Puhua osaa, mutta siihen se jää.
Korpisalo tulee tuomita ensimmäistä kertaa kunnolla kauden jälkeen, eikä lokakuussa. Luulen tämän olleen valmennuksen tahtotila pitää Jaatinen ja Korpisalo on tukenut valmennusta. Mutta en kyllä minäkään näe sitä lisäarvoa, jonka Jaatinen joukkueelle tuo. Kai nuokin rahat olisi voinut säästää vaikka siirtoikkunan viime hetken hankintaan. Toivottavasti Jaatinen todistaa epäilykseni vääräksi.Korpisalo ei kyllä ole esittänyt YHTÄÄN MITÄÄN urheilujohtajana tähän mennessä. Puhua osaa, mutta siihen se jää.
Kai nuokin rahat olisi voinut säästää vaikka siirtoikkunan viime hetken hankintaan.
Vaikea kommentoida, kun ei tiedä mitä Jaatinen kaudesta kuittaa. Arvioita en viitsisi lähteä kommentoimaan. Niillä kun ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.Tuossa kohtaa keväällä, jos tarve on kova, niin se raha löytyy kyllä viime hetken hankintaan. Tässä kohtaa kautta Jaatisen palkalla saa toisen Jaatisen.
Vaikea kommentoida, kun ei tiedä mitä Jaatinen kaudesta kuittaa.
Mutku me ollaan Porissa totuttu hiukan erityylisiin pelaajiin. Täällä tykätään taklauksista ja pikkusiastakin eikä mistään päämäärättömästä kaartelusta keskialueella. Maalejakin olisi kiva nähdä, mutta Jaatinen on vain onnistunut sössimään avopaikkoja. Hansenikin olis noista jo pari tehnyt.Ässät ei ole mikään paras joukkue joten ihan Ässien tasoinen yleispelaaja kyseessä.
Sitten seuraava kysymys on mihin tälläistä pelaajaa tarvitaan? On suuri todennäköisyys että loukkaantumisia tulee lisää, ja Jaatisen voi helposti asettaa rooliin kuin rooliin.
Itse olisin kuitenkin halunnut nostaa jonkun potenttiaalisen arvan mestiksestä.
Keneltä? Kaikki parhaat junnut on jo liigan mukana.Ei tuo Jaatinen ainakaan minua vakuuta. Malmivaara sentään lopetti, ei tarvitse hänen sopimustaan enää pelätä. Olen sitä mieltä että nyt vietiin paikka omalta juniorilta.
Ei varmasti olis, ei millään pahalla ;)Hansenikin olis noista jo pari tehnyt.