Joukkueen rakennus 2025–2026

• 10 856
  • 79

Dima

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siitä olen varma, että jos ja kun Hartikainen KalPaan tulee. On siihen sitoutunut kiinni monta firmaa. Ei pelkästään KalPa todellakaan pysty sitä palkkaa maksamaan

Mitä näihin KalPan vitun optioihin tulee. Niin voisivat pikku hiljaa jättää mainitsematta koko paskan. Eikö tässä ole jo Görtzin, Karjalaisen ja Curryn osalta opittu mitään? Kustaan suoraan fanien nilkoille. Ja sitten sanotaan olen digitaalinen virhe tai vastaavaa.

Onko se vitun Huttunen vieläkin siellä toimistolla ja viestinnässä sekoilemassa? Samanlaista sekoilua kun aikoinaan. Tietäjät tietää.

Eikai täällä olla vain niitä hyvänpäivän faneja?

Onhan tämä masentavaa, kun puhutaan sopimuksesta mallia 1+1, niin luo heti mielikuvaa, että jotain jakoja olisikin pitää kaveri meillä toisenkin kauden ajan.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kyllä se toimistolla vielä on hommissa, mutta toivon mukaan ei koske viestinnän hommiin millään muotoa.
Mitä Huttunen siellä tekee? Nostaa vain palkkaa ja toimii hyvänä kaverina? Vai onko herralla jotain oikeaa osaamista joka ei ole muille kuin KalPan johdolle välittynyt?

Ylänahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chicago Blackhawks
Mitä Huttunen siellä tekee? Nostaa vain palkkaa ja toimii hyvänä kaverina? Vai onko herralla jotain oikeaa osaamista joka ei ole muille kuin KalPan johdolle välittynyt?
Näyttää myyntineuvottelija olevan. Mutta itse topicin aiheeseen, ettei mene ihan offtopicin puolelle, niin toivon todella, että Curry jatkaa KalPassa myös ens kaudella.

Hartikainen35

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Ilves, Penguins
Olisiko avoimen kirjeen lähetys paikallaan? Meidän fanien, kuluttajien, tulisi vaatia stoppia tälle jatkuvalle paskanpuhumiselle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy