Tuolla SaiPa-Jokerit otteluketjussa oli puhetta Kaksosen Elmerin tämäniltaisesta penkityksestä Murmelin kanssa, niin jatkampa hiukan täällä pohdintaa joukkueen suorituksesta illan pelissä.
Kaksosella ei nyt tänään ollut aivan paras päivänsä, mutta minun mielestäni se penkitys ei ollut vielä aivan välttämätön, ehkä sitten Selinin mielestä kuitenkin, kyllähän Vilen toi ketjun peliin kuitenkin jonkinverran lisää kokemusta ja sillä saatiin ketjun peliä siirrettyä vastustajan alueelle.
Kuitenkin minä henkilökohtaisesti pidän tuosta Kaksonen-Löfman-Virtanen ketjusta ja uskon/toivon, että siinä tulee olemaan yksi parin seuraavan kauden ratkaisuketjuista, Elmerille tuli nyt virhe joka maksoi maalin ja penkityksen, mutta eiköhän kokemus karttunut ja jatkossa poika tiedä kuinka toimia paineen alla.
Sitten tuolla otteluketjussa mollaamani Janne Kolehmainen: En tiedä onko tämä mies täydellinen antisankari vai puukäsi, jota tähtien asento joskus auttaa?
Kuinkahan monta maalipaikkaa tällä miehellä on kauden aikana, missään tapauksessa maalitilastot eivät puolla tämän miehen jatkamista SaiPassa, vaikka oma kasvatti onkin, kyllä noilla maalipaikoilla PITÄÄ pystyä suurempaan maalisaldoon mitä nyt saldo näyttää. Kuulemani mukaan sopimus ensikaudeksi johonkin on, TOIVOTTAVASTI ei SaiPaan.
Snelmanin Ville, todella mielipiteitä jakava persoona pelaajana. Villelle jos saisi iskostettua sinne takaraivoon sen kiekon lainaamisen sopivassa vaiheessa, niin mies olisi lähellä Ville Leinon tasoa, nyt hän rakastaa kiekkoa liikaa ja ketjukavereiden hyvät sijoittumiset jäävät käyttämättä hyödyksi, tulee kiekonmenetyksiä ja tilanteet valuvat hukkaan, onko jatkosopimuksen arvoinen, sanokaa te toiset, minä en tiedä? En kylläkään myöskään tiedä onko miehellä edes halua jatkaa täällä?
Tuossa illan Jokeri-pelissähän joukkue minun mielestäni pelasi aivan kelvollisen pelin, tänään ei vain riittänyt, materia voitti hengen ja sillä hyvä.