Nybondas sanoi yhdessä haastattelussa kuukausi pari takaperin, että hyökkäyksen osalta joukkue saattaa olla tässä, eli ennen kautta ei tulisi vahvistuksia sille puolelle ja nyt annettaisiin nuorille vastuuta. (Taisi olla koffin sivuilla tämä haastattelu)
Tulevasta jengistä ja laitureista puhuttaessa, olen virtuaalivalmentajana valmis antamaan Robert Nyholmille isohkon roolin tulevalla kaudella 3. kentässä.
Versio 2 (Kuhdan tai laituri X:n kanssa)
Peltonen - MG - Haataja
Kuhta/X- Ramstedt - Ahtola
Petrell - Wirtanen - Nyholm
Liivik - Töykkälä - Järvinen
Nyholmista samaa mieltä. Mielestäni pelasi viime kaudella erinnomaisesti yhteen Wirtasen kanssa, joten siihen vierelle vaan. Toiseen laitaan sitten vaikka juuri tuo Lennu. Olisi ainakin yksi todella energinen ketju, joka onnistuu myös maalinteossa.
Eniten meikäläistä huolestuttaa tällä hetkellä kuitenkin Ramstedt - Ahtola kaksikko. Onko kukaan laskenut kuinka monta pointsia Ramu tai Ahtola teki sen jälkeen, kun Granlund poistui ketjusta? Ahtolalla meni ainakin maalihanat samantien kiinni ja ei muistaakseni enää heilutellut häkkiä kuin pari kolme kertaa. Ramstedt taas joutui jopa penkille loppupeleissä.
Yksi mikä mulle juolahti mieleen oli se, että tohon voisi ihan piruttain avauspeleissä heittää keskelle VVV:n, jos se nyt saa sopparin. Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että kyseessä on hyvinkin taitava kaveri, josta ei ole vielä saatu sitä potentiaalia irti. Ramstedt vaan laitaan.
Mitä tulee pakistoon, niin en millään kyllä jaksa uskoa, että sinne tulisi kahta miestä. Jos tulisi, niin siinä tapauksessa Kousa on ostettu aivan turhaan, tuskin se tänne penkille on tullut istumaan. Kiekollinen liideri lienee vielä tulossa, ei muuta.
Mutta ei sitä kuitenkaan käy kieltämään, että todellisuudessa tuo puolustus huutaa niitä kahta pakkia. Kiekollista osaamista olisi tarpeeksi sen liideri hankinnan jälkeen, mutta ns. peruspakkeja meillä ei ole kuin Kanki ja Kurvinen. Näistä Kurvinen tippuu noin 90% todennäköisyydellä jossain vaiheessa kautta sairaslistalle ja taas ollaan ongelmissa, kun joudutaan kokoamaan näitä pareja, joiden kummankin pääosaaminen löytyy kiekollisesta pelistä. Omissa kolisee.