Jos veikkaat, ET voita

  • 849
  • 0

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tähän epätoivon tilaan on tultu! Käsittämättömän huonon veikkausonnen (ja taidon) omaavana olen päättänyt käyttää hyväkseni muita huono-onnisia (-osaisia) ja repiä heiltä 'varmat vihjeet' siitä mitä lukemia/tuloksia kannattaa itse VÄLTTÄÄ veikatessa. Nimittäin, jos jokainen jatkoajan veikkaava (ja ei ikinä voittava) lukija jättää tähän ketjuun anti-vihjeensä, niin meillä muilla olisi preferenssiä ikään kuin välttää noita epäonnen lukuja - BAD KARMA... :-)

Ehdottoman tiukkana sääntönä on, että vain sellaiset henkilöt saavat jättää anti-vihjeensä, jotka eivät koskaan ole voittaneet veikkaamalla mitään. Eihän tämä muuten voi toimia???

Muita tuntomerkkejä etsimilleni henkilöille on mm., että avatessaan tv:n hän saa juuri todistaa vastustajan ratkaisevan maalin syntymistä suosikkijoukkuettaan vastaan. BAD KARMAN omaava henkilö omaa myös maagisen kyvyn 'päättää' suosikkijoukkueensa pisinkin voittoputki pelkästään hiljaisella vierailulla suosikkijoukkueen jäähallissa...

Heitänpä heti perään oman veikkaukseni tämän illan pelistä HIFK - Tappara, joka päättyy (heh, heh) lukemiin 5-3 kotijoukkueen hyväksi. Pienen varauksen kuitenkin pidän tässä, koska todistetusti olen kerran elämässäni voittanut 'veikkauksessa'; eli jo edesmenneiden isovanhempieni seurassa BINGOSSA 24 vuotta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös