Eihän se nyt sinne voi mennä, jos kerran paluu KalPaan on julkinen salaisuus.Lukon palstalla huhuilevat Nousiaista Raumalle
En jaksa uskoa sitten millään. Luulen, että jos liigaan palaa niin seura on KalPa.Lukon palstalla huhuilevat Nousiaista Raumalle
Aivan kuten Julius Mattila menee Ilvekseen ja niin edelleen. Ihan höpöhöpöjuttuja nykyään nämä tällaiset.En jaksa uskoa sitten millään. Luulen, että jos liigaan palaa niin seura on KalPa.
Mutta saahan sitä huhuilla. Olihan tuo Mäpäkin menossa ainakin Ilvekseen ja HPK: hon "varmojen tietojen mukaan" toisin kävi.
Tämä on kyllä totta nykyään ettei sillä taida olla hyvin monen pelaajan kohdalla merkitystä.Aivan kuten Julius Mattila menee Ilvekseen ja niin edelleen. Ihan höpöhöpöjuttuja nykyään nämä tällaiset.
Mäenpää Kerhoon ei ollut missään vaiheessa minkäänlainen oikea huhu.
Kim itse haluaisi tulla ja neuvotteluja on käyty. Hinta voi olla esteenä. Toki jos Ovon NHL-korvaukset tulee niin olisikohan silloin sopimus lähellä…Lienee julkinen salaisuus että Kim tulee takas
Itse kyllä nyt panostaisin siihen hyökkäykseen loput eurot jos pakisto on tällä hetkellä jo mallia:Kim itse haluaisi tulla ja neuvotteluja on käyty. Hinta voi olla esteenä. Toki jos Ovon NHL-korvaukset tulee niin olisikohan silloin sopimus lähellä…
Kyllä! Kerrankin kunnon ykköskentän maaliahne laituri ja kärkikenttien keskushyökkääjä ennemmin.Itse kyllä nyt panostaisin siihen hyökkäykseen loput eurot jos pakisto on tällä hetkellä jo mallia:
Mattila-Larsen
Karlsson-Westerlund
Ruotsalainen-Lappalainen
Elorinne
Muhonen
Se on ainakin varmaa, että Rissanen on joukkueeseen jäädessään KalPan ensi kauden ykkössentteri. Jos ylipäätäänsä joku keskikaistalle vielä hankitaan on se lähtökohtaisesti bottom-6 sentterin tasoa jota peluutetaan pykälää liian korkealla, eli kakkosketjussa. Toki on hauskaa näin lomakaudella haaveilla vaikka sun mistä, mutta muistetaan kuitenkin realiteetit, eli ollaan KalPa.Tuo sentterin etsintä voi myös olla oma projektinsa. Kärkisentteri tarvitaan, mutta mistä mahtaa tulla ja millainen mies?
Kombe lienee yksi herra x. Ring tuskin pelaa KalPassa ainakaan sentterinä.Se on ainakin varmaa, että Rissanen on joukkueeseen jäädessään KalPan ensi kauden ykkössentteri. Jos ylipäätäänsä joku keskikaistalle vielä hankitaan on se lähtökohtaisesti bottom-6 sentterin tasoa jota peluutetaan pykälää liian korkealla, eli kakkosketjussa. Toki on hauskaa näin lomakaudella haaveilla vaikka sun mistä, mutta muistetaan kuitenkin realiteetit, eli ollaan KalPa.
Tämän kauden sentteristö oli meidän historiassa harvinaisen kova ja se johtui hyvin onnistuneesta pelaajien kehityksestä. Eiköhän nyt valitettavasti ole tuon osalta edessä paluu normaaliin ja sentteristö on muotoa:
1. Rissanen
2. Ring/Herra X
3. Ring/Herra X
4. Lantta
Toivottavasti ei ole miksikään kärkihevoseksi kaavailtu Ringiä.KalPa nappasi tehokkaan hyökkääjän Iisalmesta
Iisalmen Peli-Karhujen tehokas hyökkääjä Leo Ring pelaa toimituksen tietojen mukaan ensi kaudella KalPassa.www.savonsanomat.fi
Nyt tuli tähän Ringiinkin sitten "varmistus"
Ruotsalainen ABBA-orchesteri teki hänestä jo aikanaan ensimmäisen megahittinsä:KalPa nappasi tehokkaan hyökkääjän Iisalmesta
Iisalmen Peli-Karhujen tehokas hyökkääjä Leo Ring pelaa toimituksen tietojen mukaan ensi kaudella KalPassa.www.savonsanomat.fi
Nyt tuli tähän Ringiinkin sitten "varmistus"
Ei kai nyt sentään. On aika iso ero mestiksellä ja liigalla kuitenkin.Toivottavasti ei ole miksikään kärkihevoseksi kaavailtu Ringiä.
Samaa tulee kyllä pohdittua vähä väliä ku noita KalPa:n pelaajia tarkastelee. Eikö toimistolla ymmärretä että sinne tarvitaan kokoa, kyllä joitakin kääpiöitä saa olla, mutta KalPa:ssa tunnetusti se kategoria vie suurinpiirtein 50% joukkueesta..Miksi kaikkien pitää olla aina kauhean pienikokoisia? Kombe toki vähän isompi. Saarelainenkin mikkihiiri kategoriassa.
Näinhän sitä vois kuvitella ja toivoa. Tosin ne Laineen taannoiset kommentit siitä, että puolustus on timanttia, erinomaiset maalivahdit ja hyökkäykseen tulee uutta nuorta osaamista ei oikein välttämättä laadukkaan kärkisentterin puolesta puhu. Mutta katotaan nyt mitä sieltä tulee.Pakkohan sinne on joku laadukkaampi sentteri tulla. Koska jos nuo huhut pitävät paikkansa, että puolustuksessa Gallet (ja Sissons) vaihtuvat Larseniin ja muut jatkaa, niin olisihan tuo joukkueen rakennus täysin järjetöntä, todella paha epätasapaino puolustuksen ja hyökkäyksen välillä. Kaksi kärkisentteriä vaihtuu mestis-ukkoihin, ja samaan aikaan puolustusta vahvistetaan. Ei Laine noin sekaisin voi olla.