Jos Ässät voittaa mestaruuden, niin minä lupaan...

  • 9 273
  • 34

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muistattekos mainoksen "jos tämä saa ruuan maistumaan ruuan hyvältä, niin minä lupaan... DA-DA-DA-DAAA!" ja kaveri juoksi alastomana jonnekin teatteriin vetämään kapelimestarin paikalta konserttia? Joten:

Jos Ässät voittaa mestaruuden tänä vuonna, niin minä lupaan:
Hillua viikon täydellisen onnellisessa hönössä ympäri Satakuntaa ja laulaa Patasydäntä ääni käheänä. OK, yli viikon.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lupaan juoda rahani ja olla syömättä sen vuoksi kunnon ruokaa ainakin viikon ajan. Lupaan tehdä kuperkeikan Kauppatorin asfaltilla. Lupaan sammua baariin, heh.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Ihan tällainen perussetti:

...Lupaan ottaa ässälogo-tatuoinnin.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lupaan olla paikalla kansanjuhlassa porin torilla.

Mutta mitään juhlan valmistelua ei saa aloittaa ennen kuin sarja on ohi (vrt. Torino ja leijonat)
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
JustinCase kirjoitti:
Ihan tällainen perussetti:

...Lupaan ottaa ässälogo-tatuoinnin.

Sama tuli aamulla jo mieleen. Hassua, viela joulukuussa, kun tuli ensi kertaa mieleen ajatus mestaruusmahdollisuudesta, pidin ajatusta jopa itsestani hauskalta.

Nyt ei naurata. Pata olkavarteen jos mestaruus tulee.
 

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rakas ystäväni, nimimerkki Prt Sc hankkii kääpiöponin jonka nimeksi hän antaa "Korppari". Tämän jälkeen hän kulkee Turusta Isomäkeen aina pelkästään Korpparilla. Esim. torstai iltojen 18.30 peleihin hän joutuu satuloimaan Korpparin jo hyvissä ajoin tiistai aamuna ehtiäkseen otteluun.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Levonen kirjoitti:
Rakas ystäväni, nimimerkki Prt Sc hankkii kääpiöponin jonka nimeksi hän antaa "Korppari". Tämän jälkeen hän kulkee Turusta Isomäkeen aina pelkästään Korpparilla. Esim. torstai iltojen 18.30 peleihin hän joutuu satuloimaan Korpparin jo hyvissä ajoin tiistai aamuna ehtiäkseen otteluun.

Kyllä. Ponin tulee olla luonnolliselta väriltään punamusta ja ponin päätä pitää somistaa jenkkisiili- tyyppinen kampaus. Itse nykyään turkulaisena voin luvata, että matkateko Korpparilla tulee olemaan kovin aikaa vievää puuhaa. Töihin ei siis yksikertaisesti aika enää riitä.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jaa-a. Lupasin vetää irokeesin jo siinä tapauksessa että ässät pääsee mitaleille. Joo. Se on sitten työn alla. Mitäs muuta voisin luvata? Ensimmäinen JA-kirjoittaja, joka pongaa minut ja kohteliaasti esittelee itsensä, saa oluet.

Paskat. Kaksi ensimmäistä kirjoittajaa. Muistakaa silti, että opiskelijabudjetti.
Lisäksi lupaan jörnäistä tyttöäni ainakin puoli tuntia.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
JustinCase kirjoitti:
Ihan tällainen perussetti:

...Lupaan ottaa ässälogo-tatuoinnin.

Jätkien kanssa tuli jo viime lauantaina Oulussa "vedettyä nimi" tollaseen paperiin.

Pitäskö noita tatuointiaikoja alkaa varaamaan, että saa omansa järjettömän ruuhkan vuoksi edes ennen juhannusta...
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Finaalipaikasta lupasin muuttaa tukkamuotia. Parturi onkin varattu jo huomiselle.

Mestaruudesta taisin luvata ostaa pullon sinistä Johnnie Walkeria. Se sitten komeilee hyllyssä seuraavan pojan saapumiseen saakka. (oli sitten oma sinappikone tai the nakkipata)
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Mietin jo kun Ässät pääsivät pleijareihin että mestaruudesta pata-tatuointi. Eli sen otan. Lisäksi lupaan pitää koko kesän Ässien lippua salossa. Ei ehkä mikään paha nakki, pidän sitä jo. Täällä Oulussa se tuntuu erityisen hyvälle.

Ohikulkijat huutelee jotain kummallista mulle??
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Levonen kirjoitti:
Minä teetän itsestäni jätti kokoisen julisteen kotini seinälle, jossa olen pukeutunut Markku Tähtisen Lukko paitaan.

Voin lainata paitaa, viime kauden Markun Lukko-gameworn löytyy kotoa...
 

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Boris kirjoitti:
Voin lainata paitaa, viime kauden Markun Lukko-gameworn löytyy kotoa...

Itselläni on Markun #46 lukkopaita, ilman nimeä kylläkin. Kyseessä on lahja eräältä Raumalaiselta yrittäjältä joka sponssasi Lukkoa, eli ko. paidassa on kaikki mainokset jne. Haluan muuten huomauttaa, että tämä ei ole mitään ihme "Juudas" vittuilua. Markku on loisto pelaaja ja toivotan hänet lämpimästi takaisin pataan!
 

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Ernesto Peli kirjoitti:
Jätkien kanssa tuli jo viime lauantaina Oulussa "vedettyä nimi" tollaseen paperiin.

Pitäskö noita tatuointiaikoja alkaa varaamaan, että saa omansa järjettömän ruuhkan vuoksi edes ennen juhannusta...

Kannattaa alkaa varaamaan aikaa.Tämä on nimittäin tuleva kesän muoti, jos Suuri Oluttuoppi Poriin menee. Olen kuullut huhua. Allekirjoittaneelle se ei kyllä sovi.
 

Juhavaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
LUPAAN ÄSSÄJUHLIIN KAPTEENI LAMMISEN LENTÄVÄN ROCK N ROLL CIRKUKSEN matkakuluilla

noniinno...tietenkin lupaan!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jurvanen kirjoitti:
.
Lisäksi lupaan jörnäistä tyttöäni ainakin puoli tuntia.


Mä vedän sun tyttöäsi tunnin ja sen jälkeen tota edellisen kirjoittajan ponia kaksi tuntia.

Aivan loisto homma myös suomalaiselle jääkiekolle että seura pienestä kaupungista selviää finaaleihin.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Tukkamuotini on yksipuolinen, joten irokeesia en saa aikaan, joten LUPAAN:

muistuttaa raumalaisia ystäviäni Ässien saavutuksesta jatkuvasti, kunnes Lukko pystyy samaan...

No, noinhan mä teen joka tapauksessa! ;-)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Eiköhän sitä yksi porilainen Lukko-fani pyöri Porin torilla Lukko-paita päällä muiden juhliessa.. Ja tuota pata-tatuointia en ota! Kannattaa kysyä Ulvilasta tai Etelä-puistosta sellaista tukku-hintaa noille tatuoinneille. Voi saada halvemmalla. Eipä käy tatuoijia kateeksi. Ei mitään monipuolista kuvien tekoa. 15 min ja NEXT!
 

JanJ

Jäsen
kolmen naisen kopla lupasi ottaa patalogot takapuoleen jos ässät voittaa mestaruuden. ja tämä siis ennen pleijarien alkua, hivenen pilkkaa äänessään. nyt kolmikolla on pelko kirjaimellisesti perseessä. ja homma on sovittu niin että minä lupaan mestaruuden tullessa maksaa ne, ja naiset ne todellakin ottavat. hienoa. kuvat nettiin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jurvanen kirjoitti:
Jaa-a. Lupasin vetää irokeesin jo siinä tapauksessa että ässät pääsee mitaleille. Joo. Se on sitten työn alla. Mitäs muuta voisin luvata? Ensimmäinen JA-kirjoittaja, joka pongaa minut ja kohteliaasti esittelee itsensä, saa oluet.
Pitäisikö sitten kaikkia hallin 5000 irokeesipäätä mennä nykäisemään hihasta ja kysyä sattuisiko herra olemaan Jurvanen?

Niin, itselleni vaimokulta leikkasi jo eilenillalla tuollaisen kampauksen kun tuli töissä se luvattua. Ja myös keskimmäinen poikamme halusi Ässäjuniorina liittyä samaan tukkamuotiin.

PS. JanJ, kenestä kolmen leidin koplasta on kyse? Onko kenties tuttuja?
 

JanJ

Jäsen
korkki kirjoitti:
PS. JanJ, kenestä kolmen leidin koplasta on kyse? Onko kenties tuttuja?
Lasteni äiti ja pari sen kaveria. Etenkin toinen sen kavereista oli ennen pleijareita sellanen "joo ässät niinpäniin" mutta nyt niin vaan kuunteli radiosta viimeisen kärppämatsin ja tukki messengerin tuuletuksillaan. Ässähuuma tarttuu kaikkiin.
 

wohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
lupaan teettää kirjan ottamistani kuvista Ässien kotipeleistä playoffien aikana ja laittaa sitä myyntiin lähes omakustannehintaan.
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Joo pata-tatska pistetään, jos MESTARUUS tulee! Ja vieläpä täällä nykyisessä kotipitäjässäni kärppälandiassa... Saas nähä mitä tatuoija sanoo;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös