Olemalla liian hyvä? Onhan se niinkinOnko siitä edes viikkoa kun tällä palstalla puhuttiin, jos vika onkin Lehterässä kun ketjukaverit ei loista. Niinpä niin.
En olisi ikinä uskonut mutta Hakin jälkeen on vihdoin löytynyt Calle Branderin koulusta melkein, siis melkein samanlainen aivo. Toki Hakki osasi ottaa lämpöä mikä aina lämmittää meitä vanhoja faneja. Mutta annetaan vielä aikaa, kuitenkin eka kausi edareissa Jorilla.
Ai ai, kuinka kivaa niillä onkaan ensi kaudella samassa ketjussa! Tämä viesti sisältää toiveajattelua.Huuhtasella ja Lehterällä on joku ihmeellinen ”rakkaudesta se hevonenkin potkii” -suhde keskenään.
Huikea pelaaja. Mikä upeinta ja karmeinta vihulaisten kannalta niin itse väitän Lehterältä löytyvän vielä yhden vaihteen lisää, kun panokset ovat tapissa. Kenenkään en vaihtaisi Jorstia Liigassa.
Selkeesti. Jotain ne tietää mitä me ei, vielä.Huuhtasella ja Lehterällä on joku ihmeellinen ”rakkaudesta se hevonenkin potkii” -suhde keskenään.
”Tapahtui se klassinen. Laskin kaikki lavat, ja kun ei ollut yhtään lapaa vapaana, mietin, että ei v*ttu, pitää tehdä itse”, Lehterä tarinoi naureskellen.
Jos vasta ollaan ajatuksen tasolla niin myöhässä on.Lehterä omasta maalistaan.
Tobbari voisi pikkuhiljaa jo lämmittelmään Jorille ajatusta jatkosopimuksesta nykyisen paperin perään.
Luulen, että Jorsti olisi helppo pitää meillä. Kyllä mä vuodella tuota sopparia uskaltaisin pidentää. Riippuu varmaan osittain Granlundin suunnitelmista. Nykyinen NHL soppari loppuu samaan aikaan kuin Lehterän nykyinen IFK soppari.Tobbari voisi pikkuhiljaa jo lämmittelmään Jorille ajatusta jatkosopimuksesta nykyisen paperin perään.
Ei kai nyt sentään. Jorstilla siis on jo paperi ensi kaudesta, ja jatkosopimusta kaipailin kaudelle 2025-26.Jos vasta ollaan ajatuksen tasolla niin myöhässä on.
Näillä näytöillä pitää olla hereillä. Narrit lienee Liigassa jo 25-26.Ei kai nyt sentään. Jorstilla siis on jo paperi ensi kaudesta, ja jatkosopimusta kaipailin kaudelle 2025-26.
Ja itseä ei ainakaan pelota tippaakaan että Jorsti sinne haikailisi.Näillä näytöillä pitää olla hereillä. Narrit lienee Liigassa jo 25-26.