Ruotsalainen hulluttelee siihen malliin A-nuorissa, että mahtaako esim. Gratton joutua dumppauksen kohteeksi try-outin loputtua. Siinäkin säästyisi satatonnia.
Ei Grattonille nyt sentään sataatonnia seitsemästä kuukaudesta makseta.Ruotsalainen hulluttelee siihen malliin A-nuorissa, että mahtaako esim. Gratton joutua dumppauksen kohteeksi try-outin loputtua. Siinäkin säästyisi satatonnia.
No tämän kuun jälkeen ei tarvitse enää lainkaan jossitella mitään poistoja kun try-outit menee umpeen. Joten eikö juuri nyt olisi sen jossittelun aika. Satatonnia on iso raha ja ei tuo korttitalo nyt ainakaan nähdyn perusteella yhden Grattonin poissaoloon kaadu.Aivan turha jossitella näillä poistoilla ennen kuin sairastupa tyhjenee.
Meinaat että sopimus loppuisi helmikuussa?Ei Grattonille nyt sentään sataatonnia seitsemästä kuukaudesta makseta.
Satatonnia on iso raha ja ei tuo korttitalo nyt ainakaan nähdyn perusteella yhden Grattonin poissaoloon kaadu.
No eiköhän Grattonin koko kauden palkka lähentelisi sitä sataatonnia jos ihan realistisesti ajatellaan. Taatusti lähempänä 100k kuin 50k.Ja mistähän tämän summan repäisit vai keksitkö ihan itse?
Voitko nimetä yhden (ei tarvitse olla edes Ässistä) nimen Liigasta joka olisi try-outin kautta saanut satasen sopparin kaudeksi?
Lähtisitkö itse pohjois-amerikkaan puoli-ilmaiseksi töihin?Voitko nimetä yhden (ei tarvitse olla edes Ässistä) nimen Liigasta joka olisi try-outin kautta saanut satasen sopparin kaudeksi?
Autan. Ryan Potulny.
Ja kun näemmä tiedät niin paljonko tämä Potulny tienaa ensi kaudesta?
Lähtisitkö itse pohjois-amerikkaan puoli-ilmaiseksi töihin?
Pistetäänkö veto tulevaan? Verotiedoista voidaan sitten tarkistaa.
En lyö vetoja ja varsinkaan sellaisia jotka eivät koske Ässiä.
Pointti oli, varmaan ymmärsit, että try-outin kautta tulevilla ei välttämättä ole se raha ensimmäisenä mielessä vaan ensisijaisesti saada se soppari pelaamalla hyvin koko kauden ajaksi. Nuo satasen kaverit tulevat 99% varmasti suorilla soppareilla.
No en. Puhuit sadantonnin säästöistä ja mun mielestä lokakuun alusta huhtikuun loppuun on 7 kuukautta.Meinaat että sopimus loppuisi helmikuussa?
Savinainen&Joensuu?
Tähtipelaajat saa sen saman palkan jostain muualta ja kun ovat usein ulkomaalaisia, niin se lähteminenkin on iisiä. Rivipelaajien palkkaa vielä pystyy tiputtamaan, ilman pelkoa siitä, että menee heti muualle. Varmaan tämä liigan laajeneminen vaikuttaa paljon tähän myös, kun pelipaikkoja on paljon niin hinnatkin alempana.
No eipä myöskään SBA:lta voi hirveästi tuon enempää pinnoja lähtökohtaisesti odottaa, mutta voin aika varmasti sanoa että palkka on hyvin todennäköisesti yli 90k. Jos nyt pitäisi veikata tarkemmin kuinka paljon Gratton saisi kokonaisesta kaudesta, niin sanoisin 75-90k, pyöristettynä "satatonnia".Ässissä oltaisiin totaalisesti sekaisin jos Grattonille maksettaisiin 100k kaudesta. Pelaajalle jolta voi odottaa n. 10-15p ja roolia 3. - 4. ketjussa.
Harvemmin ne pelaajat tulevat ilmaiseksi kokeelle. Eli taatusti saa palkan myös try-out jakson ajalta.No en. Puhuit sadantonnin säästöistä ja mun mielestä lokakuun alusta huhtikuun loppuun on 7 kuukautta.
No eipä myöskään SBA:lta voi hirveästi tuon enempää pinnoja lähtökohtaisesti odottaa, mutta voin aika varmasti sanoa että palkka on hyvin todennäköisesti yli 90k. Jos nyt pitäisi veikata tarkemmin kuinka paljon Gratton saisi kokonaisesta kaudesta, niin sanoisin 75-90k, pyöristettynä "satatonnia".
Harvemmin ne pelaajat tulevat ilmaiseksi kokeelle. Eli taatusti saa palkan myös try-out jakson ajalta.
Tietysti saavat.Harvemmin ne pelaajat tulevat ilmaiseksi kokeelle. Eli taatusti saa palkan myös try-out jakson ajalta.
Eli väität tuossa että dumppaamalla Gratton tryoutin päättyessä 30.9. säästyisi satatonnia, siis Grattonin loka-hutikuun 7kk palkka olisi tuo 100k€. Myöhemminhän tuossa korjaat arviota säästyväksi summaksi 44-53k€, mikä onkin lähempänä totuutta vaikkakin vieläkin yläkanttiin.Ruotsalainen hulluttelee siihen malliin A-nuorissa, että mahtaako esim. Gratton joutua dumppauksen kohteeksi try-outin loputtua. Siinäkin säästyisi satatonnia.
Totta tosiaan. Kunnon bugittaminen itseltä. Mutta sanottakoon että en jättäisi harkitsematta tuota n.50k säästöäkään. Mikäli itse saisin päättää, niin laittaisin rahat kirstuun ja Ruotsalaista, Sahaa tai Lehtosta tilalle. Ruotsalaista voisi melkein kokeilla jopa kolmosketjussa.Eli väität tuossa että dumppaamalla Gratton tryoutin päättyessä 30.9. säästyisi satatonnia, siis Grattonin loka-hutikuun 7kk palkka olisi tuo 100k€. Myöhemminhän tuossa korjaat arviota säästyväksi summaksi 44-53k€, mikä onkin lähempänä totuutta vaikkakin vieläkin yläkanttiin.
Totta tosiaan. Kunnon bugittaminen itseltä. Mutta sanottakoon että en jättäisi harkitsematta tuota n.50k säästöäkään. Mikäli itse saisin päättää, niin laittaisin rahat kirstuun ja Ruotsalaista, Sahaa tai Lehtosta tilalle. Ruotsalaista voisi melkein kokeilla jopa kolmosketjussa.
Ojamäki on yli-ikäinen nuorten kisoihin.Kannattaa muistaa sellainenkin seikka, että U20-kisojen aikaan joukkueesta saattaa puuttua koko kolmikko Saarela, Ojamäki, Lammikko. Kenties joku muukin.