Jori Lehterä – Helsingin IFK

  • 153 506
  • 896

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Jorgos, sillä nimellä olen joskus kuullut kutsuttavan. Tiedä sitten onko parempi?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Itsellä ollut aina sama, en tykkää. Minulle tulee vibat jostain halvasta kortsumerkistä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Hyvä hankinta kaikin puolin etenkin kun Lepistö tuli kanssa. Itse vähän epäilin että piisaako Jorin vierelle laadukasta sakkia niin @Joe ohjeisti hyvin.

Kyllä alkaa HIFK:lla kerrankin oleen sellainen rosteri että kotietua finaaleihin on minimitavoite.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Oikeastaan ainoa asia joka Lehterässä mättää on lempinimi "Jorsti". Voisiko sen jättää jonnekin böndelle? "Jorsti" haiskahtaa lievästi Kälviälle tai navetan ylisille.
Mä luulin joskus way back, että se oli Jortsi, mutta tuo Jorsti on kyllä vielä ankeampi. Etunimestä saa tosiaan väännettyä vaikka Jorman, sukunimestä Lerssin. Mites Lärä? Lörssön? Sörsselssön? Jokke-pappa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jorkku voisi olla hyvä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Menisikö "Jorde" tai sitten vaan yksinkertaisesti "Jorma"?
Vai laitetaanko suoraan Escobar? Kyllä nyt saatana pitää huumorin tähän meillä venyä.

Toisaalta olkoon vaikka Kyösti jos saa tehtyä meidän ylivoimapelistä tehokkaan. Tai se Jorsti. Ihan sama.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vai laitetaanko suoraan Escobar? Kyllä nyt saatana pitää huumorin tähän meillä venyä.
Ilman muuta, tai Pablo. Sytyn ihan kympillä siitä että kesäkuun ongelmana on millä nimellä ykkössenaa kutsutaan. Viime kesänä oli isompiakin haasteita.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa himaan, Jori!

Lähtökohtaisesti todella kova haku, mutta takaraivossa on pieni pelko siitä, että viime kauden kaltaista dominointia ei nähdä. Tapparassa taidetaan hioa kuvioita ja käydä läpi varasuunnitelman varasuunnitelmia eri tilanteisiin niin yksityiskohtaisesti, että joukkueen huoltajatkin tietävät, mitä tehdään, jos kiekko menetetään kolmannen erän viime minuutilla yhden maalin johtoasemassa tai saadaan kiekonriisto omassa päässä, kun kellossa on puoli minuuttia ja ollaan maalin verran tappiolla. IFK:ssa taas... Noh, täytyy toivoa, että Lehterän päässä raksuttava tietokone raksuttaa niin tehokkaasti, että jokaisessa tilanteessa se tarjoaa parhaan vaihtoehdon, vaikka penkin takaa tulisi epäselvää ohjetta. Paras tilanne olisi tietysti se, että valmennus kehittyisi viime kaudesta ja saisi sanomansa perille viime kautta paremmin. Siihen päälle Lehterän taidot, niin "Ma ma ma ma!", ja Flamethrower soimaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ilman muuta, tai Pablo. Sytyn ihan kympillä siitä että kesäkuun ongelmana on millä nimellä ykkössenaa kutsutaan. Viime kesänä oli isompiakin haasteita.
Ei kyllä tosiaan ole sellainen mitä helvettiä fiilis kuin vuosi sitten. Lienee se kuuluisa lausahdus ”eteenpäin on menty” osuva. Vaikka kyllähän me tiedetään että aina kaikki voisi olla paremmin ja mitä tahansa voi tapahtua.

”Eihän juhannuksena ole pelejäkään.” Tulevana juhannuksena voisi mun puolesta ollakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jorkku on ollut varattu Michael Jordanille kasarin lopusta lähtien, joten mieluummin ei.
Aa, en ole tuosta räppipallosta ollut oikein kartalla viime vuosikymmeninä.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Jori käytti muuten itsestään sanaa ”nuorempi Gonzales” kun keväällä olin puheissa ja vertasi itseään Kontiolaan.

Jorin taidot tietää kaikki, todella poikkeuksellisen hyvin näkee kentän, siis hahmottaa missä pelikaverit on, vaikka olisivat takanakin. Syöttö osuu sinne. Toinen itseäni sykähdyttävä taito on se kiekon hallinta/haltuunotto, se on liigaan poikkeuksellista.
Sen sijaan yv homma mistä aina kehutaan, ei se ollut viime kaudella niin jäätävää kuin mediakin rummuttaa. Pitää muistaa että Jori sai aivan poskettomasti pelata yv;tä, toki pisteitäkin tuli mutta kyllä
Siinä savinainen ja kemiläinen oli hyvin ratkaisevia tekijöitä. Jori ei yv:llä kovin montaa ”poikkeuksellista” syöttöä antanut ja monesti tuskastuttikin se kiekonpito ja tunkeminen aina Jorille. Hyvin yksinkertaista ylivoimaa, toisaalta aika vähän mokailuakaan.

Toinen ei niin loistava osa-alue oli omanpään peli tasakentin. Pitkään meni ennenkuin plussalle muljahti tasakentin pelaaminen viime kaudella.

Fyysisesti (kamppailupelaaminen) on aivan rautaa ja asenne oli kyllä kokoajan 100%. Peräkkäisinä pelipäivinä oli verkkaisessa liikkeessänsä pahaa kangistumista mutta sellasta se.
Aloituksissa myös velho. Hyviä pelejä nordikselle, väriä kaukalossa ja mediassa, sitä tarvitaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Paras tilanne olisi tietysti se, että valmennus kehittyisi viime kaudesta ja saisi sanomansa perille viime kautta paremmin. Siihen päälle Lehterän taidot, niin "Ma ma ma ma!", ja Flamethrower soimaan.
Älä unohda, että coach Pomo Ojanen tuli samalla dösällä Lehterän kanssa, joka kaiketi vastasi Ilveksessä ylivoimasta? Eli sen osaston on ikäänkuin pakko mennä eteenpäin viime kaudesta.
 

redpecka

Jäsen
Selkeästi meidän mies.

Mikä HIFK:ssa sytyttää?

– Onhan siinä nyt se asetelma: stadilaiset, Stadin kingit vastaan muut. HIFK:ssa on aina sellaista sopivaa ylimielisyyttä, minkä takia landet haluavat pölläyttää juuri HIFK:ta. Siksi HIFK:ta vastaan pelaaminen sytyttää aina enemmän kuin vaikkapa Rauman Lukko. Niin se vain menee, Lehterä sanoo.

– Lisäksi se vaikutti, ettei minun tarvinnut änkeä joukkueeseen. Seura aidosti halusi minut. Heillä oli tilausta mun tyyliselle pelaajalle.
Miten kun aikaisemmassa uutisessa sanottiin tämän ja Lepistön olevan jokerien kasvatteja? Onko tässä joku Bergenheim-pykälä?

Puolestani Liigan sisällä saa ja pitää tehdä pöksyt kastelevia ja leukoja loksauttavia siirtoja ja olen onnellinen HIFKin puolesta kun olen maaseutukanootissa kumminkin mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös