Ville Peltonen? Se olisi unelmieni täyttymys.
Jan Caloun? Jere Karalahti? Jenna Jameson?
Joni Töykkälä TPS, Dale Clarke BLUES, J-P Haataja LUKKO, Mikael Granlund KÄRPÄT. Siinä ovat julkaistavat nimet ja mikäli kaikki natsaa niin yksi sellainen nimi mikä tulee nostamaan kausikortti myynnin uusiin sfääreihin. Kibe ja Piku ovat ymmärtäneeksi myös jatkamassa jengissä. Mikäli tältä listalta, joku on huti niin otan ruoskaniskut vastaan. Nämä nimethän ovat jo olleet pitkään ns julkisia huhuja mutta itse sain eilen varmistuksen henkilöltä, joka varmasti tietää mistä puhuu. Yksikään nimi tämän ihmisen sanomana ei ole mennyt vielä metsään vuosien saatoissa.
Tämä yksi ylläri pitää olla todella kova nimi, jotta saatasiin fanit tyytyväisiksi. Karalahti saisi puolet faneista repimään pelipaitansa ja keskustelupalstan kiehumaan, mutta en usko, että edes Ville Peltonen hillitsisi sitä pahanolon tunnetta, mikä on kerääntynyt kevään aikana odottaen tätä päivää vapautuakseen.
Olen miettinyt asiaa niin, että jos HIFK tarjoaa Peltoselle hyvän korvauksen pelaamisesta, mallia 350k€, mutta Hjallis tulee ja heittää kehiin "mottipäisen tarjouksen á la Shedden" ihan vaan kyykyttääkseen HIFKta ja Peltonen siihen tarttuu, niin minun puolestani menköön.Kyllä sellainen kutina on, että kyseessä on nimenomaan tämä V.Peltonen, johon tässä viitataan. Tosin tuskin natsaa, koska Narrit tarjoaa kuitenkin ihan "mottipäisen summan".
No jos nuo "Nybän massiivinen"-ketjun jatkot+uudet ovat kohdallaan, niin en ainakana itse valita.
Wärniltä aikamoinen temppu jos pelaa ykkösessä yli 10 peliä.
Kertokaa nyt joku, joka on nähnyt tämän Uotilan pelaavan, että mikä siitä tekisi "kelpo lisän" puolustukseen? Pisteiden valossa ei ainakaan toisi mitään lisäarvoa varsinkin, jos vielä vertaa siihen, että eräskin vajaa 40pinnaa AHLssä nakutellut pakki oli viime kaudella täysi floppi.Tietääkö joku Juha Uotilan sopimuskuvioista? Siinä olisi aivan kelpo lisä puolustukseen.
Kertokaa nyt joku, joka on nähnyt tämän Uotilan pelaavan, että mikä siitä tekisi "kelpo lisän" puolustukseen? Pisteiden valossa ei ainakaan toisi mitään lisäarvoa varsinkin, jos vielä vertaa siihen, että eräskin vajaa 40pinnaa AHLssä nakutellut pakki oli viime kaudella täysi floppi.
Kertokaa nyt joku, joka on nähnyt tämän Uotilan pelaavan, että mikä siitä tekisi "kelpo lisän" puolustukseen? Pisteiden valossa ei ainakaan toisi mitään lisäarvoa varsinkin, jos vielä vertaa siihen, että eräskin vajaa 40pinnaa AHLssä nakutellut pakki oli viime kaudella täysi floppi.
Sen takia kirjoitinkin tuohon, että "pisteiden valossa ei ainakaan toisi mitään lisäarvoa".Mitataanko pakkien hyvyyttä siis pisteillä nykyään?
Uskomisellako sitä pakkien hyvyyttä nykyisin mitataan? ;)Vaikea uskoa, että ei veisi pelipaikkaa esim. Haveriselta taikka Melartilta.
No miks ei niistä kukaan pelaa maajoukkueessa sitten?Ei meillä ole kuin pistepörssin voittaja sekä maalipörssin top-6:sta kolme ukkoa...
Vapaana ei ole enää kuin täytemiehiä ja tietysti ulkkarit erikseen. Profiilipelaajista on 99% jo aikaa sitten signattu tuleviin joukkueisiinsa, vaikka sopimuksia ei olisikaan tiedotettu. Yksittäisiä pelaajia saattaa vielä kesän-alkusyksyn aikana erinäisistä syistä vapautua (mallia Kankaanperä vuosi sitten), mutta niiden varaan on turha laskea mitään.Vapaana on vielä enemmän liigapelaajia kuin pitkään aikaan joten kyllä HIFK:kin nappaa sieltä vielä tarvitsemansa vahvistukset.
Itse asiassa pelaajia on tällä hetkellä yllättävän hyvin vapaana. Nopeat syövät hitaat. Eräs punainen kymppikin on käytettävissä. Ampuu oikea handu alhaalla, ollu välillä snadisti kadoksissa, ottanu joskus brenkkua ja sekoillu mömmöjen kanssa ja saanu pari tuomiotakin. Siinä yksi, joka on vapaana.Vapaana ei ole enää kuin täytemiehiä ja tietysti ulkkarit erikseen. Profiilipelaajista on 99% jo aikaa sitten signattu tuleviin joukkueisiinsa, vaikka sopimuksia ei olisikaan tiedotettu. Yksittäisiä pelaajia saattaa vielä kesän-alkusyksyn aikana erinäisistä syistä vapautua (mallia Kankaanperä vuosi sitten), mutta niiden varaan on turha laskea mitään.
Paakkolanvaara meni Kaaneihin... olisin ottanut. Toivottavasti kysyttiin kuitenkin.
Paakkolanvaara meni Kaaneihin... olisin ottanut. Toivottavasti kysyttiin kuitenkin.
Okei. Miten olisi Pelicansin Tommi Nikkilä maalivahdiksi? Teki viime kaudella muistaaksen 0+3. Siinä olisi pisteiden valossa hyvä veskari.
PlayOff's pelaaja viimesen päälle. Olisin myös minä mahduttanut hänet IFKhon. Taidan kuitenkin jo arvata miksi ei tullut.