Jos tapaisin, niin sanoisin...

  • 9 153
  • 39

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niinpä, jos tapaisit jonkun kuuluisuuden/ lätkähahmon / Stigaukon jne, niin mitä haluaisit sanoa hänelle? Tuksulla on jo oma ketju!

Kuten esimerkiksi Pamela Andersonille voisin tokaista, että hyvät takataskut ja Lasse Korhoselle voisin suositella jotain ihan toista alaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanoisin Jukka Jaloselle, että Santala ja Miettinen puhuvat sinusta pahaa ja naureskelevat aina kun et ole paikalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanoisin Nokka Jaloselle, että "vitun neekeri!".
Nokalta voisi kysyä, että minulta kun varastettiin taannoin rimpuilurauta eli fillari, niin saiskos vilkaista jos se olisi sinun sieraimeesi jotenkin joutunut?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sanoisin Kiira Korvelle kuinka paljon häntä salaa olen rakastanut ja haluaisin tuntea hänen läheisyytensä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kurkelan Johannalle haluaisin sanoa, että otetaanko uusiksi, vai noustaanko välillä syömään jotain?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Antti Miettiseltä pyytäisin, että voisitko poistua suosikkijoukkueeni ykkösketjusta, kiitos.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kurkelan Johannalle haluaisin sanoa, että otetaanko uusiksi, vai noustaanko välillä syömään jotain?

Hah...jätkä avasi uuden ketjun ja käytti samalla "Kurkela kortin". Aika ovelaa toimintaa, johon monet täällä Jatkoajassa varmasti menevät. Eihän tuo tietty kiellettyäkään ole mutta...luo kuitenkin hieman tumman varjon uskottavuutesi ylle...:D
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen 14-vuotiaasta saakka pohtinut, että mitä sanoisin Eliza Dushkulle, jos hänet näkisin enkä vieläkään tiedä, mitä sanoisin. Luultavasti tuijottaisin kiinteästi ja änkyttäisin jotain epämääräistä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
-Jutille sanoisin rillataan.

-Lemmyltä kysyisin mitä aikanaan Motörheadin ensimmäisellä Suomen keikalla tapahtui, kun piti putkasta asti käydä vauhtia hakemassa.

-Sergei Jerkovitsille sanoisin, että tule takaisin Tepsiin jakamaan oikeutta maalin eteen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos tapaisin Jumalan, kysyisin tietenkin että "pystykkö tappamaan ittes, vaikka oot kuolematon, mutta toisaalta myös kaikkivoipa?".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jeesukselta kysyisin että vituttaako ku se on niin pappa betalar.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
-Lemmyltä kysyisin mitä aikanaan Motörheadin ensimmäisellä Suomen keikalla tapahtui, kun piti putkasta asti käydä vauhtia hakemassa.

Löytyy vastaus tuohon herran elämänkertakirjasta, jota voin suositella lämpimästi. Erittäin hauskaa luettavaa.

Antti Miettiseltä pyytäisin, että voisitko poistua suosikkijoukkueeni ykkösketjusta, kiitos.

Minä taasen pyytäisin Anttia kertomaan tekemästään maalista.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Minä taasen pyytäisin Anttia kertomaan tekemästään maalista.

Tuon legendan haluaisin ehdottomasti itsekin kuulla. Ehkä joskus Miettisten joulu-/juhannusjuhlilla notskin ääressä J. Karjalaisen skeban säestämänä Antti tuon uroteon runon muodossa lausuu, ja olen toivottavasti paikalla. Sikälimikäli kutsu ei huku postissa, en kuitenkaan usko että kahden Minnesota Wildin paskan kauden, sekä olympialaisten ja ainakin yksien MM-kisojen heikon tuloksen kaataminen suoraan äijän niskaan olisi ollut liikaa.

Ei kai.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neiti Aika olisi mukava tavata ja kysellä siltä vaihteeksi vaikka säästä. Meteorologi Anne Borgströmiltä voisi taas tiedustella mitä tuo meinaa puuhailla sen jälkeen, kun illan sääkartat on saatu selviteltyä.

Paljon olisi erilaisia kysymyksiä, mistä Hessu Hopo hankkii maapähkinänsä jne.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
-Lemmyltä kysyisin mitä aikanaan Motörheadin ensimmäisellä Suomen keikalla tapahtui, kun piti putkasta asti käydä vauhtia hakemassa.

Tässä taisi olla sellainen tarina takana, että suomalainen kuski, joka oli omalla pikkubussillaan heittämässä bändiä keikkapaikalle/pois oli kovasti huolissaan etteivät retkut sotke hänen bussiaan ja selitti tätä erittäin huonolla tankero-englannillaan siihen pisteeseen asti, että pojat panivat aivan ranttaliksi...

Tuksulta kysyisin, että voitko jumalauta palauttaa sen mun wienerleikkeen tuohon mun pöytään?
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Yritin youtubesta löytää Ruuvit Löysällä eli the Fast Shown Dobermannia kun se tapaa Damon Hill:in. Niin minä sanoisin Damonille jos tapaisin...

-" Aie, Damon!"

Ei varmaan avaudu niille ketä ei ole nähnyt mutta heille voin sanoa: "ill get my coat..."
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos superpähkinöitä meinaat, niin niitähän kasvaa pensaassa Hessun takapihalla :o
Jep, noita tarkoitin. Nyt tarvitaan enää tietoa Hessun osoitteesta ja kuinka sinne pääsee :)

Aika mielenkiintoista olisi myös ratkaista ikuisuuskysymys ja kysellä joltakin edesmenneeltä suuruudelta millaista on ollut kuoleman jälkeen ?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Täräyttäisin Lena Meyer-Landrutille heti, että pannanko menemään ja mennäänkö panemaan ranskankielellä.

Hayley Williamsin tavattaessa ehkä kysyisin naikkosta laulamaan jonkun kipaleen minulle, vaikka I Only Wanna Be With You. Sitten pyytäisin nimmarin käteeni ja enkä kävisi enää ikinä suihkussa.

Ilya Kovalchukin tavatessa pyytäisin kaverin taivuttamaan minun sählymailani lavan.

Antti Miettistä... en välttämättä haluaisi edes tavata.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos tapaisin Tero Lehterän huuliparran, sanoisin sille, että sulla on tosi pahat peräpukamat.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Täräyttäisin Lena Meyer-Landrutille heti, että pannanko menemään ja mennäänkö panemaan ranskankielellä.

Hayley Williamsin tavattaessa ehkä kysyisin naikkosta laulamaan jonkun kipaleen minulle, vaikka I Only Wanna Be With You. Sitten pyytäisin nimmarin käteeni ja enkä kävisi enää ikinä suihkussa.

Kyllä mielestäni Hayleyllekin voisi laulamisen (voi kuinka moni biisi kelpaisi) lisäksi yllä olevan kysymyksen esittää ;)
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kysyisin Jutin tähdistökenttää pikaruokaloiden saralla. Kakkostähdistöön sitten oluet/limut/muut juomat.

Kalelta kysyisin, että kenen idea oli antaa palkinnon nimeksi Kalen kannu.

Villinä korttina sitten kyseltäisiin vitutuksen määrää Hitleriltä herran viimeisinä elinpäivinä. Mahtoi vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös