Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta täältä naapurista, mutta en malttanut olla kommentoimatta. Jännä miten paljon mielikuvat vaihtelee, KalPan tosifani vs satunnaisseuraaja. Mä en seuraa KalPaa kauden aikana juuri yhtään, poislukien tietenkin ottelut JYPiä vastaan (kun JYP:n kausi päättyy, siirryn aina KalPan vankkureihin jos Kuopiossa vain kausi jatkuu).
Mun fiilikset tuota uutista lukiessa oli se, että onko KalPa luovuttamassa tämän kauden suhteen, kun Sissons päästetään pois. Sehän on niin kova pelaaja, että pakko olla "tyhjennysmyyntiä". Sitten taas kun oli mainittu Lappalaisen jatko, niin siihen mun eka spontaani fiilis oli, että tämä oli KalPalta erinomainen peliliike, jos Sissonsin päästämisellä voidaan pitää liikki LL55:stä.
En siis ole tässä sinua tai muitakaan vastaan. Mutta tältä nämä uutiset vaikuttivat näin "satunnaiskatsojan silmissä".
Ps, oman jengini kausi on ollut kuolonkorinoissa jo pitkään, ja jokohan sitä eilen saatiin viimeiset naulat JYP-arkkuun? Saatan siis olla jo nyt siirtynyt KalPan salonkivankkureiden kevätkyytiin :)