuspalikoissa On omia junnuja Kärki, Ojamäki, Viljanen, Vuorisalo, Wall, Ruotsalainen, Huovinen ainakin, joihin ei mene ihan älyttömiä summia ja jotka ovat hyvin käyttökelpoisia. Bertrand ykkösvitjan miehenä tuskin maksaa lähellekään Ryanin vertaa. Ude on korvattavissa peruspakeilla, jotka tienaavat peruspakin palkkaa(jopa 3 peruspakkia Uden rahalla.) Nyt kun näitä Hanseneita, Mulleja ja Vänssejä täällä pyöritellään, niin pitää katsoa, mihin heidän panos on riittänyt ja mitä se on tullut maksamaan. Toki jos ovat pirun halpoja edelleen, niin voivat leveyttä tuoda, mutta eivät he mitään ratkaisupelaajia ole. Vainonen saa mun puolesta lähteä jonekin muualle luistelukouluun.
Itse näen ensi kauden vitjat seuraavasti(budjettiratkaisu, jonka lisäksi ei päästä eroon Viitasesta ja Amuurista):
1.Kärki- Y-hankinta(Makkonen) -Bertrand
2.Ruotsalainen - Kinu - Ojamäki
3.Hansen - Kerälä - Mullane
4.Varttinen/Huovinen/Suoranta - Kupru - Ben-Hur/Saha?
Pakkiparit
1.Viljanen - Peltola/X-hankinta
2.Walli - Vance
3. Vuorisalo - Tommila/Y-hankinta
4. Viitanen - Junnu X, Z, tai Y
Maalivahtiosasto on kunnossa.
Ei voi maksaa ihan vitusti kun katsoo, ketkä korvaavat yllämainittuja palkkasyöppöjä ja Sini Saarelan
Toki toivon, että joku oikea ykkös sena ja puolustuksen liideri tulisi, mutta tokmanniversiossa näin.