Mä oon jo vetäny korvatulpat korviin ja seuraan sähköpostiani et koska Pataringistä kolahtaa posti misä kerrotaan vahvistuksesta. Tai no, olenhan mä nytkin täällä mutta en pahemmin enää lue noita juttuja. Äsken paikallisessa ravintolassa joku sanoi että oli junnujen harkoissa kuullu eilen että Hodgman on sainannu Ässiin. Tosi kuin vesi ku oli huoltajalta kuullu:D Tämä siis eilen..
Tämä Satakunnan Kansan uutisointi asiasta on jo kuin sarjakuvaa joka jatkuu aina seuraavan päivän lehdessä. Tarina jatkuu vaan. Maanantaina kerrotaan ku Toivola pohtii asiaa, tiistaina Toivola lähettää faksin, keskiviikkona odotellaan faksia, torstaina todetaan että faksia ei tule ja perjantaina lähetetään uusi faksi. Ilmaislehtien paparazzit seisoo siinä vieressä kynä suussa ja odottaa että joku lipsauttaisi jotakin.
Mut on hienoa että porukkaa kiinnostaa. Monella paikkakunnalla vaan olla möllötetään. Täälä Ässät kiinnostaa ja kaikki haluavat tökätä lusikkansa soppaan. Asiallista.
Ettei menisi ihan offtopiciksi niin pitää sanoa että tämän hetkinen rosterikin on aika kova.
EDIT: Okei mä luin ne jutut