Ee sitä jouvva poksissa aikaansa tuhlaamaan, kun täytyypi mualeja mättää.Ei muuten taida kovin fyysisestä kaverista tässä Miettisessä kyse? Neljään NCAA-kauteen nolla jäähyminuuttia. On kyllä erikoinen tilasto
Suurin haaveeni on toteutunut. Minusta on tehty adjektiivi. Millainen? Kuopionkukkomainen.Vaikka Laine hieno mies onkin, niin hänen puheensa on kyllä välillä vähän kuopionkukkomaisia. =D
Enkä nyt todellakaan tarkoita, että he olisivat yks ja sama henkilö.
Piikki tais olla 2400Olisin vähän kyllä kaivannut yllätyksiäkin tuosta julkistuksesta. Tämä Veeti Miettinen nyt oli ainut joka ei ollut ainakaan itsellä korviin asti kuulunut. Toki esimerkiksi Mattilan sopimus oli yllätys vaikka siitä vähän huhuja olikin.
Mutta hyviä ja erittäin hyviä jatkosopimuksia oli Anssi saanut tehtyä. Oikeastaan oli ihan virkistävä tapa julkistaa kaikki kerralla ja kyllähän tuo selvästi ihmisiä kiinnosti, kun parhaillaan streamissa oli yli 2,2 tuhatta katsojaa mitä havaitsin. En tiedä oliko jossain kohtaa enemmänkin.
Myönnän jossain vaiheessa talvea tai kevättä vähän nurisseeni tästä tavasta, mutta oli tosiaan ihan hyvä.
Tämän hetken tilanne on se, että ei jatku mutta voi vielä kuviot mahdollisesti muuttua.Lähtikö Tavernier pois. Hyvä 4. ketjun pelaaja. Entäs Immonen.
Okanyn rooli on silti todella tärkeä vaikka pelaa 3/4 kentässä, ei kannata aina pelaajan hyvyyttä mitata sen kenttänumeron mukaan.Minä olen pettynyt, jos Okanyn paikka on lähtökohtaisesti ensi kaudellakin nelosessa. Mielestäni nousee useissa yllä olevissa sovitelmissa ykköseen-kakkoseen esimerkiksi Klemetin tai Simontaipaleen tilalle.
Ei ole ollenkaan huono idea kokeilla Okanya ylemmissäkin kentissä, mutta itse pidän todella arvokkaana sitä, että Okany-Lantta-x pystyy "nelosketjunroolin" lisäksi aiheuttamaan uhkaa hyökkäyspäässä. Pitäisin tämän kaksikon yhdessä, oli sitten nimellinen ketju mikä vaan. Selvää synergiaa havaittavissa. Toisessa laidassa sitten voi kokeilla Saarelainen/Kapanen/Miettinen/Vallius.Minä olen pettynyt, jos Okanyn paikka on lähtökohtaisesti ensi kaudellakin nelosessa. Mielestäni nousee useissa yllä olevissa sovitelmissa ykköseen-kakkoseen esimerkiksi Klemetin tai Simontaipaleen tilalle.
Samaa mieltä. Ehkä tuossa on tarkoituksena sitten vaihdella kolmosketjussa Korhosta ja Kombea keskellä. Mutta eihän hyö kyllä Räsästä korvaa.Sanokaa mitä sanotte, mutta 1-2 sentteriä tuo nippu huutaa. En tiedä mistä Laine sen kesällä kaivaa vai kaivaako ollenkaan, mutta kun O.Kapanen ja Räsänen lähtee pois niin "korvaava" ei vaan voi olla mikään ECHL-arpa. Kaikki kunnia Korhoselle, mutta hän ei tällä hetkellä ole millään mittarilla sentteri Liigaan. Saa Pete keksiä pelikirjaan uuden sivun kun Korhonen ja Kombe häviää aloitukset. No onneksi puolustus on sitten hoitamassa.
Lihis oma. Siinäpä sitä on kesäksi Anssin verkoille pyydettävää. Klemetti lienee Rissasen laituri myös ensi kaudella. Ajettiinhan tuota Klemetti-Rissanen akselia kuin käärmettä pyssyyn koko 2023-2024 kausi. Simontaival teki jatkot ja aivan hirvittävä yllätys ei olisi se, että Klemetti-Rissanen-Simontaival olisi myös ensi kaudella kasassa.Mäenpää - uusi (rouhinta/painiminen, maalinteko, puolustus) - Kantner
Simontaival - Rissanen - uusi (rouhinta/painiminen, maalinteko, ei mikkihiiri)
Klemetti - Korhonen/Kombe - Miettinen
Okany - Lantta - Kapanen/Saarelainen
Juurikin olin tulossa kommentoimaan ja olen Ukon kanssa aivan samalla sivulla.Mäenpää - uusi (rouhinta/painiminen, maalinteko, puolustus) - Kantner
Simontaival - Rissanen - uusi (rouhinta/painiminen, maalinteko, ei mikkihiiri)
Klemetti - Korhonen/Kombe - Miettinen
Okany - Lantta - Kapanen/
Kombe eikä Beni ole millään mittarilla 1-2 sentteri. Kertokaa joku miten sentteristö Rissanen, Lantta, Korhonen ja Kombe on riittävä Liigaan.Jos ei keskushyökkääjää löydy kauden alkuun, niin kumpi Kombe vai Korhonen olisi ykkösen mies palsta veljienmielestä?
Mielestäni Korhonen, kun Kombesta ei ole minkäänlaista käsitystä. Mestis pisteistä voisi päätellä olevan mahdollisuuksia myös tulos puoleen...mutta epäilen hyvin vahvasti!
Ei riitä Ei, mutta laituri vai puolustajako sinne laitetaan jos muuta ei oo.. kahdesta kun on silloin valitettavasti valittava parempi.Kombe eikä Beni ole millään mittarilla 1-2 sentteri. Kertokaa joku miten sentteristö Rissanen, Lantta, Korhonen ja Kombe on riittävä Liigaan.
Sepä se. Tilanne ei saisi olla se, että senttereitä pitää keksiä.Ei riitä Ei, mutta laituri vai puolustajako sinne laitetaan jos muuta ei oo.. kahdesta kun on silloin valitettavasti valittava parempi.