Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, onko nainen myös seksikäs?

  • 9 256
  • 20

Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, onko nainen myös seksikäs?

  • Kyllä

    Ääniä: 43 40,6%
  • Ei

    Ääniä: 63 59,4%

  • Äänestäjiä
    106

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, onko nainen mielestäsi myös seksikäs?

Minulla on tästä omakohtainen kokemus. Olen seurustellut naisen kanssa, jossa ei kertakaikkiaan ollut omiin silmiini mitään vikaa ulkoisesti. Oli kuin luettelosta otettu, joskus oikein hätkähdin, kuinka täydellinen jonkun kroppa voi olla. Myös luonne oli kiitettävän arvoinen.

Mutta ei sytyttänyt, ei yhtään. Sen sijaan kaikenlaiset vähemmän täydelliset huonoihoiset talttapersevinotissit saattavat herättää himon.

Mitämitä? Mitä on himon taustalla?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, onko nainen mielestäsi myös seksikäs?

Yhtä hyvä kysymys olisi se, että onko hangessa lunta.

No joo. Jos kaunis ja hyväkroppainen nainen sanoo, että mummiälest kalju päiset uus natsi miehet on ihanii, niin voin pidättää tunkkini.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitämitä? Mitä on himon taustalla?
Feromonit?

Luultavasti luonteenlaatu ja ennen kaikkea itsevarmuus on asioita jotka luo sitä seksikkyyttä. Kieltämättä on tullut nähtyä kauniita naisia, joissa ei silti ole suuren suurta vetovoimaa. Toki sitä katsoo, että onpas kaunis, mutta seksikkyys on hiukan muutakin. Myös kykyä lähettää ja vastaanottaa flirttiä ja pienillä eleillä ja katseilla ilmaista asioita.

Kai se sitten kumpuaa luonteesta pääasiassa... tai niistä feromoneista.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kuvailtu ei ole synonyymi sanalla seksikäs. Seksikäs on nainen, joka saa oikeasti katseen jäämään hetkeksi ja joka tuo mieleen seksuaalisen vireen. Hänessä täytyy olla joku koukku johon jää. Se taas ei välttämättä ole mitenkään sidoksissa ulkonäköön kokonaisuutena, vaan esimerkiksi hymy tai huulet.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Eihän hyvännäköisyys ole synonyymi seksikkyydelle. Ilmiselvintä tämä on tapauksissa, joissa nainen on luonteeltaan vastenmielinen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, onko nainen mielestäsi myös seksikäs?

...

Mitämitä? Mitä on himon taustalla?

Ensisilmäyksellä kaunis ja hyväkroppainen nainen voi antaa vaikutelman seksikkyydestä mutta tämä tunne voi karista ensimmäisen sanan tai lähemmän tutustumisen perusteella ja tällöin hän on "vain" kaunis ja hyväkroppainen nainen vailla tunteisiin vetoavaa tenhoa ja vetovoimaa. En siis pidä kaikkia kauniita ja hyväkroppaisia naisia seksikkäinä jollei heissä ole todellista vetovoimaa mikä veisi jalat alta ja pistäisi sydämen todella tykyttämään tuhatta ja sataa. Tämä todellinen vetovoima johtuu sitten muustakin kuin ulkonäöstä, toki ulkonäkö voi tukea tätä mutta jos hän ei sytytä tunteiden paloa niin eihän hän ole tuolloin muuta kuin kuoret.

Mitä himon taustalla on? Kyllähän minulla vaikuttaa todella paljon se millainen hän on ihmisenä, millainen persoona hän on ja kuinka tunnetasolla ajatuksemme käyvät yksiin. Moni kakku päältä kaunis ja silkkoa sisältä...

Minun kohdalla seurustellessa tunne ja persoona ajaa ehdottomasti sen ulkokuoren edelle. Jollen seurustelisi niin jopa seksuaalinen kanssakäynti naisen kanssa, joka ei ole silmissäni aistillinen ja joka ei viritä minua uudelle tasolle tuntuisi ikävältä ja jopa vastenmieliseltä puuhalta. Mielummin olen vaikka ilman seksiä kuin harrastaisin seksiä naisen kanssa joka ei ole muuta kuin kaunis ulkokuori vailla syvyyttä ja todellista vetovoimaa.

vlad.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
On tullut noita kauniita hyväkroppasia naisia nähtyä, jotka hyvin pukeutuneena saa katseen jäämään ja hieman kuolaamaankin. Eli on jollain tavalla seksikkäitä. Omasta mielestäni se kokonaispaketti ratkaisee kuitenkin enemmän. Luonne on tärkein asia tässä suhteessa. Eli vastasin ei. Oma eukko on ihan perustasoa, mutta vitun seksikäs omasta mielestäni ja sehän riittää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä ja ei, riippuu ihmisestä. Ei tuohon voi vastata joko tai.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Persoona. Itsevarmuus. Pilke silmäkulmassa.

Ei tuohon kysymykseen voi vastata kyllä tai ei. Voi olla seksikäs tai sitten ei.
Se on juuri näin. Seksikkyys huokuu itsevarmuudesta ja myös tuo pilke silmäkulmassa täytyy ottaa huomioon. Siksi nainen voi olla persoonallinen ja lievästi ylipainoinenkin ollen silti seksikäs. Joku kauni ja hyvällä kropalla varustettu nainen voi antaa kylmän vaikutelman eikä ole tällöin seksikäs. Otsikon kysymyksen asetteluun voi vastata oikeastaan vain "ehkä".
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Teknisesti esimerkiksi monet missifinalistit ovat kauniita ja hyväkroppaisia yleisten, hyväksyttyjen länsimaisten kauneusparametrien mukaisesti. Silti aniharva on oikeasti seksikäs, vaikka visuaalisesti esteettinen olisikin. Vähän sama kuin katselisi kaunista patsasta tai silmää miellyttävää muotoilua ilman, että se herättäisi intohimoa - tai himoa.

Ja vaikka kaunis ja hyväkroppainen nainen olisikin etäältä katsottuna seksikkään oloinen, niin persoona ja karisma pitkälti ratkaisevat seksikkyyden. Jos nätti naama on koko ajan nyrpeästi norsunvitulla ja suusta tulee jotain johannatukiais-tason monologia, niin sillä on sama palleja kurtistava vaikutus kuin uimisella kylmässä joessa.

Toki puhdasta himoa voi tuntea johonkin naiseen odottamatta ja äkillisesti, vaikka ei pitäisikään tätä seksikkäänä ja tietäisi tämän tuovan lähinnä ongelmia, mutta tällöin lienee kyse mainituista feromoneista, jotka sattuvat jostain syystä osumaan kohdalleen tavallistakin voimakkaammin. Mutta feromonien aiheuttama himo on eri kuin pidemmän aikavälin seksikkyys, joka välittyy eleistä, liikkeistä, asenteesta ja silmien viekoittelevasta pilkkeestä.

Ns. "tavallinen" nainen voi kantaa kehonsa kauniin ryhdikkäästi ja itsevarmasti ja aiheuttaa lähialueen miehissä äkillisiä ajatuksien katkeamisia, ja vastaavasti ns. mallin mitoissa oleva neitonen voi jättää täysin kylmäksi. Selittämättömiä ovat biologian ja kulttuuristen mieltymysten tiet.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jo on kysymys.

Ei kai tuohon voi muuta sanoa, kuin sen että kaunis ja hyväkroppainen nainen saattaa olla seksikäs mutta saattaa yhtä hyvin olla olemattakin.

Yhteenveto minun osaltani: Riippuu täysin naisesta ja sen kummemmin ei tuota jaksa edes lähteä analysoimaan. Jos on seksikäs niin sitten on, jos ei ole niin minkäs sille voi.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Jos puhutaan yksinään ulkonäköseikoista niin yleinen olemus ratkaisee, ryhti, kävelytyyli, asento yms. Hyvännäköinenkin ihminen voi olla varsin epämielenkiintoinen jos on pää ja hartiat kyyryssä ja kävellään jotenkin vähän sinnepäin, lähinnä vaan yrittäen pysyä pystyssä. Ne pienet eleet!
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Onhan näitä naisia, jotka täyttävät kaikki kriteerit, mutta eivät silti pääse edes sääleistä jatkoon. Vaikkapa Zooey Deschanel kalansilmineen ei saisi minua laittamaan tikkua ristiin tai tuikkaamaan sitä muuallekaan, mutta kenties tilanne muuttuisi jos jostain syystä tutustuisimme, ja neidon luonne sitten riittäisi.

Sitten taas on niitä, jotka eivät täytä melkein mitään niistä kriteereistä jotka on omassa päässään osannut asettaa, mutta varsinkaan lähietäisyydellä ei meinaa pystyä pitämään näppejään erossa. Toistan Raikkaan Tediä: feromonit? Ja korotan mainitsemalla geeniperimäpohjaisen evolutiivisen imperatiivin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuoruuttaan kun muistelee, niin naisia oli karkeasti jaoteltuna kahta sorttia: niitä, joihin ei ollut mitään saumoja sekä niitä, jotka eivät kiinnostaneet. Usein tuli tähdättyä hieman liian korkealle. Vähemmän ronkeli ystäväni oli teini-iässä pukilla harva se ilta, kun minä jatkoin sen täydellisen metsästystä.

Välillä tuli kyllä livettyä noista ihanteista. Joskus on tullut ajateltua pelkästään mulkullaan ja puikotettua akkoja, joista on sekä kauneus että seksikkyys ollut aika kaukana. Eli jotkut -monit ovat vieneet miestä. Jo siinä sutiessaan on tiennyt, että seuraavana päivänä odottaa itseinho.

Iggy Pop tiivisti tuon toiminnan hyvin:
In searching for a meaningful embrace
Sometimes my self respect took second place
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vastasin kyllä, mutta piti vastata ei. Ulkonäöllä on vain pieni osa seksikkyyden määrittelyssä. Persoona on se tärkein asia, jonka perusteella ihmisen voi määritellä.

Otetaan julkkismaailmasta pari esimerkkiä: Scarlett Johansson ja Emma Stone. Kummatkin edustavat miesten tämän hetkisiä päiväunia, ja vaikka kummallakin on ulkonäköä ja seksikkyyttä lähes rajattomasti, ovat heidän persoonansa tyystin erilaiset.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Yksi seksikkyyden osa-alue on vielä mainitsematta. Olen itsekin tavannut muutamia naisia, jotka ovat kauniita ja älykkäitä, mutta: ne ajatukset tulevat sieltä suusta niin vastenmielisellä äänellä (honotus, piipitys jne.), että seksikkyys katoaa saman tien. Oikea äänenväri korvaa ainakin minulla ulkoisia puutteita, ei kuitenkaan luonnevikoja.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puuttuu kyllä kolmas vaihtoehto.

Joskus riittää kun mimmi tulee kylpytakissa pyyhe päässä pyörimään eteen niin avot. Toisinaan joku viimeisen päälle pyntätty ei aiheuta muuta kuin sen maali+helymäärän kauhistelua.

Tilanteesta kiinni. Seksikkyys on niin helvetin monta juttua. Tyhmyys on antiseksikästä. Itsevarmuus päinvastoin. Ylimielisyys on sitten jotain siitä väliltä.

Hyvä perse on hyvä perse ja se aiheuttaa ainakin mulle aina likaisia ajatuksia. Mutts ei siinä tilanteessa mitään seksikästä ole.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Nainenhan on hyväkroppaisena ja "kauniina" ehkä haluttava seksuaalisesti, mutta varsinainen seksikkyys ei ole pelkkä kroppa.

Kyllä se itse seksikkyys tulee siitä, että hyväkroppainen nainen osaa kehoaan esittää oikeassa valossa eikä yritä näyttää siltä miesten märältä päiväunelta esim. rintoineen, jos niitä boobseja ei edes ole mitä näyttää! Tähän yhdistettynä huumorintaju ja mahdollisuus järkevään keskusteluun, niin avot. Se on Mr. Väijyn mielestä seksikkyys. Saa ol erimielt muttei o pakko...
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä se itse seksikkyys tulee siitä, että hyväkroppainen nainen osaa kehoaan esittää oikeassa valossa eikä yritä näyttää siltä miesten märältä päiväunelta esim. rintoineen, jos niitä boobseja ei edes ole mitä näyttää! Tähän yhdistettynä huumorintaju ja mahdollisuus järkevään keskusteluun, niin avot. Se on Mr. Väijyn mielestä seksikkyys. Saa ol erimielt muttei o pakko...

En ole eri mieltä. Itse asiassa ajattelen, että liika on liikaa ja liika ei ole kovin seksikästä. Niin kuin niin monen muunkin mielestä se todellinen seksikkyys lähtee mimmin persoonasta, ilmeistä, eleistä, kyvystä flirttailla. Älykkyys on seksikästä, vaikka edessäni olisi minkä näköinen nainen, jos tämä osoittautuu täydelliseksi tyhjäpääksi, en koe tätä naista seksikkäänä.

Kauneusihannehan puolestaan vaihtelee ja itse kallistun tuonne "old-schooliin", eli mieluummin kropaltaan sellainen terveen ja luonnollisen näköinen, kuin tällainen aliravittu malli/missi-ihanne, joka tuntuu olevan nykyään valloillaan. Botox, silikonit sun muut hömpötykset ja ylimeikkauksen puolelle meno ei tehoa muhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös