Pitäisikö IFKn tehdä Pelicansit ja valittaa Hoviin? Se, että tuo vanha surkea Liigatuomari Pajula ja uninen tilannehuone eivät nyt nähneet mitään, ei ole vielä koko totuus. Tosin olisiko sellainen valitus turhaa sytykettä Lahelle?
Kun tuo ei ole lähelläkään kyynärpäätaklausta. Käsi on kiinni kropassa osumahetkellä ja vasta taklauksen jälkeen, käsi irtoaa kropasta. Kyynärpää ei osu päähän, ei lähelläkään.
Tosin olisiko sellainen valitus turhaa sytykettä Lahelle?
Tutkintapyyntöjä on turha leimata "itkemiseksi"
Pahoittelen virhettäni.
Toki tässä puhun vain omasta näkökulmastani ja ymmärrän kantasi. Mutta mielestäni jos kokee vahvasti, että virhe on tapahtunut, miksi sitä ei kannattaisi viedä käsittelyyn?
Jos rike todetaan, saman pelikiellon tekijä olisi saanut kuitenkin, jos tuomaristo olisi ollut ottelussa tilanteen tasalla.
Niin mäkin, ja muutenkin sitä mieltä että näissä peleissä pelataan ja jatketaan vaikka sitten pikkuvamman kanssa, jos vaan pystyy ja kykenee.Oikeus on oikeus ja ymmärrän mitä sanot, mutta mä oon aina tykännyt enemmän siitä, että purraan hammasta ja voitetaan homma kentällä, ei kabineteissa. Se on Liigan häpeä, jos eivät kykene niitä virheitä itse havaitsemaan.
Niin mäkin, ja muutenkin sitä mieltä että näissä peleissä pelataan ja jatketaan vaikka sitten pikkuvamman kanssa, jos vaan pystyy ja kykenee.
Mut tosta tilanteesta niin hyvä kuva ja osumahan tulee leukaan eli päähän, eikä mitään pää alhaalla menoa ole, joten...
Väittääkö joku vielä, ettei osu päähän:
Suoraan kupoliin. Eihän tuota selvempää osumaa voi ollakaan! Kännissäkö siellä tilannehuoneessa ollaan?Tuolta liigaketjusta vielä niin saadaan kuvat tännekin kuntoon. Propsit @Petrell#32
Käsittämätön tulkinta tilannehuoneelta.
Toisinpäin tuo Lehterän tilanne, niin Niemelä olisi tehnyt varmasti jo rikosilmoituksen tapahtuneesta. Melko absurdina kyllä näyttäytyy ne Motinin aiemman ylipitkät pelikiellot jos tuosta päivänselvästä pääosumasta ei tule mitään.
Ei osu kyynärpää. Otin kuvakaappauksen talteen mistä kyllä näkyy että olkapää osuu ensiksi päähän ja sitten muu vartalo. Muistaakseni Motin sai samojen vartalokohtien osumasta viisi penaltia joku kausi sitten. Oli miten oli niin se oli kyllä päähän kohdistunut taklaus -ainakin kuvan perusteella. Oliko se nyt ihan sallittua?
Itse näen niin, että siinä oli jo kova jäähysuma ja tuomareilla ei vaan pitänyt pokka. Hyvittivät sitten vähän takaisin siinä Nättisen jäähyssä. Pääasia että ei ilmeisesti tullut Jorille aivotärähdystä… mutta senhän näkee sitten varmuudella vasta lauantaina.
Tampereella kaksi selvää paitsiomaalia ja nyt tämä suoraan päähänkohdistuva taklaus (eikä Tapparan väärästa vaihdosta tullut maali joka vei IFK:lta mestaruuden ole suinkaan unohdettu). Ei näytä hyvältä Liigan, kurinpidon ja tuomaroinnin suhteen. Taitaa olla alkkisfaijoja muuallakin kuin meillä.Suoraan kupoliin. Eihän tuota selvempää osumaa voi ollakaan! Kännissäkö siellä tilannehuoneessa ollaan?
Täyttä asiaa tässä jutussa:
Näkökulma: Kaksi pommia, käsittämättömän erilaiset tuomiot – Liigan kurinpito on selityksen velkaa
Tuomaritoiminta on puhuttanut playoffeissa. Nyt ihmetyttää myös kurinpito, kirjoittaa Vesa Parviainen.www.iltalehti.fi
En osaa kirjoittaa riittävän painokkaasti kuinka käsittämätön juttu tää on. Ei pelkästään se että pieneltä ruudulta katsottuna Jordanin taklaus on omaan silmään jopa rangaistavampi vaan sekin että tilanteen sivuuttamiseen ei anneta edes paskoja perusteluita.Täyttä asiaa tässä jutussa:
Näkökulma: Kaksi pommia, käsittämättömän erilaiset tuomiot – Liigan kurinpito on selityksen velkaa
Tuomaritoiminta on puhuttanut playoffeissa. Nyt ihmetyttää myös kurinpito, kirjoittaa Vesa Parviainen.www.iltalehti.fi
Lindroth ajettiin ulos, Jordan ei saanut edes kakkosta. Aika laaja on skaala, enkä sano että Jordania olisi pitäny ajaa ulos, sen enempää ku Lindrohtiakaan. Mutta joku yhdenmukaisuus näissä olisi hyvä olla.Täyttä asiaa tässä jutussa:
Mä väitän, että edelleen Motin on kokenut Liigan puolelta suurimman oikeusmurhan. Sitten Ritchie ja Komarov läpsyttelyistään missä yleinen paine (=ulina) toi pitkää pelikieltoa.Toisinpäin tuo Lehterän tilanne, niin Niemelä olisi tehnyt varmasti jo rikosilmoituksen tapahtuneesta. Melko absurdina kyllä näyttäytyy ne Motinin aiemman ylipitkät pelikiellot jos tuosta päivänselvästä pääosumasta ei tule mitään.
Ei näistä kannata IFK:n valittaa mihkään tietty. Hienosti Lehterä kuittasi.Mä en lähtisi valittamaan. Itkeminen ei yleensä lätkähommissa lämmitä. Tulee mitä tulee ja jos ei tuu mitään niin otetaan tästä meille voimaa.
Edit: Mun mielestä Jorsti tuli jo tästä voittajana ulos, jos tosiaan totesi otteluvalvojan meuhkaukseen vain lakonisesti ”okei”
Odotan kyllä nyt niitä Maestron yv kuvioita ja tasonnostoa erityisesti sinne. Ja toisaalta Lehterä ei myöskään ollut peleissä 1-2 odotetulla tasolla.Hyvää kuvamateriaalia ja näkyykö peräti pumppuliikettä jaloissa?
Lehterään tämä sarja ja kevät ei kaadu, odotan erittäin väkevää ja hyvää huomista, lauantai-illan kotipeli tuossa paikassa.