Kirjoittelija
Jäsen
Se voisi olla vaihtoehto, samoin Australia ja Kanada.
Eikö sinua yhtään häiritse se, että sekä Australia että Kanada harjoittavat hyvin rasistista maahanmuuttopolitiikkaa?
Se voisi olla vaihtoehto, samoin Australia ja Kanada.
Mikä tekee Kanadan maahanmuuttopolitiikasta rasistista?Eikö sinua yhtään häiritse se, että sekä Australia että Kanada harjoittavat hyvin rasistista maahanmuuttopolitiikkaa?
Mikä tekee Kanadan maahanmuuttopolitiikasta rasistista?
@fakta-anssi totesi tämän öyhöttäjien myytiksi (kyseinen viesti). Onko muita seikkoja jokta tekevät Kanadan maahanmuuttopolitiikasta rasistisen?
Mikä on rasistista maahanmuuttopolitiikkaa? Rajoitettu maahantuloko? Minua kiinnostaa enemmän se kuinka maahantulleita kohdellaan. Kun olen selvitellyt ja kysellyt, niin kukaan ei ole kohdannut merkittävää rasismia. En minäkään pidä ajatuksesta, että kaikki ovat tervetulleita, oli tulokeino mikä hyvänsä. Jo maassaolijoita kohtaan olen itse reilu ja sitä odottaisin myös muilta minut tilanteessa kohtaavilta. Eri maissa minua kiinnostaa eri asiat, mutta yksi asia pysyy samana. Haluan suhteellisen kehittyneeseen maahan.Eikö sinua yhtään häiritse se, että sekä Australia että Kanada harjoittavat hyvin rasistista maahanmuuttopolitiikkaa?
Onko muita seikkoja jokta tekevät Kanadan maahanmuuttopolitiikasta rasistisen?
En minäkään pidä ajatuksesta, että kaikki ovat tervetulleita, oli tulokeino mikä hyvänsä.
Se johtuu yksinomaan maantieteestä, eikä maiden maahanmuuttopolitiikasta. Kanadan pakolaiskiintiöt ovat asukaslukuun suhteutettuna Ruotsia suurempia. Kyllä Kanada ottaisi vastaan jos vain raukat jaksaisivat meloa. Ruotsiin pääsee junalla.On. Kanadassa on aivan liian vähän humanitaarisia maahanmuuttajia esim. Ruotsiin verrattuna. Paljon enemmän pitäisi ottaa.
Kanadan pakolaiskiintiöt ovat asukaslukuun suhteutettuna Ruotsia suurempia.
Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2]
Trolli (internet) – Wikipedia
Kyseinen uutinen on vastaus Guardianin ja Huffington Postin uutisille.@fakta-anssi totesi tämän öyhöttäjien myytiksi (kyseinen viesti).
Kuvailit juuri itsesi ja antisi tällä palstalla. Toivottavasti muutat omaa tapaasi esiintyä täällä samalla tavalla, mitä toivot Kirjoittelijan tekevän.Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2]
Trolli (internet) – Wikipedia
Enhän minä ole toivonut mitään. Minusta @Kirjoittelija on mukava lisä palstalle, joskin jostain syystä pitkään tauolla ollut trollailu on nyt ollut ruosteisempaa kuin pakolaiskriisin aikainen kaksoissarkasmi. Sinä kyllä voisit kuvailla nimimerkkini antia vaikka vähän enemmänkin jos ei substanssiakaan löydy. Näitä vuodatuksia on aina hauska lukea.Kuvailit juuri itsesi ja antisi tällä palstalla. Toivottavasti muutat omaa tapaasi esiintyä täällä samalla tavalla, mitä toivot Kirjoittelijan tekevän.
Sinä kyllä voisit kuvailla nimimerkkini antia vaikka vähän enemmänkin jos ei substanssiakaan löydy. Näitä vuodatuksia on aina hauska lukea.
On siinä puolensa, että tekstin sekaan ei saa laittaa upotteita. Kenties se kannustaa jotain kirjoittamaan parempaa tekstiä. Itsehän kuitenkin lähinnä trollailen joten ottaisin tietenkin upotteet lämminsydämisesti vastaan, se mukavasti monipuolistaisi ilmaisua ja taitaisi olla vähän niin kuin nykyaikaa.
Siitä olen samaa mieltä, että @Kirjoittelija on mukava lisä tälle palstalle.Enhän minä ole toivonut mitään. Minusta @Kirjoittelija on mukava lisä palstalle, joskin jostain syystä pitkään tauolla ollut trollailu on nyt ollut ruosteisempaa kuin pakolaiskriisin aikainen kaksoissarkasmi. Sinä kyllä voisit kuvailla nimimerkkini antia vaikka vähän enemmänkin jos ei substanssiakaan löydy. Näitä vuodatuksia on aina hauska lukea.
Se yritti kerran todistaa yhden väitteensä...ei ollu kaunista katseltavaa se...vieläkin puistattaa...@Geezer
Sopiiko sinutkin lukea samaan joukkoon iloiseen, vai haluatko kenties osoittaa eksaktimmin missä Timonen on valehdellut?
Kuulostaa siis ihan sinun anniltasi poliisi-ketjuun.Se yritti kerran todistaa yhden väitteensä...ei ollu kaunista katseltavaa se...vieläkin puistattaa...
Kurkkaa liitekuva noin kuusi viestiä ylempää. Kyllä se bepanthenilla paranee.Kuulostaa siis ihan sinun anniltasi poliisi-ketjuun.
Sinulla sisältö on Timosen tasolla. Hienoa. Toki nämä vastaukset ymmärtää, kun kompetenssi ei riitä enempään.Kurkkaa liitekuva noin kuusi viestiä ylempää. Kyllä se bepanthenilla paranee.
Onko ylipäänsä olemassa bloggaavia alfoja?Mitäs näitä äärihörhöviherblogisteja oikein on? Korhonen, Eskolin, Veikka Lahtinen, Max Anttila...ei mitään alfaa yksikään. Sattumaako? Ei ole.
Karalahti kirjoitti vissiin kaksi postausta ennen kuin lopetti. Tony Halme kyllä bloggaisi jos eläisi.Onko ylipäänsä olemassa bloggaavia alfoja?