Joukkueen rakennus kaudelle 2013–2014

  • 824 240
  • 3 265

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo Nicolla oli riittävästi aikaa napata itselleen vakiopelipaikka Ässistä, nyt ei niin käynyt ja vaikka onkin pelannut riittävän hyvin Dixin lähdön jälkeen niin Ässävalmennus on jo todennäköisesti vetänyt raksin hänen nimensä ylle.

Aaltosen olisi kauden aikana pitänyt käytännössä pystyä sentteritontilla haastamaan Sillanpää ja laituritontilla haastamaan Pihlman. Kovat kaverit edellä, ei yllätä että paukut eivät aivan riittäneet vakiopelipaikkaan.

Jumalauta kun sinulla on älyttömät perustelut?!

Huolimatta siitä, että Aaltonen on pelannut kevään hienosti, hänet pitää pistää sivuun, koska ei saanut peliaikaa syksyllä?? Jepjep...

Aaltonen ei saanut edes mahdollisuutta ohittaa Sillapäätä, ihan vastaava tapaus kuin Parkkonen. Mikäli Ässiin haetaan 4/5 sentteriä, Aaltonen on tälle paikalla hyvä vaihtoehto. Hän pystyy pelaamaan myös laidassa, eikä hämäänny tulosyksikönkään paikasta.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Aaltosen olisi kauden aikana pitänyt käytännössä pystyä sentteritontilla haastamaan Sillanpää ja laituritontilla haastamaan Pihlman. Kovat kaverit edellä, ei yllätä että paukut eivät aivan riittäneet vakiopelipaikkaan.

Kyllä Aaltonen Sillanpään on hyvin haastanut. Mielestäni Nico on ollut pudotuspeleissä näistä se parempi, vaikka hänellä ei Sillanpään veroisia laitureita olekaan. Pienellä peliajalla tehojakin on löytynyt kiitettävästi. Kuopiossakin ainoan tasakentällisin tehdyn maalin ottivat kontolleen "Sillanpäät". Aaltonen riittää jämäkenttien sentteriksi, mutta jos AUK:n suunnitelmat menivät uusiksi Tamin poistuttua Tutosta, niin se vaikeuttaa valintaa. Oma valintani olisi näistä vaihtoehdoista olisi kova hankinta kakkossentteriksi ja Aaltonen jatkaisi, joten AUK saisi lähteä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko Aaltosella sellaisia näyttöjä, että saisi hyvän sopimuksen jostain toisesta liigaseurasta?

Nelossentterinä pelaaminen joukkueessa jonka voittoprosentti loppukaudelta lähentelee sataa saattaa olla jonkun kirjoissa meriitti. Pienemmän budjetin ja menestyksen joukkueista löytyy varmasti tilaa.

Ja koska ei ole pystynyt, niin Ässien kannattaa hankkia 4/5-sentteriksi joku muu?

Taitaa Zetalla olla vaikeuksia niellä sitä että pelaaja jota hän on huutanut kaksi kautta ulos onkin osoittautunut hyödylliseksi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aaltosen olisi kauden aikana pitänyt käytännössä pystyä sentteritontilla haastamaan Sillanpää ja laituritontilla haastamaan Pihlman. Kovat kaverit edellä, ei yllätä että paukut eivät aivan riittäneet vakiopelipaikkaan.

Ei kilpailu pelipaikasta ole kaikki kaikessa vaan se että jokaiseen tehtävään löytyy juuri sopiva mies.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja koska ei ole pystynyt, niin Ässien kannattaa hankkia 4/5-sentteriksi joku muu?

Ässät on aikoja sitten päättänyt Aaltosen kohtalosta, älä minua siitä syytä. Toivola tietää mikä kannattaa ja mikä ei.

Huolimatta siitä, että Aaltonen on pelannut kevään hienosti, hänet pitää pistää sivuun, koska ei saanut peliaikaa syksyllä?? Jepjep...

Ässät päätti Aaltosen kohtalosta, älä minua siitä syytä. Kevään hyvät otteet eivät auta, jos/kun korvaajat on jo hankittu alakenttiin ja Aaltosesta ei ole kahteen ekaan ketjuun pelaajaksi.

Taitaa Zetalla olla vaikeuksia niellä sitä että pelaaja jota hän on huutanut kaksi kautta ulos onkin osoittautunut hyödylliseksi.

Ei mulla ole mitään vaikeuksia niellä sitä, ettei Aaltoselle tehdä jatkosopimusta. Toivola päättää näistä, en minä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eli Aaltosella on jo sopimus jonnekin muualle ja Ässillä on jo 4/5-sentteri hankittu?

Niin kuka näitä tietää? Mikäli Aaltonen tai Juusela oltaisiin haluttu pitää, niin sopparit olisi julkaistu jo aikoja sitten vrt. Mutanen. Sitäpaitsi eikös taannoisessa Satakunnankansa lehtiversiossa Toivola todennnut siihen malliin, ettei Ässät enää ole neuvottelemassa sopimuksen alaisten pelaajiensa kanssa joilla pahvi on katkolla.

Ehkä Aaltonen ei itse halua enää jäädä Ässiin, tuliko tämä kellään mieleen??

Ja en ole Aaltosen pelejä (jälkeen Dixon) kritisoinut, päinvastoin hyvin on poika pelannut ja täyttänyt paikkansa alemmissa ketjuissa.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Jos Aki kuitenkin jatkaa, niin sitten alempiin kenttiin ja alivoiman erikoismieheksi. Kakkossentteriksi pitää jo katsoa vähän tuoreempia jalkoja, sen nämä pudotuspelinkin on näyttänyt.

Vanha kaiken nähnyt kettu näytti tänään 1+1 tehoillaan, että kokenut pelimies syttyy liekkeihin oikeilla hetkillä! Nyt on vain taivas rajana..
 

Kuusumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelitilanteesta johtuvat käden kohotukset
Yle kertoo Ässien olevan oikeastikin Hagmanin perässä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa uutisessa kuitenkin sanotaan, että "YLE Satakunta on saanut useista lähteistä tiedon". Jotenkin sitä haluaa uskoa, että pelkkään mutuiluun ei YLE:n kaltainen lafka perustaisi juttujaan. Sellaista voisi enemmän odottaa iltapäivälehdiltä.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Tuossa uutisessa kuitenkin sanotaan, että "YLE Satakunta on saanut useista lähteistä tiedon". Jotenkin sitä haluaa uskoa, että pelkkään mutuiluun ei YLE:n kaltainen lafka perustaisi juttujaan. Sellaista voisi enemmän odottaa iltapäivälehdiltä.

Lähde 1: Jatkoajan keskustelupalsta
Lähde 2: Jatkoajan keskustelupalstaa lukenut henkilö Porin torilla
Lähde 3: Kohdan 2 henkilön kanssa keskustellut henkilö

Siinäpä se.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa uutisessa kuitenkin sanotaan, että "YLE Satakunta on saanut useista lähteistä tiedon". Jotenkin sitä haluaa uskoa, että pelkkään mutuiluun ei YLE:n kaltainen lafka perustaisi juttujaan. Sellaista voisi enemmän odottaa iltapäivälehdiltä.

Useasta lähteestä = usea Jatkoajan keskustelupalstan lukija ja heidän lähipiirinsä. Mikäli minä kertoisin jollekin uutisena Hagman huhun, niin joku ottaisi sen tosissaan ja kertoisi sen esim. Ylen toimittajalle.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikä kerro.

Vaan kertoo että YLE:n toimitus on lukenut Jatkoaikaa ja päättänyt tehdä jutun.

Mitään informaatioarvoa jutulla ei ole.

Äläs nyt ala jarruttelemaan, pitää katsoa vielä kovempia nimiä joilla voisi olla etäisiä siteitä Poriin ja odottaa että YLE tarttuu täkyyn, jonka jälkeen Tapparan leirissäkin kauhistellaan tulevaa patapakkaa.

Ketäs näitä nyt on Hagmanin lisäksi?
Jason Williamsilla on oma lastenkodillinen perillisiä, joten varma nakki.
Sidney Crosby on Dixonin kavereita ja Dixon kehunut paikkoja.. Sidillä kyllä sopimus "vähän" aikaa vielä voimassa.
Jan Benda pelasi joskus Kazanissa, joten olisko kolmosen keskelle tulossa Niko Kapanen?
VV!


Mutta jos tosissaan puhutaan, niin aika pienestä saa YLE:kin uutisia aikaiseksi :D
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin. Mun unelma tapettu monen palstatoverin toimesta. YLEkin mennyt viemäristä alas.

E: Nyt Toivolakin kiistää olleensa missään yhteydessä pikku-Hakin agenttiin. Olin jo sovittelemassa ykkösketjuun herra X:n tilalle.
 
Viimeksi muokattu:

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin. Mun unelma tapettu monen palstatoverin toimesta. YLEkin mennyt viemäristä alas.

E: Nyt Toivolakin kiistää olleensa missään yhteydessä pikku-Hakin agenttiin. Olin jo sovittelemassa ykkösketjuun herra X:n tilalle.

Juu, Satakunnan Kansassa Toivola kiistää jutun. Linkki (Linkki vie Satakunnan Kansa nettisiuille asiaa koskevaan juttuun)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan absurdia, jos (tai siis kun) jutun perustana oli nimim. kalman kieli poskessa kirjoittama spekulaatio Hagmanista muutama päivä sitten. Mä häpeän tämän maan journalistista tasoa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Juu, Satakunnan Kansassa Toivola kiistää jutun. Linkki (Linkki vie Satakunnan Kansa nettisiuille asiaa koskevaan juttuun)

Propsit Toivolan huumorilla höystetylle ulostulolle. Repesin kyllä hiukan. :) Varsinkin kohta: "– Jos kaveri tienaa Venäjällä miljoonan, en minä viitsi heittää sekaan jotain nuhaista tarjousta."
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Juu, Satakunnan Kansassa Toivola kiistää jutun. Linkki (Linkki vie Satakunnan Kansa nettisiuille asiaa koskevaan juttuun)

Tietenkin Toivola kiistää asian, toteaa kuitenkin jutussa myös seuraavaa.

"Tilanne muuttuu, jos tulee signaali, että ”Nikke” on palaamassa Suomeen ja vielä asettumassa Poriin. Silloin olisin hänestä kiinnostunut, totta kai. Kyllä Hagman Ässiin mahtuisi."

Hyvä, että itse "mänizeri" on kanssani samoilla linjoilla asian suhteen..
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aivan absurdia, jos (tai siis kun) jutun perustana oli nimim. kalman kieli poskessa kirjoittama spekulaatio Hagmanista muutama päivä sitten. Mä häpeän tämän maan journalistista tasoa.

Kyllähän tämän maan journalistinen taso on tätä nykyä että nettisivuille pitää saada tavaraa tasaisin väliajoin, mitä enemmän ja mitä nopeammin, sen parempi. Ja tämä koskee kaikkia, kukaan ei voi olla toisia hitaampi tai alkavat jutut ettei siellä olla ajan hermolla.

Toivolan (kuuluu mutinaa) ja muut lausunnot herättivät kyllä hilpeyttä.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Lähinnä mielenkiintoista tuossa Sk:n jutussa on se että Ässillä ei ole enää montaa paikkaa auki ensi kauden joukkueessa, eli uusia sopimuksia on jälleen syntynyt. Jos paria hyökkääjää enää haetaan niin aika montakin sopimusta pitää olla olemassa kun ottaa huomioon lähtiöiden määrän ja jo ennestään kapean materiaalin.

Hagmaneista sen verran tiedän sanoa että Piritta ja lapset ei lähde Suomesta ja Porista minnekkään. Jos (ja kun) Nikke pelaa ensi kaudella ulkomailla niin asuu siellä taas yksin. Kuinkahan monta kautta mies viittii yksin Venäjällä asustella kun omaisuuttakin kerran löytyy aika helvetisti..? Ehkä vuoden tai kahden päästä mies voidaan hyvinkin nähdä SM-liigassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös