Mielestäni on päivänselvä asia, että ellei joukkue saa täyttä rosteria jalkeille ja näin mennään monta peliä, on pelaajia pakko hankkia . Kuormitus nousee muuten tietyille pelaajille aivan liian suureksi (on sitä jo nyt), josta johtuen iskee väsymys ja loukkaantumisriski kasvaa. Lienee selvää ettei Ässät hanki enää mitään miljoonamiehiä, joten sitten täytyy hakea vaikka tuuraajia Mestiksestä. On aivan paskanhailea sivuseikka mitä joku nimimerkki täällä pitää järkevänä ja mitä ei. Pakko on pakko eikä Ässät voi pelata montaa viikkoa vajaalla kokoonpanolla.
Täytyy myös muistaa, että sarja on oikeasti aivan helvetin tasainen. Notkahdus nyt, pelaajien ylikuormitus, niistä johtuvat mahdolliset vammat = kausi ohi. Nyt ollaan vedenjakajalla. Kauden kriittisin vaihe on kuumimmillaan eikä nyt voi jäädä odottamaan kun juna menee viheltäen ohi.
Samaa mieltä. Nuoret sekä ei liigatasolle kuuluvat pelaavat vetävät aivan järjettömällä vastuulla, ja kuten edellä sanoin niin taistelevat tuulimyllyjä vastaan. Koska minkään isojen hankintojen (edes sen yhden isomman) suhteen ollaan jo auttamattoman myöhässä, niin joku on pakko hankkia vaikka Mestiksestä tai jostain. Tämän viikon alkupäivien rosterilla pitäisi pahimmissa skenaarioissa jatkaa vielä jopa kolme viikkoa, jokainen ymmärtää että se ei onnistu. Jo pelkästään tämän takia apuja olisi saatava, kuten aiemmin sanoin niin ymmärrän sen jos ketään "sen kummempaa" ei tule, ja olen itse valmistautunut jopa siihen että ketään ei tule, mutta se olisi kyllä jo vaikea pala niellä..
Olenko minä ainoa joka uskaltaa ääneen sanoa, että tässä on nyt olemassa
oikeasti se vaara että tällä peluutuksella Ässät tippuu vielä kymppisakista pois. Ja siitä se vasta palstalla alkaisikin sen päiväinen kiljuminen lokakuun pieleenmenosta, lukuisista hukatuista lisäpisteistä, loukkaantumisista sun muista. Laskennalliset mahdollisuudet kuuden sakkiin on, mutta ykkösprioriteetti ei missään oloissa ole nousta sinne, vaan pysyä kymppisakissa. Siinäkin on nykyrosterille riittävästi haastetta..