Jordan Schmaltz IFK:ssa

  • 116 060
  • 605

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jossain kohtaahan joku narri vihjaili Schmaltzin pelaavan ensi kaudella jokereissa. Jos olisikin tosiaan sopinut jo siirtymisestä sinne, mutta ensi kauden seura onkin nyt raunio, niin ei ihme jos ajatus vähän harhailee.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
^Selittäisi paljon, pahimmassa mahdollisessa ajankohdassa alkanut nyt kaveri tärisemään. Jos jengi haluaa pärjätä niin nyt JS:n pitäisi suorittaa 110%:sesti.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Mä en oo ikinä ymmärtänyt puheita et onkohan sopimus jo jonnekkin ku peli ei luista. En usko et yksikään ammattipelaaja jonka omalla jengillä on tsänssit mestaruuteen alkais löysäilee.

Mut joo itekkin luulin et nostaa tasoa ku pleijarit alkaa, parannettavaa vielä paljon.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huonoa tuuria takaiskussa, mutta sanoisin kaverin painavan pitkillä piuhoilla vähän sinne päin ja silloin tuollaisia sattuu. Ärsyttävää katsoa pelaajaa, jonka tietää pystyvän paljon parempaankin. Toivottavasti parantaa.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Jotenkin paistaa sellainen fiilis olemuksesta ettei ole ihan 100%:lla mukana tässä hommassa. Sopimusteknisiä huolia? Siviilipuolen huolia?
En tiiä mitä on mut sellainen päättävyys puuttuu.
Tänään hyvin kääntyi pari kertaa omissa 360° saaden itselle lisäaikaa, ku tepsin pelaaja luisteli ohi.
Parantaa, parantaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Jotenkin paistaa sellainen fiilis olemuksesta ettei ole ihan 100%:lla mukana tässä hommassa. Sopimusteknisiä huolia? Siviilipuolen huolia?

No ei varmasti ole. Minä taas näen, että on ihan eri lailla osallistumassa kun nyt kiinnostaa kähinät maalin edessä myös. En kyllä voi allekirjoittaa näkemystä mitä itse näen.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jotenkin paistaa sellainen fiilis olemuksesta ettei ole ihan 100%:lla mukana tässä hommassa. Sopimusteknisiä huolia? Siviilipuolen huolia?

En tiiä mitä on mut sellainen päättävyys puuttuu.
Tänään hyvin kääntyi pari kertaa omissa 360° saaden itselle lisäaikaa, ku tepsin pelaaja luisteli ohi.
Parantaa, parantaa.

Voihan Scmaltzilla olla tosiaan vaikka siviilipuolen huolia. Mummo kotona makaa teholla koronan takia yms.

Siltikin olisi ihan katastrofi, jos loukkaantuisi. Todella tärkeä palanen meille.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
^Joo ehdottomasti, ja en missään nimessä moiti Fellaa. Hieman vaan muiden kanssa samoilla linjoilla että ehkä sitä odotti että tosiaan tässä kohtaa kevättä sieltä vielä tulisi yksi uusi vaihde silmään. Mutta odotellaan, huono ei missään nimessä ole ollut mutta joku tossa tekemisessä hieman nyt hämää...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hallihuhun mukaan Schmaltz viihtyy – silminnäkijöiden mukaan – ehkä liiankin hyvin Helsingin yössä; tosin en tiedä, onko tuollainen lähtökohtaisesti jääkiekkoilijan suoritustasoa heikentävä vai parantava asia. Kentällä Schmaltz vaikuttaa usein jossain määrin ns. löysältä – välinpitämättömäksi en uskalla ketään ilman henkilökohtaista tuntemusta kutsua.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Parin metrin päässä omasta maalista ei aina ole vahvimmillaan, mutta muuten onkin korvaamaton joukkueelle. Jos jostain jälkikäteen näkee, niin katsokaa otteluiden syöttöprosentteja, eli kuinka varmasti syöttää omille. Ne prosentit ovat olleet pleijareissakin huippuluokkaa ja runkosarjan lopussakin oli ottelu, jossa antoi 40/41 syöttä omille lapaan.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parin metrin päässä omasta maalista ei aina ole vahvimmillaan, mutta muuten onkin korvaamaton joukkueelle. Jos jostain jälkikäteen näkee, niin katsokaa otteluiden syöttöprosentteja, eli kuinka varmasti syöttää omille. Ne prosentit ovat olleet pleijareissakin huippuluokkaa ja runkosarjan lopussakin oli ottelu, jossa antoi 40/41 syöttä omille lapaan.
Just näin, ei oo paras oman maalin edessä. Vähän paremmalla tuurilla ois jo 2 maalia tähän sarjaan, kun on rimoja kilautellut. En kyllä ite nää mitään normaalista poikkeavaa kaverin esityksissä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vitun idiootti löysä paska. Mun mielestä tuo temppu osoittaa ettei kaveri ole koko sielulla mukana tässä. Pelikielto ei tuota tyyppiä haittaa varmasti pätkääkään, mieluummin on kotona.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vitun säälittävä muka kova temppu. Joku järkevämpi yksilö olisi pelannut Nurmen mailaa pois eikä huitonut käsille. Kiva omiin muroihin kuseminen.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Siinä meillä joukkupelaaja isolla J:llä. Oliko miehellä kiire viettää la iltaa Apolloon vai mitä v...a? Melkoinen aivopieru.
Oma veikkaus, että vaan yksinkertasesti pimeni ihan totaalisesti. -3 taisi olla tehotilasto ennen penailua, joten ihan ymmärrettävää että huumori koetuksella.

Anyways oksettava teko ja mun puolesta Fella voi katsella loput matsit aitiosta.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jollain tasolla tähän Schmaltzin tekoon kiteytyy oikeastaan kaverin koko kevät. On oikeasti ollut jostain syystä aivan sysipaska ja paikoin jopa ylimielinen. Tänään tuli sitten teko mikä vesittää mun fiiliksen tästä jätkästä. Olisi ollut edes vähän perusteltavissa vahingoksi, mutta ei - nyrkkeilyn termein täystyrmäystä haettiin sekä TPS:lle että Nurmelle.
Karmeaa puhua omasta jätkästä näin, valitettava fakta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauheeta sanoa, mutta jos vedät vastustajan tähtipelaajaa ranteisiin tässä vaiheessa kautta, niin vedät sitten niin kunnolla, että ei pysty enää oikeasti pelaamaan kyseisessä pelissä. Tai sitten vedät vain vähän ja pääset kuin koira veräjästä. Mutta tällainen välimallin perseily, missä itse lennät ulos ja jätät jengin pelaamaan femman av:ta, niin voi vittu mä sanon.

En tiedä, onko kova jännittämään tai mitä, eikä olekaan lainkaan niin rento kuin mitä esittää, mutta täytyy sanoa, että aikamoinen pettymys on Schmaltz ollut. Jatkuvasti näennäistä pelaamista ja löysiä ratkaisuja. Tosin rehellisyyden nimissä on sanottava, että joku muu pakkipari pitäisi nyt löytää kuin Auvitu. Eivät sovi lainkaan pelaamaan yhdessä. Ei edes vähää alusta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Niin paljon kun vihaankin Nurmea jolla on tuomareiden puolesta joku etuoikeus kukkoilla maalinedustalla, mutta joutumatta itse koskaan boksiin, niin onneksi tuo lyönti ei osunut sitten kuitenkaan niin, että olisi jotain hajonnut. Aivan vitun oksettava teko Schmaltzilta. Tuolla on tyyliin sata muutakin järkevämpää tapaa menettää malttinsa ja kovistella tai mitä ikinä, mutta tuollainen viikate käsille tilanteessa, jossa muutenkin kerkeäisi itse vielä ihan hyvin puolustamaan tilanteen, niin on vain aivan vitun typerää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös