Tuuletus oli hyvä läppä. Olikohan tässä jotain jengin inside-vitsiä taustalla.
Raskin suuntaan meni vittuilut.
Hieno mies! Käytännössä koko sporamatkan himaan hymyilytti tuo Jorstin tuuletus kun sitä fiilisteli päässä! :DJorstin mietteitä HIFK:n tämän hetken peli-ilmeestä ja hieman tarinaa Rask-tuuletuksesta. Sanon vielä kerran: Aika velikulta!
HIFK-tähti Jori Lehterä tuuletti historiallista maalia erityisellä tavalla: ”Täysi kopio” – jäähallin käytävällä dramaattinen välikohtaus
Jori Lehterä löi HIFK:n KalPa-voitossa pöytään tehot 1+1. Ennen ottelua jäähallin käytävällä nähtiin dramaattinen välikohtaus.www.is.fi
Joo se oli maaginen! Mä tipuin totaalisesti Nordiksella siihen ja Raskin vastatuuletukseen vaihtoaitiossa!!! Tsiigaan sitä edelleen repeatilla HIFK:n instasta! Hieno henki ja fiilis jengissä!Hieno mies! Käytännössä koko sporamatkan himaan hymyilytti tuo Jorstin tuuletus kun sitä fiilisteli päässä! :D
Joo se oli maaginen! Mä tipuin totaalisesti Nordiksella siihen ja Raskin vastatuuletukseen vaihtoaitiossa!!! Tsiigaan sitä edelleen repeatilla HIFK:n instasta! Hieno henki ja fiilis jengissä!
En tiedä näkyykö tämä jos ei ole IG:tä mutta tässä tuo Jorstin maali ja tuuletus. Valitettavasti Raskin reaktio on toistaiseksi vain omilla verkkokalvoillani.Linkkiä tänne tuosta IG-jutusta!
Meille joilla ei IG:tä ole.
En tiedä näkyykö tämä jos ei ole IG:tä mutta tässä tuo Jorstin maali ja tuuletus. Valitettavasti Raskin reaktio on toistaiseksi vain omilla verkkokalvoillani.
Mun mielestä Jori Lehterä pelasi perjantaina 8.12 tiensä IFK-fanien sydämiin. Ainakin mulla läikähti jotain täällä sisällä. Upea ukko ja aivan ylikylän jätkä tähän sarjaan. Jori näyttää välittävän tästä seurasta. Tuulettaa maaleja kuin nuori urho! Hienoa Jorsti!
Kyllä. Itkettää ja naurattaa yhtä aikaa monenlaisissa keskustelupalstoissa olleet spekuloinnit, että jalka ei riitä ja kehäraakki. Noh, tuleehan sekin päivä vielä tapahtumaan, suunnilleen 2034. Käsittämätön syöttelijä ja kulmaväännöissä paras näkemäni pelaaja ikinä, koskaan, missään.
Sanasta sanaa samaa mieltä.Mä kuulun niihin, jotka ovat olleet tyytyväisiä Lehterän pisteisiin, mutta en niinkään hänen varsinaisiin kokonaisvaltaisiin peliesityksiinsä. En kylläkään ole ollut mitenkään huolissani, koska mulla on ollut koko ajan tiedossa, että kokeneiden pelaajien pääfokus on keväässä. Runkosarja on suurimmaksi osaksi pakkopullaa n. lokakuun puolivälistä suurin piirtein vuodenvaihteeseen asti. Perusteluni tämän ajanjakson valinnalle ovat seuraavat: alkuinnostus on ehtinyt laantua, peli kulkee "riittävän hyvin" henkilökohtaisella ja joukkuetasolla, loukkaantuminen veisi ison osan runkosarjasta ja oikeasti sytyttäviä pelejä on vain silloin tällöin. Pääasiassa homma on pimeässä tapahtuvaa peruspuurtamista. Vuodenvaihteen jälkeen hommaan tulee uutta virtaa, koska myös sarjan muiden pelien seuraamiseen tulee uutta mielenkiintoa johtuen siirtorajan umpeutumisen lähestymisestä. Samaan aikaan alkaa piirtyä kuva siitä, millaisessa tilanteessa oma jengi on, myös suhteessa muihin. Kokeneet pelaajat tietävät, että kevättä kohden tason pitää nousta ja heidänkin kokonaisvaltainen fokuksensa kasvaa. Tämä kaikki ei siis ole kritiikkiä Lehterälle, vaan on enemmän tai vähemmän kaikkien kokeneiden pelaajien "ongelma", jos tilanne yhtään sen sallii. Eikä kyse ole edes mistään asennevammasta, vaan ymmärryksestä ja kokemuksesta. Ei höntyillä. Ja se sitten näkyy joskus vähän turhan vajaana pelaamisena, ainakin mun makuuni.
Lehterä oli eilen todella hyvä. Ihan poikkeuksellisen energinenkin. TPS- ja Pelicans-pelit olivat hyvä muistutus kaikille, että on huomattavasti kivempi voittaa kuin hävitä. Perjantain Kärpät-peli oli vielä kirsikka kakun päälle ja lauantaina näimmekin sitten aivan erilaisen HIFK:n kuin ehkäpä kertaakaan tällä kaudella. Eilen sitten jatkettiin siitä. Luulen, että Lehterälle lauantain 0+0 henkilökohtaisella tasolla 7:n maalin iloittelussa kasvatti nälkää entisestään. Siihen katkesi hänen 10 pelin syöttöstreakinsa ja kyllä se aivan varmasti kyrsii, onhan Lehterä kilpailuhenkinen.
Mun mielestä Jori Lehterä pelasi perjantaina 8.12 tiensä IFK-fanien sydämiin. Ainakin mulla läikähti jotain täällä sisällä. Upea ukko ja aivan ylikylän jätkä tähän sarjaan. Jori näyttää välittävän tästä seurasta. Tuulettaa maaleja kuin nuori urho! Hienoa Jorsti!