Totta. Tosin alussa Mikke oli laituri.Mites Granlund?
Totta. Tosin alussa Mikke oli laituri.Mites Granlund?
Jorgos, sillä nimellä olen joskus kuullut kutsuttavan. Tiedä sitten onko parempi?Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Sanoisin, että tuo on huomattava parannus.Jorgos, sillä nimellä olen joskus kuullut kutsuttavan. Tiedä sitten onko parempi?
Itsellä ollut aina sama, en tykkää. Minulle tulee vibat jostain halvasta kortsumerkistä.Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Siinä Jorille haastetta. Nyt sen Rauman Lukon pitää sytyttää. Tervetuloa kotiin.
Menisikö "Jorde" tai sitten vaan yksinkertaisesti "Jorma"?Samaa mieltä. Jorsti kuulostaa tyypiltä, joka kutsuu äitiään ”äiskäksi”.
Mä luulin joskus way back, että se oli Jortsi, mutta tuo Jorsti on kyllä vielä ankeampi. Etunimestä saa tosiaan väännettyä vaikka Jorman, sukunimestä Lerssin. Mites Lärä? Lörssön? Sörsselssön? Jokke-pappa?Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Jore.Menisikö "Jorde" tai sitten vaan yksinkertaisesti "Jorma"?
Lausutaanko latinolaisittain horhe? Muuten tulee mieleen Cheekin kadonnut kolmas veli.Jore.
Vai laitetaanko suoraan Escobar? Kyllä nyt saatana pitää huumorin tähän meillä venyä.Menisikö "Jorde" tai sitten vaan yksinkertaisesti "Jorma"?
Ilman muuta, tai Pablo. Sytyn ihan kympillä siitä että kesäkuun ongelmana on millä nimellä ykkössenaa kutsutaan. Viime kesänä oli isompiakin haasteita.Vai laitetaanko suoraan Escobar? Kyllä nyt saatana pitää huumorin tähän meillä venyä.
Jorkku voisi olla hyvä.
Ei kyllä tosiaan ole sellainen mitä helvettiä fiilis kuin vuosi sitten. Lienee se kuuluisa lausahdus ”eteenpäin on menty” osuva. Vaikka kyllähän me tiedetään että aina kaikki voisi olla paremmin ja mitä tahansa voi tapahtua.Ilman muuta, tai Pablo. Sytyn ihan kympillä siitä että kesäkuun ongelmana on millä nimellä ykkössenaa kutsutaan. Viime kesänä oli isompiakin haasteita.
Aa, en ole tuosta räppipallosta ollut oikein kartalla viime vuosikymmeninä.Jorkku on ollut varattu Michael Jordanille kasarin lopusta lähtien, joten mieluummin ei.
Älä unohda, että coach Pomo Ojanen tuli samalla dösällä Lehterän kanssa, joka kaiketi vastasi Ilveksessä ylivoimasta? Eli sen osaston on ikäänkuin pakko mennä eteenpäin viime kaudesta.Paras tilanne olisi tietysti se, että valmennus kehittyisi viime kaudesta ja saisi sanomansa perille viime kautta paremmin. Siihen päälle Lehterän taidot, niin "Ma ma ma ma!", ja Flamethrower soimaan.
Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Voisiko lempinimenä toimia ihan vaan Sami?Samalle tunkiolle voisi heittää Lepistön "Leppä" lempinimen. Kaveri ei ole narri enää, uutta nimeä kehiin.
Miten kun aikaisemmassa uutisessa sanottiin tämän ja Lepistön olevan jokerien kasvatteja? Onko tässä joku Bergenheim-pykälä?Selkeästi meidän mies.
Mikä HIFK:ssa sytyttää?Jori Lehterä paljastaa, miksi valitsi HIFK:n – yksi asia mullistaa perheen arjen
”Paperilla tässä on kaikki kohdillaan”, sanoo HIFK:hon siirtynyt Jori Lehterä.www.is.fi
– Onhan siinä nyt se asetelma: stadilaiset, Stadin kingit vastaan muut. HIFK:ssa on aina sellaista sopivaa ylimielisyyttä, minkä takia landet haluavat pölläyttää juuri HIFK:ta. Siksi HIFK:ta vastaan pelaaminen sytyttää aina enemmän kuin vaikkapa Rauman Lukko. Niin se vain menee, Lehterä sanoo.
– Lisäksi se vaikutti, ettei minun tarvinnut änkeä joukkueeseen. Seura aidosti halusi minut. Heillä oli tilausta mun tyyliselle pelaajalle.