Hyvä - suorastaan loistava - veto tähän paikkaan.
Voisiko TosiFani tulla selittämään nämä kiemurat, vai oliko kyseessä ainoastaan osa suunnitelmaasi Penan mustamaalauskampanjassa ja täten asemasi hyväksikäyttöä tällä palstalla? Yleensä sanaasi luotetaan, joten luottamusta on hyvä käyttää propaganda -tarkoituksessa, vai mitä? Duballa siis ei ole sopimusta Ässien kanssa, joten nyt vaadimme selitystä...
Onko se idiootti siis Pena vai nimim. TosiFani?
Tästä tulee varmasti hyvä ja vilkas päivä palstalla..:)
Eiköhän nyt nähdä jälleen sellainen kiertelyn, kaartelun ja saivartelun mestarinäytös, mistä itse Väyrysen Paavokin olisi kateellinen. Enhän minä väittänyt sitä tai tätä, enhän minä nyt noin ole sanonut ja etsetera etsetera....
Sitten vedotaan myös ihmisen perusoikeuksiin muuttaa mieltään, ym... Mutta kun tässä ei ole kyse mistään mielenmuutoksesta tai edes väärässä olemisesta, vaan silkasta paskanpuhumisesta! Kyllähän tätä meriselitystä jo Kilpeläisen jatkosopimuksen aikaan tivattiin, mutta silloinkin vastaus oli jotain tyyliin: Hyviä sopimuksia Penalta, jee jee...
Kyllä minä ymmärrän, että joku ei tykkää Alposta ja toinen ei Penasta ja kolmas tykkää Vellusta, etsetera etsetera... Mutta jos levitetään suoranaista valhetta varmana tietona, niin se on perseestä. Näitäkin juttuja lukee aika moni ja ostaa nuo potaskat faktatietona ja sitten lähdetään pätemään SK:n tekstaripalstalle.
Mutta toki mielenkiintoista keskustelua varmasti tulee...